Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Bootsiebob schreef:Een hele fijne website vol wandelingen waar ik gisteren de gpx van gedownload heb is:
https://wandelgidszuidlimburg.com/
Bootsiebob schreef:Maar voordat ik dit horloge had, printte ik de routebeschrijving in tekst gewoon uit en die is heel duidelijk altijd.
Duits heeft van die heerlijke woorden in de taal zitten. Ik weet alleen niet of Speurneus blij wordt van een Klettersteig
Ga er idd vanuit dat we vanaf het park zo het bos in lopen, maar vind het ook helemaal niet erg om wat verder te rijden voor een mooie route. Ik kwam op maps de Dreimuhlen wasserfall en ruine tegen, dus die staan ook op de lijst. En de weersvoorspelling tot nu toe is goed ja! 
Maar met bijna 40kg hond geen doen, die stop ik niet zomaar even in een rugzak ofzo
Ik overweeg ook een uitstapje naar de vulkaaneifel, maar moet alles nog even uitzoeken. Heb nu te veel routes en plekken waar ik heen zou willen voor in 1 weekend

Geeft wel altijd weer prachtige plaatjes, dat wel hihi. Nala ziet er met recht uit als een Queen zo op die sneeuwberg haha.