Hoe zien jouw nagels eruit. II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

laura1987

Re: Hoe zien jouw nagels eruit. II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 19:42

die zien er zeker gaaf uit!
Zijn wel acrylnagels zeker?

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 19:47

laura1987 schreef:
@ hafjegek, toen ik stickers had had ik ze van marktplaats en deed er een topcoat overheen. Hierdoor bleven ze best lang zitten. Is nog een rotwerk om ze eraf te krijgen ook :D

dat heb ik toen (jaren geleden) niet gedaan inderdaad, misschien toch maar weer eens van die stickertjes kopen dan, ga morgen ofzo wel eens op marktplaats kijken, anders moet ik eerst helemaal naar emmen toe :D krijg je he, als je in de rimboe woont hahahaha.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 20:08

Ik heb een vraagje (again :D :D, sorry)
Maar vorige week heb ik dus mijn nagels laten doen. Allemaal heel erg mooi en leuk, maar ik heb nu dus al last van "uitgroei". Het is natuurlijk veel te vroeg om al terug te gaan dat wilde ik pas na de vakantie doen.
Maar is hier zelf ook wat aan te doen?

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 20:10

Misschien zelf een beetje bijwerken?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 20:18

Waarmee dan? Ik heb er nu een nieuwe toplaag over heen gedaan want ik wil eigenlijk geen andere kleur.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 20:18

ja zijn acryl :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 20:25

IK ga trouwens morgen wel even kijken voor wat leuke plakkertjes :D :D Ben benieuwd, ga ik ook nog vrolijk op vakantie.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 08:29

gave nagels sts_angels.... ik heb een nailart set van de wehkamp,, daar hebben ze hele leuke stickertjes, en je krijgt er vanalles bij (bijv van die sterretjes die ik eerst op me nagels had, die paarse..) en me zus had een paar van die sticker velletjes bij de zeeman voor me gehaald, en die zijn ook heel leuk.. (je moet wel ffies kijken want der zitten ook echt van die kinder stickertjes bij) en een setje daarvan waren zelfs glow in the dark, die waren ook heel schattig...

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 08:39

Mooie nagels allemaal! Kijk al stiekem vaak zat mee in deze topic maar wil nu zelf ook eens actie ondernemen!

Ik wil zelf vandaag ook mijn nagels doen, voor de eerste keer op deze manier. Ik zie dat jullie gebruik maken van gell-nagels en dit lijkt mij ook wat. Ik heb van mijzelf lange dunne vingers en lange nagelbedden maar mijn nagels zijn kort afgeknipt. Iemand hier nog advies voor?

Nu nog een paar vraagjes:
- Waar zijn gell-nagels te koop en welk merk is aan te raden? (bij Etos o.i.d.?)
- Wat zijn fijne lakken (merken)?
- Waar zijn stikkertjes te halen?

Ben benieuwd!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 08:55

millennium schreef:
Mooie nagels allemaal! Kijk al stiekem vaak zat mee in deze topic maar wil nu zelf ook eens actie ondernemen!
Ik wil zelf vandaag ook mijn nagels doen, voor de eerste keer op deze manier. Ik zie dat jullie gebruik maken van gell-nagels en dit lijkt mij ook wat. Ik heb van mijzelf lange dunne vingers en lange nagelbedden maar mijn nagels zijn kort afgeknipt. Iemand hier nog advies voor?

- Waar zijn gell-nagels te koop en welk merk is aan te raden? (bij Etos o.i.d.?)

Ben benieuwd!

Heb op de laatste twee vragen antwoorden voor je:

- Ik vind l'oreal een fijn merk voor als het lang moet blijven zitten. Voor de felle kleurtjes heb ik Essence, die ben ik toch snel zat en dan gaan ze er ook weer binnen 2 a 3 dagen af, vind het dan zonde om er dure nagellak voor te kopen.
- Waar de stikkertjes te halen zijn, daar zijn we volgens mij zelf nog niet helemaal uit.
1. Kruidvat (Essence)
2. Etos
3. HEMA
4. Zeeman
5. Konad (webwinkel)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:55

Ik had ook nog een vraag,
Bij nepnagels heb je zo'n wit randje op het laatste,
hoe doe je dat ook bij gewone nagels?

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:56

met witte nagellak, google maar eens op french manicure

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:56

millennium schreef:

Ben benieuwd!

Op de 1e vraag weet ik geen antwoord,
op de 2e vraag wel;;
Ik vindt van maybrlline new york super werken!
& vraag 3 is hiervoor al antwoord gegeven ;)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:57

Paardje_13 schreef:
met witte nagellak, google maar eens op french manicure

Oké dankje :D

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:57

was naar HP geweest en daarvoor donkerpaarse nagels met felgele bliksem gedaan :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:59

Gelnagels die koop je niet, die laat je zetten bij een nagelstyliste :)

Ik heb gisteravond ff snel french manicure gedaan. Laagje nagelverharder en toen uit de losse hand witte randjes gemaakt, ging prima zo zonder stickertjes en was met 10 minuten klaar :)) Kan ik wel eens vaker doen :Y)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:04

Kan dat met stickertjes dan? :=
Ik doe die witte randjes altijd met de hand :+

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:06

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 12:36

Sakkia; met een toplaag, verder niet.
Uitgroei is normaal. Ik heb het ook, heb nu een milimeter uitgroei, ik ga ze maandag weer laten doen. Iedere 3 weken maar uitgroei blijf je houden..

Ik heb french manicure acryl met tijgervlekjes op de hoekjes.
Zal straks even een fotootje zoeken.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 12:47

Bedankt voor de antwoorden! :)

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 12:56

millennium schreef:

Ben benieuwd!

gel nagels moet je laten zetten bij een nagelstyliste.
De enige nagels die je bij de etos ed. kunt kopen zijn plastic plaknagels ;)
Zou dat niet aanraden...

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 12:58

Afbeelding
Mijn nagels nu. (slecht te zien maar ze zijn best schattig zo. :D )
Heb normaal geen figuurtjes oid erop maar voor de grap nu maar eens tijgervlekjes laten maken, omdat veel vriendinnen me poes noemen. :+

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:10

die zijn ook gaaf!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:45

zijn zeker gaaf!!!!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:54

Vue leuk! Ik wilde ook zoiets maken (heb je toevallig op op http://www.girlscene.nl gekeken? :o Bij dierprint make-up staan ook die nagels en een how to do filmpje ) maar nu ga ik iets anders verzinnen hihi...panterprintje doe ik dan wel de volgende keer.

En mijn mening over de vraagjes van millennium
- Waar zijn gell-nagels te koop en welk merk is aan te raden? (bij Etos o.i.d.?) Geen een setje plaknagels van de drogist is goed. Ze vallen snel eraf of hechten niet goed aan je eigen nagel waardoor je kans hebt dat zich schimmel tussen je nagel vormt. Voor een avondje kan het wel maar voor ''vast'' zou ik het niet doen.
- Wat zijn fijne lakken (merken)? Ik vind bourjois fijn, en loreal ook. Rimmel vind ik weer niet zo, verschilt een beetje per potje, heb er een stuk of 3. (ik heb trouwens ergens gelezen dat rimmel uit de miss sporty fabriek komt, klopt dat? :? ) DA merk en essence is ook wel leuk ''voor erbij''.
- Waar zijn stikkertjes te halen? Ik heb stickertjes van essence (van de kruidvat) en die blijven prima zitten! :j Wel voor de zekerheid een laagje topcoat erover maar dat is wel normaal denk ik....Grappig dat ze in ieder kruidvatfiliaal andere stickers hebben. Ik cross alle kruidvat winkels hier in de buurt af. :)) En heb nu stickertjes van konad besteld ik ben benieuwd hoe die bevallen...ik denk wel goed aangezien ik over alle konad spulletjes wel tevreden ben. :)