Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonechi_ schreef:Dat had ik ook hoor tinkiebel. Van meer sporten krijg je meer spieren en die zijn zwaarder dan vet. Je gaat wel vanzelf het gevoel krijgen dat alles steviger wordt. Gewoon volhouden!
SuperLiesje schreef:Ik meld me ookBen in januari op kamers gegaan voor mijn studie, en woog toen nog 68 kg, januari 2009 woog ik 80 kg.. Dit doordat een deel van mijn dagelijkse structuur wegviel en ik vaak alleen zat, en dan pak je toch sneller iets te snoepen! Ik ben op dit moment niet met een dieet bezig maar probeer zo min mogelijk te snoepen en gezond te eten. Daarbij drink ik veel thee en water
Sporten heeft geen zin meer op dit moment omdat ik over een week op stage ga. Dit is op een paardenbedrijf dus ik ga ervanuit dat ik daar wel aan mijn lichaamsbeweging kom
Ik ben inmiddels al bijna 3 kg kwijt (vanaf 1 januari) waarvan natuurlijk ook een deel vocht is geweest
ik zou graag weer terug gaan naar die 68 kg die ik al woog
tinkiebel schreef:zit nu te rammelen op mijn werkword er zelfs misselijk en duizelig van. Hebben jullie dat ook? Terwijl ik een cup a soup op heb en een plak kruidkoek vanmiddag.
Moet nog wachten tot 6 uur voordat we gaan eten.
Loesss schreef:tinkiebel schreef:zit nu te rammelen op mijn werkword er zelfs misselijk en duizelig van. Hebben jullie dat ook? Terwijl ik een cup a soup op heb en een plak kruidkoek vanmiddag.
Moet nog wachten tot 6 uur voordat we gaan eten.
Ja heb ik ook weleens, vreselijk! Ik neem dan altijd fles water met een pakje droge melba toastjes of een appel! Anders voel ik me ook echt rot1