Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
machotjuh schreef:37 uur in de week wat de laatste tijd ook vaak meer werd want jah als er niet genoeg mensen waren dan moet de 'hoofdcassiere' daarvoor opdraaien.
Ik moet daarbij ook zeggen dat ik niet goed van me af kan bijten op me werk.
Pollewoppy schreef:machotjuh schreef:37 uur in de week wat de laatste tijd ook vaak meer werd want jah als er niet genoeg mensen waren dan moet de 'hoofdcassiere' daarvoor opdraaien.
Ik moet daarbij ook zeggen dat ik niet goed van me af kan bijten op me werk.
Als ik het goed begrijp heb je moeite met nee zeggen en je grens aangeven.
Ik lees in korte tijd zo al verschillende eigenschappen die je vatbaar maken voor een burnout. Zoals CIV al zei, kunnen wij natuurlijk niet oordelen of je een burnout hebt, of er misschien dicht tegen aan zit, maar ik herken wel veel in je berichten van toen ik zelf op mijn tenen liep en vlak voor mijn burnout zat. Goed inderdaad dat je aan gaat geven op je werk dat je een stapje terug moet doen.
Verder kan ik me eerlijk gezegd niet helemaal voorstellen dat dit het enige is waardoor je zo moe bent. Als ik naar mezelf keek, heb ik mezelf lichamelijk en geestelijk gewoon helemaal de vernieling in gewerkt, omdat ik alleen nog maar aan het werk was. Van 's ochtends 8 tot 's avonds 10. En in het weekend ook altijd druk tot 's avonds laat. Vaak zie je trouwens bij een burnout dat er ook meer achter zit...