hoe zwaar zijn jullie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 19:13

liiisette schreef:
trekken jullie er ook 1 kg af ivm... kleding ofzo??

Volgens mij heb ik al 600.000 keer tegen jou gezegd dat je gewoon 's morgens als je uit bed komt en nádat je naar de wc bent geweest erop moet gaan staan, dus zonder kleren Clown
Tussen het begin van de dag en het eind van de dag kan zo 2-3 kilo verschil zitten Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 20:38

liiisette schreef:
trekken jullie er ook 1 kg af ivm... kleding ofzo??

Ik weeg altijd 's ochtends na het douchen, dan heb ik over 't algemeen alleen ondergoed aan. Ik heb laatst wel eens voor de gein gewogen, aangekleed, weer gewogen, puur om te weten wat het verschil tussen beide was. Dat scheelde 1,6 kilo Lachen

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 21:25

Wat zijn jullie allemaal slank Nagelbijten / Gniffelen Ik ben 1.55/1.60 en weeg 56/57 kilo. Ben tevreden zoals ik ben Lachen Vind mezelf ook totaal niet dik eigenlijk.

Melissaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 21:30

_Tara_ schreef:
Ik ben 1.55/1.60 en weeg 56/57 kilo.
Jup, ik ook. Ben niet ontevreden ofzo, maar een paar kg. eraf zou toch niet verkeerd zijn Schijnheilig mja, 't is ook mn bouw he, gewoon een stevige hollandse meid, hihi Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 21:50

Aan 't einde van de avond, met kleren;
50 KG.
Met een lengte van 1.55/1.57 & 14 jaar
Scheve mond
En ik ben heel smal, 't verzamelt allemaal op m'n buik. Echt vet lelijk.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 21:53

Ach een paar kg eraf zou niet verkeerd zijn maar ik zit er niet zozeer mee dat ik op m'n eten ga zitten letten of meer ga sporten. Ik ben inderdaad ook gewoon niet dun gebouwd. Dat zou wel rot zijn, als ik heel smal gebouwd was, dan zie je 't ook eerder als je aankomt enzo. Viel me alleen op dat de rest hier een stuk slanker is.
Edit: @ Rebecca: Soms denk je zelf ook dat 't een stuk erger is dan dat 't echt is. Dat je veel kritischer naar jezelf kijkt dan dat een ander dat doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 21:56

Naja.. Huilen van het lachen
Mensen in m'n klas zeggen 't ook. (Naja, voornamelijk jongens Clown ) Dat ik zo dik zou zijn dat 't paard z'n benen breekt wanneer ik er op ga zitten. Huilen van het lachen
Maar oké. Gezond(er) eten & Meer sporten. Huilen van het lachen

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 21:59

Nou sorry hoor, maar dan hebben die jongens toch echt iets aan hun ogen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:01

Rebeccaa schreef:
Mensen in m'n klas zeggen 't ook. (Naja, voornamelijk jongens Clown ) Dat ik zo dik zou zijn dat 't paard z'n benen breekt wanneer ik er op ga zitten. Huilen van het lachen

En als je echt weinig zou wegen zouden ze wat anders zeggen, zoiets heeft weinig te maken met de waarheid

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:02

15jaar.. 1m64 *net gemeten* & ik weeg 41kg

Wat een stomme jongens zeg. Dat ga je toch niet zeggen. Verward
Vreemde wezens zijn het. Bloos

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:06

Ben 1,65 en weeg 50 kg...... Ben voor een volwassene heel blij met dit gewicht (en mijn paard ook). Haha!

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:08

Eefske schreef:
Ach, ze zeggen toch dat mensen er altijd zo'n 5 kilo aftrekken wanneer hun om hun gewicht wordt gevraagd. Zal me niks verbazen als dat hier ook fanatiek gebeurt. Ja

Dat idee heb ik dan toch ook wel hoor Verward .
Ik ben dan schijnbaar de dikste hier in het forum terwijl ik echt NIET dik ben hahaha ROFL .

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:10

Ik heb er eerlijk geen 5 kilo afgetrokken.

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:12

Rebeccaa schreef:

Neem me niet kwalijk maar ik heb foto's gekeken in je profiel en je bent hartstikke slank wat ik kan zien op die foto's! Je heb hele slanke benen enz dus laat lekker praten! Ze kunnen het misschien niet hebben dat zij niet kunnen aankomen.'
Als je niks weegt kan je ook niet een keer goed ziek worden want dan lig je meteen in het ziekenhuis omdat je dan te zwak bent Huilen van het lachen (behalve degene die mega veel eten en héééél dun blijven)

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:13

_Tara_ schreef:
Ik heb er eerlijk geen 5 kilo afgetrokken.

Jou gewicht is tenminste normaal! Je bent lekker gezond hoor!
Ik ben 1,67 en weeg 58, dan zie ik hier mensen die minstens 10 cm langer zijn en 10kg lichter wegen. Dat lijkt MIJ echt NIET gezond gewoon, je leeft maar 1 keer hoor dus lekker eten maar!

Melissaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:15

ik heb er ook geen 5kg afgetrokken. maar ik ben wel verbaasd dat iedereen hier zo weinig weegt hoor!
wat DebbieY zegt, sommigen zijn idd 10 cm langer en 10kg lichter Bloos!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:16

Dat vind ik ook Debbie Ja Ben inderdaad bijna nooit ziek, kan alles doen wat ik wil, geen chronische ziektes ofzo en ik voel me er hartstikke fijn bij Haha!
Melissa, misschien dat mensen die meer wegen hier hun gewicht liever niet neerzetten? Zeker omdat er nu alleen nog maar slanke mensen hun gewicht neer hebben gezet.

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:17

Jeetje wat een anorexia achtige taferelen hierzo zeg!
Ik vind mezelf niet dik, sterker nog, met vet gehalte zit ik altijd aan de lage kant maar ik ben 1.76 en 67 kilo.
Of er wordt hier niet eerlijk geschreven of alleen de aller (eng)dunste komen langs in dit topic... Ach gut

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:19

ik ben ongeveer 1.75 en weeg ongeveer 65 kg. (en nee; daar zijn geen 5 kg vanaf getrokken Lachen )

Ik was vroeger altijd heeeeel dun, toen ik naast vrouwelijke vormen (heb ook behoorlijk brede heupen) ook wat meer vrouwelijk buikje kreeg moest ik daar wel ontzettend aan wennen, maar inmiddels merk ik dat ik me nergens voor hoef te schamen en zeker geen onaantrekkelijk figuur heb. Soms nog wat onzeker, maarja wie is dat niet! Maar moet zeggen dat ik eigenlijk best wel blij mag zijn en ook ben!

Moet bij dit topic altijd aan "oh meisje" van Esther groenewegen denken... 'bij mij zit er tenminste beweging in mijn bil'...
Veel meiden denken dat ze zo dun moeten zijn, dat jongens dat graag hebben, maar velen vergeten dat je daarmee (over het algemeen) ook vrij heup/kont/tiet-loos wordt en echt zo'n rechte plank... en dat is toch echt een stuk onaantrekkelijker dan mooie vormen!
Ze zouden van Dove ook eens zo'n reclame moeten maken met eind-tienerjaren-meisjes die mooie vormen hebben! Als ze dat van plan zijn doe ik graag mee Haha!

Just_Crazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:20

1m65. 70 kg.

Ouch!

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:21

Ja ik denk inderdaad ook dat mensen die NORMAAL wegen het hier niet neer durven zetten omdat ze dan beginnen te denken dat ze dan dik zijn. Ik heb ook een normaal BMI en een normaal vetgehalte en ben harstikke tevreden! Ik was vorig jaar 3 weken heel ziek en heb 3 weken niks gegeten, natuurlijk wordt je dan zwak maar ik kon daarna weer verder, moet je eens voorstellen dat als je 1,75 bent en je weegt 50kg, dan kan je denk ik niet meer thuis blijven, dat word je echt wel opgenomen hoor, je valt zo 5kg af dan!

_Tara_

Inderdaad Ilse, sluit ik me helemaal bij aan Haha!

Bellarose

Ik ben 1,77 en weeg ongeveer 63 kilo. En ik ben he-le-maal tevreden, liever geen dunne lange lat en een beetje model als je het mij vraagt Vork

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:22

Ilsemarie schreef:
ik ben ongeveer 1.75 en weeg ongeveer 65 kg. (en nee; daar zijn geen 5 kg vanaf getrokken Lachen )

Ik was vroeger altijd heeeeel dun, toen ik naast vrouwelijke vormen (heb ook behoorlijk brede heupen) ook wat meer vrouwelijk buikje kreeg moest ik daar wel ontzettend aan wennen, maar inmiddels merk ik dat ik me nergens voor hoef te schamen en zeker geen onaantrekkelijk figuur heb. Soms nog wat onzeker, maarja wie is dat niet! Maar moet zeggen dat ik eigenlijk best wel blij mag zijn en ook ben!

Moet bij dit topic altijd aan "oh meisje" van Esther groenewegen denken... 'bij mij zit er tenminste beweging in mijn bil'...
Veel meiden denken dat ze zo dun moeten zijn, dat jongens dat graag hebben, maar velen vergeten dat je daarmee (over het algemeen) ook vrij heup/kont/tiet-loos wordt en echt zo'n rechte plank... en dat is toch echt een stuk onaantrekkelijker dan mooie vormen!
Ze zouden van Dove ook eens zo'n reclame moeten maken met eind-tienerjaren-meisjes die mooie vormen hebben! Als ze dat van plan zijn doe ik graag mee Haha!

Jij bent een beetje hetzelfde als mij.
Ik heb alleen zeker geen buikje en ben zelfs redelijk strak maar sport wel veel dus dat geeft ook meer kilo's.
Ik was vroeger ook zo dun en zit nu veel beter in mijn vel als toen.
Mijn vriend vind dit ook beter, ik mag niet minderen van hem.

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:22

Just_Crazy schreef:
1m65. 70 kg.

Ouch!

Mooi toch?