Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 16:02

Iedereen een fijne pasen gehad?

Lief die kuikens Marlis <3

Goed dat je contact hebt opgenomen met de VK Azmay. Niet het nieuws waar je op hoopt maar 'gelukkig' wel goed onder controle nu. Je kan het! En als je iets mist qua kleding, idd vriend op pad sturen of online bestellen :)

Heerlijk als je straks alles schoon hebt en klaar hebt staan Cabelona :D Lief dat je moeder komt helpen.

Zo'n abonnement klinkt goed Gnome! Ik vind het ook altijd heel gezellig een vers bosje bloemen in huis.
Mooi dat het wandelen met de honden en kinderwagen steeds beter gaat. Ik zou dat alleen niet durven hier, met een lege kinderwagen over straat :+ Je wordt hier heel goed in de gaten gehouden _O-

Mooie foto van je familie Mriek!

Wat fijn om te lezen dat het goed gaat kiwi! Wel enorm balen van de borstvoeding. Ik kan begrijpen dat dat enorm frustrerend kan zijn. Hopelijk kan je het snel weer op de gewenste manier doen.

Succes met je test Vivian!

Dat lijkt nog snel te zijn gegaan Freekie? Lekker dat je bijna kan verven en de slaapkamer af kan maken.

Verwachten ze nu misschien wel een blaasontsteking Annemijn?

Hier heel erg moe maar wel happy :) Ik ben een weekje ziek geweest, daarna gelijk een paar dagen druk geweest (heel verstandig, ik weet het :+ ) en donderdag krijg ik mijn (power)infuus weer. Is dus allemaal te verklaren maar ik ben gelukkig helemaal rustig nu de babykamer grotendeels klaar is :D

En die paar dagen goed weer doen een mens ook goed! Wat is dat toch genieten <3

Melanie_D

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 16:14

Héérlijk hè, om even wat zon mee te pakken? Daar knap je inderdaad echt van op!

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 16:23

Melanie, gelukkig dat niemand zich zorgen maakt. Zou ik denk ik ooo niet 123 hebben als ze wat kleiner zou zijn.

Charlotte, gelukkig happy ookal vermoeidheid! Dat scheelt een hoop. En t goeie weer werkt zeker wel mee!

Hier laatste controle gehad. Alles was helemaal goed. Vind zo knap dat ze gewoon zo kunnen voelen wat wat is. Kontje schouders. Voetjes zijn makkelijk want ze begon heel hard terug te trappen :+

Over 2 weken afspraak bij verloskundige in t ziekenhuis. Gelukkig kom ik na de bevalling wel weer bij de verloskundige uit t dorp hier.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 16:36

Ja die zon doet zo veel goed he, hopelijk wordt het snel weer echt mooi weer

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 16:37

Ik heb de hele middag weer in het ziekenhuis doorgebracht :roll:

Voelde me vreselijk beroerd vanmorgen, dus daar gingen we weer. Blijkt mijn bloeddruk te hard gedaald en omdat ik maar net over de grenswaarde was willen ze dat ik helemaal met de medicatie stop en niet dat ik halveer. Ik vind dat zelf niet de meest comfortabele optie maar het zei zo.
De hoofdpijn en het vocht vast houden mag gewoon blijven helaas, dus dat word doorbijten.

Morgen belafspraak en overmorgen weer controle..

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 17:36

Mooi dat alles goed was Freekie. Zal een fijn gevoel geven :)

Ik heb het enorm met je te doen Azmay. Hopelijk kom je de komende dagen tot de 37 weken wat makkelijker door. Lukt slapen nog wel een beetje?

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 19:46

Hier even geen bijleespost. Was even enorm heftig hier, kan het niet openbaar zetten bij interesse kan een pb wel.

Gaat hier zn gangetje.
Wel enorme pijn rechts onder mn borst, baby zit ook daar volgens mij want je voelt elke x een bobbel en links niks.

Had de 29e in Nijmegen direct met gyneacoloog erbij afspraak bij de balie gemaakt, en vriend stond er ook bij. 14e, 11:15. Dus vriend toen gelijk met werk overlegd ivm wat later beginnen zodat hij mee kan ziekenhuis en op kleine van mn zus even kan letten wachtkamer want tja kids mogen niet mee..

Krijg ik net een sms met afspraak herinnering de 14e om 13:30.. dus mag morgen weer gaan bellen en vorige x was het een groot gedoe dus zal nu ook wel weer gezijk worden.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 20:23

Azmay schreef:
Ik heb de hele middag weer in het ziekenhuis doorgebracht :roll:

Voelde me vreselijk beroerd vanmorgen, dus daar gingen we weer. Blijkt mijn bloeddruk te hard gedaald en omdat ik maar net over de grenswaarde was willen ze dat ik helemaal met de medicatie stop en niet dat ik halveer. Ik vind dat zelf niet de meest comfortabele optie maar het zei zo.
De hoofdpijn en het vocht vast houden mag gewoon blijven helaas, dus dat word doorbijten.

Morgen belafspraak en overmorgen weer controle..

He wat balen!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 20:26

Gaat lekker daar bij dat ziekenhuis Marlis! Die pijn herken ik wel, ze zit daar steeds met haar voeten bij mij :P en dan ook lekker onder je ribben te drukken :=

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 20:29

Marlis wat balen dat er weer wat mis is met afspraak. Hopelijk gaan de heftige dingen niet over baby! Sterkte

Azmay wat vervelend ook! Echt aftellen wordt het zo..

Freekie fijn dat laatste controle goed was hier. En fijn dat je straks weer terug kan.

Charlotte, ik was al verbaasd dat het dat vorige keer niet was. We gaan het zien deze keer.. Fijn dat je beter bent en de babykamer bijna klaar is.

Mel fijn dat baby goed op het eigen lijntje blijft groeien, en dat ze het goed in de gaten houden ook!

Welkom Celeste :)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-23 08:27

Zo weer even bijgelezen.

@Azmay wat rot dat je je zo moet of mag voelen in de laatste weken waarin je juist zo'n behoefte hebt aan rust en jezelf opladen voor de bevalling. Hopelijk heb je vandaag een betere dag :(:) gaat het inleiden hoe dan ook door?

@Marlis ook voel echt met je mee. Volgens mij ben je zo'n bikkel met alles dat al vanaf het begin op jullie af komt in deze zwangerschap. Hopelijk is alles oké inmiddels.

Sterkte met het telefoontje vandaag!

Hier vrij rustig op het moment. Gisteren weer een werkdag mogen afstrepen. Merk dat ze echt hoog in hun stress level zitten al omdat er gewoon nog geen vervanging geregeld is. Moest dus ook weer inspringen in overleggen. Doe het met liefde maar volgende week is het hetzelfde verhaal en dan kom ik toch echt niet :+

Verder heb ik echt een vreselijke spierpijn haha in m'n billen. Dat krijg je van tuinieren op handen en voeten, eigen schuld. Maargoed de nesteldrang is wel een heel stuk gaan liggen nu gelukkig. Ga het weekend de vluchttas voorbereiden en verder lekker doen waar ik zin in heb.

Vannacht een paar uurtjes wakker gelegen van menstruatie achtige krampen. Zette niet door dus daarna weer rust in tent tot de kleine een half uur lang de hik kreeg :') arm kind.

Hopelijk iedereen een fijne dag vandaag!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 10:17

Freekieee wat rot dat die buik nog steeds zo'n zeer doet. Hoe gaat het vandaag met je?
Kamer komt vast helemaal goed! Maar snap wel dat je soms twijfel hebt of het wel goed komt.
Fijn dat de controle goed was!

MissAnnemijn al uitslag van je urine onderzoek? Denken ze toch nog aan een blaasontsteking?

Celeste welkom en gefeliciteerd! <3 Mooie buik heb je al en wat fijn dat je je zo goed voelt. Leuk kamertje ook, mooi roze! :D
Glucose test viel mij ook mee, al ging die bij mij de eerste keer wel mis. (Spuugde het drankje na 30min weer uit) Vond vooral het lange wachten erg saai.

QueenE klinkt als een heerlijk weekendje!

Melanie wat fijn dat de groeiecho gewoon goed was. Hoop ook dat je bij je verloskundige kan blijven, daar heb je nu toch een vertrouwensband mee opgebouwd.
Oh en dat gevoel over je werk herken ik zó goed! Wat je zegt niemand is onmisbaar, maar je wilt alles toch zo goed mogelijk achter laten. Hoop wel dat je het in je verlof gewoon los kan laten.

Charlotte bah ziek geweest. Griep? Gelukkig voel je je weer happy. :) Heerlijk die zon inderdaad. Hier helaas vandaag weer dikke bagger regen!

Azmay jeetje wat vervelend. :( Nu had je dus weer een (te) lage bloeddruk? Hoe gaat het vandaag met je? Hoop echt dat je je snel wat beter gaat voelen. Knuffel!

Marlis dat klinkt echt niet leuk. Hoop dat dat wat er aan de hand is wel is opgelost. Je hebt echt telkens pech zeg. Ik hoop dat ze een beetje redelijk doen aan de telefoon. Ga je er nog wel met een goed gevoel naar toe?

Gnome herkenbaar van je werk. Goed dat je volgende week lekker niet gaat! Niet jou probleem dat er nog geen vervanging is.
Lekker die spierpijn, weet je in elk geval dat je iets gedaan hebt haha. ;) Niet zo'n goede nacht gehad dus? Hopelijk vannacht wel weer.

Kiwi hoe gaat het met jou vandaag?

Wij zijn onderweg naar Groningen, voor het tongriempje van Hidde. Ik was de laatste dagen best rustig onder de behandeling, maar nu komen de zenuwen toch wel wat haha. We hebben gelukkig wel een redelijk goede nacht gehad, vriend en ik waren flink moe na gister. Hebben jullie dat ook dat als je zo'n vreselijke huildag hebt gehad je hélemaal gesloopt bent? :=

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-23 10:37

@mriek veel succes en sterkte alvast. Voor het goede doel moet je maar denken.

Janken sloopt inderdaad. Meestal heb ik de dag erna nog mooie theezakjes onder m'n ogen haha. Wanneer heb je de shoot nu?

Nacht was bagger inderdaad maar meer vanwege m'n spierpijn dan wat anders dus heb het mezelf aangedaan :+

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 10:43

Gnome schreef:
@mriek veel succes en sterkte alvast. Voor het goede doel moet je maar denken.

Janken sloopt inderdaad. Meestal heb ik de dag erna nog mooie theezakjes onder m'n ogen haha. Wanneer heb je de shoot nu?

Nacht was bagger inderdaad maar meer vanwege m'n spierpijn dan wat anders dus heb het mezelf aangedaan :+

Daar houden we ons inderdaad aan vast, het is voor zijn eigen bestwil en toekomst. :o
Shoot is verplaatst naar 29 april.
Hopelijk is je spierpijn snel over! :=

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 11:40

We zijn weer op de terugweg. Hidde deed het zó goed. ♡
Was even huilen toen ze het doorbrandde, maar daarna nam ik hem op de arm en was hij weer stil. Heeft daarna ook alweer gedronken. We moeten maandag nog één keer naar Groningen voor de controle en naar een chiropractor maar dat kan gelukkig in Emmen.
Ben zó trots op ons toppertje ♡

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-23 11:49

mriek1990 schreef:
Was even huilen toen ze het doorbrandde, maar daarna nam ik hem op de arm en was hij weer stil. Heeft daarna ook alweer gedronken. We moeten maandag nog één keer naar Groningen voor de controle en naar een chiropractor maar dat kan gelukkig in Emmen.

Ahh wat super fijn. Goed gedaan Hidde en mama <3

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 13:25

Zo even een momentje om bij te lezen.

@ Gnome, wat een heerlijk vooruitzicht zo lang verlof!

@ Azmay, wat fijn dat de kleine goed ligt! Maar wel ineens een omschakeling zeg, zo snel ingeleid worden. Spannend!

@ MissAnnemijn, wat een leuke kleertjes maak je.

@ Mriek, dat 1.5 uur willen drinken. Herkenbaar van de 1e. Of je maar blijven aanstaren en slapen ho maar :P.
Wat een lieve foto met opa erbij. En geholpen aan zijn tongriempje, arm ding. Hopelijk gaat het een hoop helpen.

@ Freekieee, wat fijn voor je dat de tape helpt. Ik heb tot nu toe alleen nog maar ruzie gehad met maxi cosi hoezen. Dus nu maar een losse hoes van Dooky gekocht die eroverheen kan. Dan was ik die wel :+.

@ Marlis, aah wat schattig kuikens!! Lijkt me toch ook wel leuk hoor als 1 van onze dames broeds is. Maar zo bang dat er een haantje uitkomt waar ik dan vervolgens afscheid van moet nemen.
Schiet lekker op met die afspraaktijden zeg....

@ Linda, ook herkenbaar. Ook met 38 weken en 39 weken nog 2 feestjes gepland. Eentje op 3 kwartier van huis en eentje op 75 minuten van huis. Nemen voor de zekerheid wel een vluchttasje mee :)).

Ik heb nog een voedingsbh maar geen idee welk merk of wat dan ook. Wil er eigenlijk nog wel wat bij, nog even op zoek.

@ Kiwi, wat een lieve foto :+:. Vervelend dat het met voeden niet zo lekker gaat. Zo stom als je zelf zo graag wilt.

Wat geboortekaartjes betreft nog geen idee. Moet nog even een adressenlijstje samenstellen, en nog een kaartje uitzoeken. Of misschien maken we zelf wel wat.

@ Celeste, welkom!
Hier ook de glucosetest gehad. De verhalen zijn inderdaad wisselend. Bij mij viel het alles mee. (Alleen de uitslag was wat minder :+)

Mijn energielevel is mega laag op het moment. Druk werkweekend gehad en moet even bijtanken.
En weten jullie nog dat ik zei dat ik me geen druk maak over mijn werk en contractverlenging?
Dat liep even anders...
Mijn contract wordt namelijk toch niet verlengd. Blijk al onbepaalde tijd te moeten krijgen en dit willen ze vanuit zakelijk oogpunt niet geven. Zij hebben daar hun redenen voor die mij duidelijk zijn, maar het kwam wel als een enorme schok. Mijn verlof loopt tot minimaal 14 augustus en 31 augustus loopt mijn contract af. Ik had al bedacht nog wat vakantie op te nemen na mijn verlof, dus zo is het dalijk wel ineens snel afgelopen... :=
Ik mag wel na een half jaar terugkomen, maar even kijken wat ik daarmee ga doen.
Eerst maar eens genieten van mijn verlof dalijk en ons kindje straks.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 15:00

Ik kan het niet bijbenen jongens!

Hier gaat het goed. Plan gemaakt met lactatiekundige en daar mee verder proberen. Kleine man heeft wat vaker krampjes. Zo zielig! M’n oma is net geweest. Heel fijn maar kostte ook mega veel energie dus liggen nu alledrie knock-out. Morgen geen bezoek gelukkig.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 16:24

Zou ik een abbonnement kunnen krijgen bij het ziekenhuis?

Weer 3,5 uur zoet geweest. Nu blijk ik net over de grenswaarde voor pre eclampsie te zitten dus mag ik 24 uur in een pot plassen. Fijn dat ik er op tijd bij ben, minder fijn dat het zo moet.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 17:14

Pfff jeetjr Azmay wat balen zeg om zo je laatste week/weken in te gaan :( inleiden wordt hem nog wel gewoon dus volgende week? Hoop dan dat alles snel voorbij is want dit is ook echt verschrikkelijk. Sterkte!!

Hier KO op de bank. Samen met mijn schoonmoeder onze slaapkamer gesaust. Zo blij dat dat gedaan. Maar misschien beetje te veel van t goede. Waren beide wel gesloopt hihi.

Commode gister nog afgemaakt, de knoppen er op. Zal van de week foto maken die staat nu even onder plastic

Afbeelding

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 20:26

Ik reageer even algemeen, want heb al zo'n tijd weer niet gereageerd dat het teveel is geworden.

@mriek fijn dat het goed is gegaan met zijn tongriempje. Dierbare foto zag ik ook voorbij komen.

@Azmay wat super spannend zeg! Het begint er echt aan te komen, wel rot dat deze laatse weken zo rot lopen. Wat is eclampsie?

@Kiwipitje, wat vervelend dat je zo'n last hebt van je tepels. Hopelijk kan de lactodeskundige jullie helpen.

Verder mooie buiken en schattige baby's!

Wat voedingsbh betreft. Ik heb van mijzelf 75G. En eigenlijk zitten alleen de bh's van Prima Donna mij goed. Ik ga van de week naar een winkel om hiervan de voedingsbh te passen.

Afgelopen week een nieuwe (2e hands) auto gekocht. Een ford focus station uit 2017. Nu konden we dus alles voor de baby gaan kopen, dus afgelopen zaterdag op naar Sliedrecht. De kinderwagen die ik hier geplaatst had vond ik in het echt heel lelijk. Of beter gezegd, niks voor ons. Uiteindelijk is het een Cybex geworden en toch ook zo'n 360 graden isofix voor de maxicosi.
Verder dingen als boxkleed, babyfoon, babynestje, elektrische wipstoeltje, draagzak en ga zo maar door gekocht. €2800 Lichter, maar we hebben dan ook alles en er paste niks meer bij in de auto.

Vorige week ook bloed geprikt. Ik heb op mijn verzoek ook Vit D laten prikken. Ijzer en B12 waren goed, maar vitamine D was 20 en dus te laag. Ik weet nu ook waar de vermoeidheid vandaan komt.

Morgen weer een groei echo in het ziekenhuis. Ik hoop dat ze goed is.
Ik zat laatst in mijn online dossiers te kijken van het ziekenhuis en nu zag ik dat er privé informatie dat ik verteld heb bij de intake bij de verloskundige ook voorop de brief bij het ziekenhuis staat. Dat wij vroeger 3x in de week jeugdzorg over de vloer hadden thuis ( ik was nog kind en inmiddels 35 jaar oud) en dat ik geen contact met mijn moeder heb. Ik vind deze informatie niet relevant en vervelend dat het er zo bij staat. Ik heb dan het gevoel dat er een label op mijn voorhoofd geplakt staat, terwijl het gewoon goed gaat met mij en ik geen psychische klachten heb. Ik ga dit vrijdag wel bespreekbaar maken bij de verloskundige denk ik.

Verder ben ik aan het aftellen tot mijn verlof. Ik werk nog steeds 40 uur per week... Nog maar 5,5 week...

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 22:07

Marjon jeetje wat een domper van je contract. Waarom doen ze geen onbepaalde contracten? Ze hadden je mondeling toch wel verlenging beloofd?
Groot gelijk dat je je eerst op je verlof en de kleine richt.

Kiwi hopelijk helpt het plan, zou wel heel fijn zijn. Sneu dat hij zoveel last heeft van krampjes, zo'n zielig gezicht altijd hé.

Azmay verdorie zeg... Ik moest even op Google zoeken wat pre eclamsie was, maar is zwangerschapsvergiftiging zag ik... Hoop niet dat het erger wordt voor je. :(
Sterkte nog!

Freekieee goed bezig geweest zeg! Ziet er strak en netjes uit. Kan me wel voorstellen dat je daar moe van wordt. ;)

Nicje woei goede inkopen gedaan! Leuk! Moet je vitamine D nu bijslikken? Hoop dat morgen de echo gewoon goed is.
Jeetje wel slecht dat er privé informatie doorgespeeld is zeg. Dat mag ook niet zomaar lijkt mij? :n Kan me je gevoel hierover goed voorstellen en terecht ook dat je dit even gaat bespreken.
Knap dat je nog steeds 40uur werkt, dat deed ik rond die tijd niet meer.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 22:12

Nicje spannend morgen weer echo. Hopelijk alles goed. En 40 uur lijkt me erg pittig, en dan zeker zwanger! Fors geshopt ook!

Freekie hard gewerkt zeg!

Azmay gadver zeg.. fijn dat ze er zo bovenop zitten maar hoop dat je snel van alle gedoe af bent.

Kiwi fijn! Toitoitoi en lekker rustig aan morgen.

Marjon war een deceptie zeg! Fijn dat je hele verlof nog wel geregeld is. En dat na een half jaar terug komen snap ik dat je daar niet om staat te springen.

Mriek knappie <3 Fijn dat het goed ging

Gnome lekker weer een dag minder! En niet fijn zulke spierpijn. Gelukkig is nesteldrang iets rustiger.

Hier rustig dagje gehad, jurkje afgemaakt oa. Ik krijg ondertussen last van stress om tijdsdruk. Wil nog zoveel maken en zo weinig tijd over :+ Vooral voor baby weet ik alleen niet goed wat. Voor Q juist heel veel plannen :Y)
Verder kweek terug, geen duidelijke blaasontsteking weer. Zal wel dan. Morgenmiddag groeiecho, hopelijk alles weer goed.. toch iets spannend elke keer.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 09:51

mriek1990 schreef:

Ah wat fijn dat het goed is gegaan!!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 09:52

_Marjon_ schreef:
Zo even een momentje om bij te lezen.

@ Gnome, wat een heerlijk vooruitzicht zo lang verlof!

@ Azmay, wat fijn dat de kleine goed ligt! Maar wel ineens een omschakeling zeg, zo snel ingeleid worden. Spannend!

@ MissAnnemijn, wat een leuke kleertjes maak je.

@ Mriek, dat 1.5 uur willen drinken. Herkenbaar van de 1e. Of je maar blijven aanstaren en slapen ho maar :P.
Wat een lieve foto met opa erbij. En geholpen aan zijn tongriempje, arm ding. Hopelijk gaat het een hoop helpen.

@ Freekieee, wat fijn voor je dat de tape helpt. Ik heb tot nu toe alleen nog maar ruzie gehad met maxi cosi hoezen. Dus nu maar een losse hoes van Dooky gekocht die eroverheen kan. Dan was ik die wel :+.

@ Marlis, aah wat schattig kuikens!! Lijkt me toch ook wel leuk hoor als 1 van onze dames broeds is. Maar zo bang dat er een haantje uitkomt waar ik dan vervolgens afscheid van moet nemen.
Schiet lekker op met die afspraaktijden zeg....

@ Linda, ook herkenbaar. Ook met 38 weken en 39 weken nog 2 feestjes gepland. Eentje op 3 kwartier van huis en eentje op 75 minuten van huis. Nemen voor de zekerheid wel een vluchttasje mee :)).

Ik heb nog een voedingsbh maar geen idee welk merk of wat dan ook. Wil er eigenlijk nog wel wat bij, nog even op zoek.

@ Kiwi, wat een lieve foto :+:. Vervelend dat het met voeden niet zo lekker gaat. Zo stom als je zelf zo graag wilt.

Wat geboortekaartjes betreft nog geen idee. Moet nog even een adressenlijstje samenstellen, en nog een kaartje uitzoeken. Of misschien maken we zelf wel wat.

@ Celeste, welkom!
Hier ook de glucosetest gehad. De verhalen zijn inderdaad wisselend. Bij mij viel het alles mee. (Alleen de uitslag was wat minder :+)

Mijn energielevel is mega laag op het moment. Druk werkweekend gehad en moet even bijtanken.
En weten jullie nog dat ik zei dat ik me geen druk maak over mijn werk en contractverlenging?
Dat liep even anders...
Mijn contract wordt namelijk toch niet verlengd. Blijk al onbepaalde tijd te moeten krijgen en dit willen ze vanuit zakelijk oogpunt niet geven. Zij hebben daar hun redenen voor die mij duidelijk zijn, maar het kwam wel als een enorme schok. Mijn verlof loopt tot minimaal 14 augustus en 31 augustus loopt mijn contract af. Ik had al bedacht nog wat vakantie op te nemen na mijn verlof, dus zo is het dalijk wel ineens snel afgelopen... :=
Ik mag wel na een half jaar terugkomen, maar even kijken wat ik daarmee ga doen.
Eerst maar eens genieten van mijn verlof dalijk en ons kindje straks.

Pff dat is wel heel erg balen