Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WhiteRose schreef:Faye & Phara, de tijd waarin dat gebeurde - toen waren de regels over toelating zó anders dat het uberhaupt al geen vergelijk meer is. Verder gaat dat voor Softenon om toepassing bij zwangere vrouwen, en mocht dat toen zonder verder onderzoek - de wetgeving is op beide punten erg verandert. Voor toelating wordt uitgebreid wetenschappelijk onderzoek gedaan, zonder goedkeuring van onderzoek en resultaten is er geen inschrijving in NL mogelijk. Tot slot is een medicijn en vaccinatie niet te vergelijken...
Als je dat niet wílt zien, prima - maar het vergelijk tussen beide situaties bestaat niet. Mensen er bang mee maken, vind ik een hele flauwe zaak.
liiisette schreef:voor iedereen: maak je eigen keus en laat je niet afschrikken door dit topic maar ga in je directe omgeving wat opzoek naar mensen die de prik al wel of niet gehad hebben.
liiisette schreef:voor iedereen: maak je eigen keus en laat je niet afschrikken door dit topic maar ga in je directe omgeving wat opzoek naar mensen die de prik al wel of niet gehad hebben.
Misser schreef:ja daar moet ik je wel ge lijk in gevenliiisette schreef:voor iedereen: maak je eigen keus en laat je niet afschrikken door dit topic maar ga in je directe omgeving wat opzoek naar mensen die de prik al wel of niet gehad hebben.
En dan nog? Die groep is toch veel te klein voor een objectieve mening? Net als bokt, als een paar mensen zeggen dat ze nergens last van hebben gehad dan wil dat niet zeggen dat niemand er last van heeft.
Edit: iedereen moet zelf de keuze maken idd, maar dénk erover na.
Lavien schreef:Oh dear. Ik wil niet maar ik moet van mijn ouders.Ik word daar gewoon heengekickt.