Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Ik heb nu ongeveer anderhalve maand mijn tragus, netjes schoongehouden en alle kanten opgedraaid met schoonmaken. Ik heb er een ringetje inzitten, het is een ringetje met een bolletje.
. Gevolg: bolletje rolt zo mijn gehoorgang in (hij is er weer uit gelukkig
) en Annemijn krijgt dat bolletje er met geen mogelijkheid meer tussengeklemd. Een vriendin van mij heeft wel eens een oorbel in haar tragus zitten en dat leek mij dus ook een goede noodoplossing voordat ik naar de piercer ga om het weer te 'fiksen'. Het gat van het ringetje is alleen te klein om het ringetje uit mijn oor te krijgen... De piercer heeft het ringetje met een tang ook wijder gemaakt bij het zetten omdat het anders niet paste, en hem weer dichtgedrukt. Ik denk alleen niet dat het zo'n puik idee is om nu een tang op mijn oor te zetten
.

). Als je niet al te wild doet blijft het wel zitten, zeker als het ringetje zonder tang niet uit te doen is zou ik hem gewoon tijdelijk laten zitten.
karinFTbing schreef:Wat andere mensen er verder mooi of niet mooi aan vinden doet er verder niet toe.
Dingen met enkelbandjes draag ik ook niet, dus geen probleem.
Duhelo, heb jij hem nog wel?
karinFTbing schreef:Wat andere mensen er verder mooi of niet mooi aan vinden doet er verder niet toe.
Dingen met enkelbandjes draag ik ook niet, dus geen probleem.
Duhelo, heb jij hem nog wel?

karinFTbing schreef:Ooh ik had het niet helemaal goed gelezen
Maar waar zit die bunker dan?
Dat zijn toch wel een beetje gewone mensen he? Geen engers ofzo die me bang gaan zitten maken?
Ben toch al zo'n schijterd als het al om een prikje gaat
(ja en toch wil ik het)
EDIT: Waarom is de bodymx niet goed eigenlijk? Ik ken genoeg mensen die er tevreden over zijn, ken alleen geen mensen die een MD hebben.