Naomi_haffie; dan stoot je lichaam de piercing af, drukt hij hem naar boven en zie je steeds meer staafje, De hoeveelheid vel waar de piercing doorheen zit word dus dunner/kleiner.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myryana schreef:DQ: Geen probleem hoor ^^ Ga jij 2 maart ook dan? Dan kunnen we misschien samen reizen ^^
Als je een klein staafje er in wilt zou ik voor een horizontale gaan, aangezien in een verticale toch wel een lang staafje gaat
saaraah schreef:xDramaQueen schreef:dewi thanks, ben u uber dankbaar, misschien dan eindelijk me clithoodalleen nu zit ik te denken, horizontaal of verticaal...
komt uiteindelijk net zoals me andere piercings een klein goud staafje met kleine balletjes in
Ik heb een verticaal staafje, dit omdat me is verteld dat horizontaal ringetjes zijn en die heel makkelijk scheef gaan zitten, gezien de drukpunten in dat gebied.
Edit: Overigens wilde ik sowieso verticaal, want horizontaal vind ik oerlelijk
xDramaQueen schreef:Lengte maakt me niet uit maar hij moet het minst in de weg zitten, ik denk dat er misschien uiteindelijk wel een 1.2 ingaat, iniedergeval wel miniballetjes, op me tepel heb ik ook geen 5 mm vind dat echt way to big, heb een 1.6 met 3 mm ballsdenk dat ik het daar dan het zelfde doe
saaraah schreef:
Ik heb een verticaal staafje, dit omdat me is verteld dat horizontaal ringetjes zijn en die heel makkelijk scheef gaan zitten, gezien de drukpunten in dat gebied.
Edit: Overigens wilde ik sowieso verticaal, want horizontaal vind ik oerlelijk
hij moet me jeweetwel niet in de weg zitten vandaar dat ik dacht aan horizontaal, dus ik ga ff googlen!
xDramaQueen schreef:Lengte maakt me niet uit maar hij moet het minst in de weg zitten, ik denk dat er misschien uiteindelijk wel een 1.2 ingaat, iniedergeval wel miniballetjes, op me tepel heb ik ook geen 5 mm vind dat echt way to big, heb een 1.6 met 3 mm ballsdenk dat ik het daar dan het zelfde doe