Lief die kuikens Marlis
Goed dat je contact hebt opgenomen met de VK Azmay. Niet het nieuws waar je op hoopt maar 'gelukkig' wel goed onder controle nu. Je kan het! En als je iets mist qua kleding, idd vriend op pad sturen of online bestellen

Heerlijk als je straks alles schoon hebt en klaar hebt staan Cabelona
Lief dat je moeder komt helpen.Zo'n abonnement klinkt goed Gnome! Ik vind het ook altijd heel gezellig een vers bosje bloemen in huis.
Mooi dat het wandelen met de honden en kinderwagen steeds beter gaat. Ik zou dat alleen niet durven hier, met een lege kinderwagen over straat
Je wordt hier heel goed in de gaten gehouden
Mooie foto van je familie Mriek!
Wat fijn om te lezen dat het goed gaat kiwi! Wel enorm balen van de borstvoeding. Ik kan begrijpen dat dat enorm frustrerend kan zijn. Hopelijk kan je het snel weer op de gewenste manier doen.
Succes met je test Vivian!
Dat lijkt nog snel te zijn gegaan Freekie? Lekker dat je bijna kan verven en de slaapkamer af kan maken.
Verwachten ze nu misschien wel een blaasontsteking Annemijn?
Hier heel erg moe maar wel happy
Ik ben een weekje ziek geweest, daarna gelijk een paar dagen druk geweest (heel verstandig, ik weet het
) en donderdag krijg ik mijn (power)infuus weer. Is dus allemaal te verklaren maar ik ben gelukkig helemaal rustig nu de babykamer grotendeels klaar is
En die paar dagen goed weer doen een mens ook goed! Wat is dat toch genieten
en dan ook lekker onder je ribben te drukken
gaat het inleiden hoe dan ook door?
arm kind.
Nu had je dus weer een (te) lage bloeddruk? Hoe gaat het vandaag met je? Hoop echt dat je je snel wat beter gaat voelen. Knuffel!
Niet zo'n goede nacht gehad dus? Hopelijk vannacht wel weer.
.
. Vervelend dat het met voeden niet zo lekker gaat. Zo stom als je zelf zo graag wilt.
Kan me je gevoel hierover goed voorstellen en terecht ook dat je dit even gaat bespreken.