Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
,kan ik weer terug. Balen dus, zeker nu mn vriend net zn laatste paar dagen thuis is, we hebben er weinig zin in om steeds naar de paardenwinkel te rijden. Wil mn geld terug vragen en dichterbij huis een andere kopen, zul je ook nog net zien dat we nu verder van huis waren. Al met al zit dat even niet mee, was er dus ook langer dan gepland waardoor ik toch wat over mn grenzen ben gegaan, doe nu echt rustig aan want anders zie ik het fout lopen.
, wel prettig dat je het er even met iemand over kon hebben. Ook mn pb-box staat open voor je mocht je je verhaal willen doen. Hoop dat je een oplossing vind voor je probleem want dit werkt ook nogal slopend, heeft je vriend geen tips voor je? Mijn vriend kan er soms zo nuchter tegenaan kijken en dan denk ik van: Ja je hebt wel gelijk ja.
gefeliciteerd met je kat, die vind het vast niet erg dat hij geen tuigje aan hoeft. Hier zijn ze er in ieder geval niet dol op. Zou dat vrouwtje van de dressuurles "gewoon" vragen, via email durf ik dat altijd wel want ze zien je toch niet en weten niet wie je bent. Als je het niets vind dat kun je er altijd vanaf zien zonder dat men je raar aankijkt. Nee heb je, Ja kan je krijgen.