Zo even een momentje om bij te lezen.
@ Gnome, wat een heerlijk vooruitzicht zo lang verlof!
@ Azmay, wat fijn dat de kleine goed ligt! Maar wel ineens een omschakeling zeg, zo snel ingeleid worden. Spannend!
@ MissAnnemijn, wat een leuke kleertjes maak je.
@ Mriek, dat 1.5 uur willen drinken. Herkenbaar van de 1e. Of je maar blijven aanstaren en slapen ho maar

.
Wat een lieve foto met opa erbij. En geholpen aan zijn tongriempje, arm ding. Hopelijk gaat het een hoop helpen.
@ Freekieee, wat fijn voor je dat de tape helpt. Ik heb tot nu toe alleen nog maar ruzie gehad met maxi cosi hoezen. Dus nu maar een losse hoes van Dooky gekocht die eroverheen kan. Dan was ik die wel

.
@ Marlis, aah wat schattig kuikens!! Lijkt me toch ook wel leuk hoor als 1 van onze dames broeds is. Maar zo bang dat er een haantje uitkomt waar ik dan vervolgens afscheid van moet nemen.
Schiet lekker op met die afspraaktijden zeg....
@ Linda, ook herkenbaar. Ook met 38 weken en 39 weken nog 2 feestjes gepland. Eentje op 3 kwartier van huis en eentje op 75 minuten van huis. Nemen voor de zekerheid wel een vluchttasje mee

.
Ik heb nog een voedingsbh maar geen idee welk merk of wat dan ook. Wil er eigenlijk nog wel wat bij, nog even op zoek.
@ Kiwi, wat een lieve foto

. Vervelend dat het met voeden niet zo lekker gaat. Zo stom als je zelf zo graag wilt.
Wat geboortekaartjes betreft nog geen idee. Moet nog even een adressenlijstje samenstellen, en nog een kaartje uitzoeken. Of misschien maken we zelf wel wat.
@ Celeste, welkom!
Hier ook de glucosetest gehad. De verhalen zijn inderdaad wisselend. Bij mij viel het alles mee. (Alleen de uitslag was wat minder

)
Mijn energielevel is mega laag op het moment. Druk werkweekend gehad en moet even bijtanken.
En weten jullie nog dat ik zei dat ik me geen druk maak over mijn werk en contractverlenging?
Dat liep even anders...
Mijn contract wordt namelijk toch niet verlengd. Blijk al onbepaalde tijd te moeten krijgen en dit willen ze vanuit zakelijk oogpunt niet geven. Zij hebben daar hun redenen voor die mij duidelijk zijn, maar het kwam wel als een enorme schok. Mijn verlof loopt tot minimaal 14 augustus en 31 augustus loopt mijn contract af. Ik had al bedacht nog wat vakantie op te nemen na mijn verlof, dus zo is het dalijk wel ineens snel afgelopen...

Ik mag wel na een half jaar terugkomen, maar even kijken wat ik daarmee ga doen.
Eerst maar eens genieten van mijn verlof dalijk en ons kindje straks.