Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laura1987 schreef:@ hafjegek, toen ik stickers had had ik ze van marktplaats en deed er een topcoat overheen. Hierdoor bleven ze best lang zitten. Is nog een rotwerk om ze eraf te krijgen ook
krijg je he, als je in de rimboe woont hahahaha.
, sorry)
Ben benieuwd, ga ik ook nog vrolijk op vakantie. 
millennium schreef:Mooie nagels allemaal! Kijk al stiekem vaak zat mee in deze topic maar wil nu zelf ook eens actie ondernemen!
Ik wil zelf vandaag ook mijn nagels doen, voor de eerste keer op deze manier. Ik zie dat jullie gebruik maken van gell-nagels en dit lijkt mij ook wat. Ik heb van mijzelf lange dunne vingers en lange nagelbedden maar mijn nagels zijn kort afgeknipt. Iemand hier nog advies voor?
Nu nog een paar vraagjes:
- Waar zijn gell-nagels te koop en welk merk is aan te raden? (bij Etos o.i.d.?)
- Wat zijn fijne lakken (merken)?
- Waar zijn stikkertjes te halen?
Ben benieuwd!
millennium schreef:Mooie nagels allemaal! Kijk al stiekem vaak zat mee in deze topic maar wil nu zelf ook eens actie ondernemen!
Ik wil zelf vandaag ook mijn nagels doen, voor de eerste keer op deze manier. Ik zie dat jullie gebruik maken van gell-nagels en dit lijkt mij ook wat. Ik heb van mijzelf lange dunne vingers en lange nagelbedden maar mijn nagels zijn kort afgeknipt. Iemand hier nog advies voor?
- Waar zijn gell-nagels te koop en welk merk is aan te raden? (bij Etos o.i.d.?)
Ben benieuwd!

Kan ik wel eens vaker doen
Ben benieuwd!

)
Bij dierprint make-up staan ook die nagels en een how to do filmpje ) maar nu ga ik iets anders verzinnen hihi...panterprintje doe ik dan wel de volgende keer.
) DA merk en essence is ook wel leuk ''voor erbij''.
Wel voor de zekerheid een laagje topcoat erover maar dat is wel normaal denk ik....Grappig dat ze in ieder kruidvatfiliaal andere stickers hebben. Ik cross alle kruidvat winkels hier in de buurt af.
En heb nu stickertjes van konad besteld ik ben benieuwd hoe die bevallen...ik denk wel goed aangezien ik over alle konad spulletjes wel tevreden ben.