Ik moet zometeen werken dus sporten komt er vandaag niet meer van, zonde wel ja.. Morgen ben ik om half 3 uit van shcool dan ben ik rond kwart voor 4 thuis, dan ga ik dan wel touwtje springen weer oppakken
Vandaag heb ik wel een goede dag gehad. Heb net nog heerlijk even gereden, en ver gefietst. Morgen zal het wel niet zo makkelijk gaan, dan gaan we met de klas ergens naar toe, in de bus , dus dat zal wel weer een vreetfestijn worden. Ach, dat zie ik overmorgen dan wel weer.
aardbeitjeee
Geplaatst: 01-04-09 17:43
Ik ga zometeen eten, broccoli. Is knoflooksaus heel vet? Die uit zo'n busje?
Imo is het niet heel erg om soms een vreetdag te hebben, als je het echt maar 1ns in de zoveel tijd doet. Je moet het zien als beloning, maar niet elke dag gaan belonen Vrijdag heb ik schoolarts, en joh ik heb er -100% zin in Maar toon er verder weinig interesse meer in, ze helpt me toch niet met minderen van voer enzo ze zegt alleen je moet genoeg eten op een dag maar weinig chips blabla, ja dat weeeet ik En dat doe ik al, maar ook al eet ik een half chocolaatje komt er weer een kilo bij Broccoli is toch best lekker En anders je neus dichtknijpen