Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
germie schreef:Ik schrijf juist dat ik voor 3 of 4 maanden zo'n persoonlijk schema juist wel overweeg. Maar ik vind het lastig in te schatten wat je er aan hebt, lijkt me ook logisch als je het voor het eerst doet. Dus het is niet dat ik er geen 150 euro aan uit wil geven. Heb dus zelfs al contact gehad met een paar.
Dus het is juist dat ik het wel degelijk overweeg.
En ja, dat van geen verval vind ik dus ook bijzonder aan de schema's die je online kunt vinden. Dat zijn dus dingen, net als wedstrijdschoenen bijvoorbeeld waar ik over zou willen sparren met zo'n trainer op afstand. Daarom overweeg ik het dus wel.
Het is hier echt rotweer, regen en ook wind. Ik zou nu niet blij worden als ik 27km moet lopen, haha.
germie schreef:Ik kan wel 10km aan 1 stuk lopen hoor, dat heb ik vorige week nog gedaan. Maar woensdag voelde het beter om na 7km run-walk-run in te zetten. Ik had als ik gewild had wel die 3km door kunnen lopen, maar dan had ik weer spierpijn gehad denk ik. Nu niet.
Supervixen schreef:Ik heb mijn eerste marathon samen gelopen in 2019 met iemand die heel makkelijk marathons op flink tempo liep.
We hebben de auto als vp bij een parkeerplaats bij het bos gezet en zijn vroeg in de ochtend begonnen. Het zou 27 graden worden die dag. Het was heel ongedwongen, totaal niet prestatiegericht en we zijn iets van drie keer bij de auto langs geweest om even een goede pauze te nemen, ook ivm de hitte. Ik wilde voelen wat zo'n afstand deed met mijn lijf en hoofd en het met iemand samen doen voor wie het een makkie was.
Eef_Bam schreef:Ik hou me als B ruiter op het gebied van hardlopen even buiten de marathondiscussie. Gepersonaliseerd schema lijkt me voor iedereen met een ambitieus doel handig.
Balen van de situatie op je werk Koekie, heeft ook grote impact op de sfeer denk ik.
Ik heb voor het eerst sinds mijn asfaltknuffel zondag weer gelopen. Wilde eigenlijk woensdag weer maar kon de motivatie even niet vinden met dat vieze weer. Vandaag mezelf een schop onder mijn kont gegeven en met tegenzin gaan lopen. Even rustig 5 km was het plan. Maar kreeg rond de 5 km zo'n fijne flow dat ik nog even doorliep, zelfs nog 3 keer hetzelfde blokje om omdat ik al bijna thuis was. Uiteindelijk 7.5 km gelopen in 55 minuten, mijn langste afstand ooit
.