Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
rowo schreef:Jodie_ schreef:Hahaha, eerst LAM schrikken en vervolgens LAM zuipen waarschijnlijk.
Idd... dat zou ik ook doen.
K zou er echt NIET blij mee zijn. Wil zeker kinderen, maar nu nog niet. Zit nog op school, ga TE graag uit etc etc. Dat moet ik allemaal opgeven dan. Daarnaast heb ik net 2 dagen de verkering uit...
Quellian schreef:Sommige mensen denken echt dat het leven stopt na het krijgen van kinderen of een vaste relatie o.i.d., geweldig
rowo schreef:Ja, je moet er idd wel een hoop voor opgeven. Je kan moeilijk het kindje elke dag en elk weekend bij je ouders droppen.
Stephanie87 schreef:@ Rowo: dat kan makkelijk hoor, heb het zelf van dichtbij gezien, meisje was of 15 jarige leeftijd zwanger geworden, heeft het kindje laten komen en, meisje leeft gewoon verder zoals ze deed voor de bevalling, dumpt haar kleine meid, bij haar ouders want die hebben zelf ook nog een kleine die 2 jaar ouder is, dus kunnen ze gezellig samen spelen toch?? bah kan daar echt niet tegen, als je de verantwoordelijkheid neemt om met iemand het bed in te duiken (zonder of met te weinig bescherming) moet je ook de gevolgen daarvan maar dragen vind ik!!!
Djaleesa schreef:Stel dat ik nu zwanger zou raken ikzelf ben 18 jaar.
Zou ik het absoluut niet weg laten halen. Ik zou het zelf gaan opvoeden en hopelijk als het zo was dat mijn vriend mij daarmee zou helpen. Ikzelf zou rustig naar goedkoop huisje gaan kijken om daar een leven op te gaan bouwen met het kindje en mijn vriend.
Ik zelf zou het denk ik niet over het hard krijgen om het kindje te laten verwijderen om het zo maar te zeggen.
Moet er alleen nog niet aandenken nu.
kitag1rl schreef:wat is er gebeurd dan Miss_MC (als ik het vragen mag..)
Maartje1990 schreef:dan zou ik het nieuws bellen, want dan ben ik een medisch wonder! Is er zomaar uit het niks een baby in mijn buik gekomen![]()
Maar even serieus.. stel dat ikzelf bijv onveilige seks zou hebben gehad dan zou ik zéker géen abortus plegen mocht ik daar zwanger door zijn. Eigen schuld dikke bult! Verkrachting oid vind ik weer iets anders. Maar ik weet niet hoe ik dan zou reageren etc. Ik kan natuurlijk niks met zekerheid zeggen ook al zeg ik nu dat ik géen abortus zou doen. Maar nu denk ik dat ik dat zo zou doen.
patjelisa schreef:Dan moet ik me alvast maar klaar maken voor over 9 maanden.
oliebol geen setjeskamer meer![]()
Miss_MC schreef:kitag1rl schreef:wat is er gebeurd dan Miss_MC (als ik het vragen mag..)
nou ik had al tijdje last van buikpijn enzo..
dus ben naar ziekenhuis gegaan met mijn vriend..
zwangerschapstest gedaan: positief.
echo gemaakt: niks op te zien.
en ja hoor ik had een buiten baarmoederlijke zwangerschap van 6 weken.
zonder ook maar iets te weten enzo![]()
toen hebben ze me naar de OK gebracht en daar hebben ze mijn eileider en het kindje weg gehaalt.
kindje zat namelijk in de eileider en die was ontstoken en kapot..
Helaas