Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jose22 schreef:En jij weet dan zeker dat je die kanker hebt door de pil??
Er kunnen geen oorzaken genoemd worden bij mensen die kanker krijgen, en tegenwoordig lijkt je van bijna alles kanker te kunnen krijgen. Wil je dan ook gewoon helemaal stoppen met eten? Maïs en sinasappels zijn bv ook niet veilig. En heb je een mobiele telefoon? Of een mast in de buurt? Lig je wel eens in de zon in de zomer?
Zo kan ik nog wel even door gaan.
Ik denk niet dat je met de pil moet stoppen omdat je bang bent kanker te krijgen, want als je de aanleg hebt krijg je het toch wel![]()
Overigens deel ik wel een angst met jou. Ik slik de Diana pil, al vanaf mijn 15de, tegen puistjes. Ik ben 1 keer gestopt (op mijn 20ste) en kreeg toen direct weer puistjes, dus ben ik er maar weer mee begonnen.
Volgend jaar ga ik stoppen met de pil om zwanger te worden en ik ben ook heel bang dat de puistjes terug komen...
Ik ben wel benieuwd of dat iemand hier ervaringen mee heeft.
heyitsme schreef:Ik had nooit zin in seks, en nu wel, bijna elke dagnog erger dan mijn vriend
germie schreef:Het is overigens heel goed om niet zo vaak te menstrueren. Gisteren stond er een stuk over in de krant. Vrouwen van nu menstrueren te vaak omdat ze niet meer continu kinderen krijgen.
Dus voor degenen die niet durven doorslikken: gewoon doen.
germie schreef:Het is overigens heel goed om niet zo vaak te menstrueren. Gisteren stond er een stuk over in de krant. Vrouwen van nu menstrueren te vaak omdat ze niet meer continu kinderen krijgen.
Quellian schreef:Het is geen menstruatie en zolang je je pil doorslikt wordt er ook geen menstruatie gefaked, want er komt nooit een eitje vrij, dat wordt voorkomen door de pil. Dus de bloedingen zijn geen menstruaties.
sonjim schreef:Ik slik al 15 jaar de pil en merk ook dat er in de laatste jaren veel klachten bijgekomen zijn die ik eerder niet had en die ik niet heb in mijn stopweek.