Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tirzasarah10 schreef:Ik lees al een tijd mee onder mijn mee leessteen. En zie zulke prachtige resultaten voorbij komen!![]()
Zelf ben ik 12 weken terug met mounjaro begonnen en nu nog geen 5kg kwijt en toch wel bijwerkingen. Moet zeggen ik ben wel teleurgesteld.. er moet nog minimaal 25kg af en zie niet in hoe ik dat ooit nog voor elkaar moet krijgen. Wel een grote side note: ik heb een probleem lichaam waar artsen hier weinig kennis van hebben. Ik wist dat juist daarom afvallen wel heel lastig zou zijn en de vraag of ik er mee zou afvallen maar toch maakt het mij op de 1 of andere manier wel verdrietig. Het is daar toch ook wel prijzig voor
Zijn er hier misschien nog tips? Ben mij bewust dat mijn lichaam anders reageert als overgrote deel maar wie weet..
Mag ook via pb
Ik was eigenlijk niet van plan hier te plaatsen maar hoop dat het toch wat brengt
Zonnetje81 schreef:Als je een moeilijk lijf hebt is -0,4 kg per week zo gek toch niet?
Eleeke schreef:Zonnetje81 schreef:Als je een moeilijk lijf hebt is -0,4 kg per week zo gek toch niet?
Al je geen moeljk lijf hebt is -0,4 ook helemaal goed.
0,5 kg is 3500 kcal, je moet dus om 0,5kg af te vallen elke dag -500kcal eten dan de hoeveelheid die je nodig hebt om op gewicht te blijven.
Dat is , tenzij je heel veel overgewicht hebt best lastig.
tirzasarah10 schreef:De berichten doen mij goed!! Bedankt iedereen!
Ik snap de duurzaam afvallen zeker hoor en denk dat die berichten vooral een trigger waren van mensen die dan +1 per week konden afvallen.
De bijwerkingen zijn vooral extreme hoofdpijn aanvallen, zo extreem dat ik gewoon niet meer kan functioneren. En ik ben gewoon vrijwel niets waard. Ik ben altijd al uitgeput maar nu is het echt vreselijk, ik denk zelf doordat er gewoon echt weinig brandstof binnen komt. Ik drink echt meer dan genoeg, tussen de 4 en 5 liter per dag. Mijn beweging is helaas vrij beperkt, probeer wel echt zo veel als lukte te doen.
Als ik het zo lees valt het dus allemaal wel mee en gaat het nog prima
tirzasarah10 schreef:De berichten doen mij goed!! Bedankt iedereen!
Ik snap de duurzaam afvallen zeker hoor en denk dat die berichten vooral een trigger waren van mensen die dan +1 per week konden afvallen.
De bijwerkingen zijn vooral extreme hoofdpijn aanvallen, zo extreem dat ik gewoon niet meer kan functioneren. En ik ben gewoon vrijwel niets waard. Ik ben altijd al uitgeput maar nu is het echt vreselijk, ik denk zelf doordat er gewoon echt weinig brandstof binnen komt. Ik drink echt meer dan genoeg, tussen de 4 en 5 liter per dag. Mijn beweging is helaas vrij beperkt, probeer wel echt zo veel als lukte te doen.
Als ik het zo lees valt het dus allemaal wel mee en gaat het nog prima