Lalidan schreef:@ erretje: Heb je weleens een dagboek bijgehouden en die de neuroloog voorgeschoteld? Zoals je het nu beschrijft klinkt het namelijk alsof jij ook bepaalde kenmerken van cluster hebt.... helemaal kenmerkend is het niet, maar het zou best de moeite waard kunnen zijn om het eens grondig uit te laten zoeken. Aan de andere kant lijken de aanvallen wel te lang te duren, maar vooral dat ze in periodes komen en dan weer periodes niet schijnt niet bij migraine te horen. Ik zeg ook maar wat hoor, maar ik heb zelf altijd zoiets dat alles de moeite van het onderzoeken waard is!! CLuster is een zusje van migraine, dus misschien dat er ook wel een tussenvorm ofzo van bestaat, weet ik veel. Maar misschien dat het voor de behandeling dan net weer wel uitmaakt ofzo.
Maar misschien dat het ook allang onderzocht is bij jou, dat weet ik ook niet.
Ik heb er nooit zo bij stil gestaan, cluster hoofdpijn associeer ik eigenlijk met Icepick headache, dat mensen echt zelfmoord willen plegen van de pijn en dat aanvallen 2-4 uur duren, jaren geleden ooit eens gelezen. Maar nu ik het opnieuw gelezen heb als zijnde cluster=serie, klinkt dat eigenlijk niet zo raar, zeker omdat mijn aanvallen ALTIJD achter een van mijn ogen zitten. En idd, een serie aanvallen, dan weer een paar dagen in het beste geval een week niet en dan is het weer een paar dagen dweilen met de kraan open. Je brengt me wel op een 'idee'! Ik ga er eens verder over lezen, bedankt!
Even een frisse neus halen bij mijn paard doet me ook altijd zo goed! Even het hoofd leeg en buiten zijn
.