Ik weet nog niet wat we zo gaan eten zusje is boodschapjes doen
arabella2000
Geplaatst: 31-03-09 16:51
wij eten zo sla, met aardappelen en speksaus:p en dat allemaal door elkaar heen doen De speksaus is volgens mij niet erg gezond, maar avondeten eet ik gewoon mee( of het moet iets zijn dat ik niet lust)
hier deze week ook de O in de maand... en ook ik hou niet van die vrouwenbijverschijnselen.. maar ja hoor tegenwoordig zoveel mensen die geen kinderen kunnen krijgen e.d. dat ik met doorslikken enz. helemaal huiverig ben! vanavond maar wel ff voetbaltrainen, sta deze week stil wbt afvallen ivm O in de maand. hoe werkt zo'n ring?(sorry hele genante vraag..)
Nou ja ik heb het bij de huisarts gevraagt cindybil, en met een prik pil of spiraal heb je ook geen last meer van ongestelt heid, en daar worden somige vrouwen ook wel zwanger door.
luffie
Geplaatst: 31-03-09 18:36
@cindy: ik stuur je zo ff een pb om niet off topic te raken,ok? Het is trouwens helemaal geen genante vraag hoor!!!!
Laatst bijgewerkt door luffie op 31-03-09 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Mijn schema voor vandaag: O: 2 boterhammen met hutenkase en komkommer. T: 2 mandarijnen L: sandwich boerengezond van de AH T: mandarijn en bakje verse ananas. D: Turkse dürüm!
luffie
Geplaatst: 31-03-09 18:46
Ik krijg gewoon honger van jouw schema Thirsa_! En dan vooral van je avondeten! @Cindy: je hebt PB!
MamaMiesje
Geplaatst: 31-03-09 19:01
Hallo dames!
Veel rode vlaggen zie ik wapperen Hier (nog) niks, maar dat duurt ook nog wel even voordat ik weer aan de beurt ben (of niet, hopelijk) Toen ik de pil slikte had ik vooral in de laatste week van strip enorme snaaibuien; maakte niet uit wat, als m'n kaken maar bewogen zeg maar... Nuvaring heb ik ook een poosje gehad, na de bevalling, maar ik vond het niks...had het idee dat hij eruit kon zakken of dat hubbie hem eruit kon hengelen Eén ding weet ik wel: als er hier uiteindelijk een 2e is gekomen, dan ga ik never nooit niet meer iets gebruiken; dan lost hubbie het maar op...
Groot gelijk MM,, gewoon knoopjes erin laten leggen .
Ik heb net een of ander visbeest op mijn bord gevonden met bietjes en aardappels, meegegeten bij moeders. Had nog 4 zeebanketjes in de kast liggen (lang leve het jureren) en die had ik als dessert .
kebie
Geplaatst: 31-03-09 19:44
Hier een wat karige maaltijd. Ene H. ubs had alle cashewnoten opgevroten die door mijn broccolimacaroni hoort Ik heb het maar afgetopt met een flinke bak optimelyoghurt en kan straks ook nog een paaseitje bij de thee nemen
O: melk met kellogs T: vergeten L: wit pistoletje met jonge kaas T: peer A: bloembool met aardapels 2 kleintjes, vers worsje met beetje ketshup
Morgen kijk ik wel
ilovelucky
Geplaatst: 31-03-09 22:34
Hier alvast mijn schema voor morgen: o: 2 vb met 10+ kaas en vruchtenhagel t: appel m: kellogs special k met melk + 1 vb met speculoos t: volkoren sultana a: ??
Morgen lekker tot 12 uur school
lillytjuh
Geplaatst: 31-03-09 22:36
Jaaa weer een afvaller die zich hier meld!!! Zondagavond mijn laatste snoep uit de kast gegeten en nu ging ik er vol voor! Op vanmiddag na! File gooide roet in het eten! Viel bijna flauw van de honger dus helaas werd het MAC! maar voor straf de 2 glaasjes cola die ik nog mocht van mezelf vandaag niet meer genomen!!
Tja het plan was om 2x per week extra te gaan zwemmen en 2x extra te gaan skeeleren naast het paardrijden. Helaas 2 weken geleden mijn knie uit de kom gekregen dus sporten zit er nu nog zeker 3 weken niet in! Dus voorlopig ga ik verstandig eten en vooral mijn eetpatroon aanpassen. Ik leef ongeveer op bruine boterhammen met chocoladepasta en drink echt veel te veel cola! Dus bij het aanpakken van eetgewoonten en stoppen met snoepen blijft het nu even! Heb alleen een hoop energie over en zit mezelf gewoon in de weg omdat ik niet zo veel kan nu. En tja dan is de drang naar snoep, chips en nootjes heel groot dus dat moet ik nu onder controle krijgen!
ja heb wat oefeningen gekregen van de fysiotherapie en ben wat buikspieroefeningen aan het proberen.... maar het valt me nog vies tegen! Maar ja over een weekje beginnen die kniebanden vast wel weer een beetje sterker te worden als ik goed mn best doe en dan kan ik weer wat meer!
ilovelucky
Geplaatst: 31-03-09 23:15
Ik kruip lekker me mandje in
Tot Morgen!
daniella74
Geplaatst: 01-04-09 08:29
Morning Ik liep zojuist langs de spiegellift op mijn werk en het lijkt erop dat mijn heupen iets normaler model beginnen te krijgen en wat rechter worden. Ben helemaal blij.......