Gaaf dat roze kleurtje! Ik ben benieuwd hoe het zal uitdraaien! Wel een foto posten dan hé

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Farjen schreef:Ik heb vorige maand bijna volle flessen Yari shampoo en conditioneer weggegooidIk kreeg zo'n droge hoofdhuid en roos ervan..
Gaaf dat roze kleurtje! Ik ben benieuwd hoe het zal uitdraaien! Wel een foto posten dan hé
leeslampje schreef:Dank voor de tips, daar kan ik al wat mee! Toch meer beschermen met goede producten dus (ik ga IVY eens opzoeken). Ik gebruik nu Andrélon, geen idee of daar sulfaten in zitten... ga ik opzoeken. Het voelt wel alsof het idd alle vet uit mijn haar trekt, dus ik verwacht dat het er volop in zit![]()
Wassen zonder shampoo doe ik liever nog niet. Eerst deze tips eens een tijdje uitproberen
martine096 schreef:Hi! Ik zou graag mijn nu nog geblondeerde haar donkerrood (liefst maroon of burgundy) willen verven maar ik zie door de bomen het bos niet meerIs dit mogelijk met mijn huidige haarkleur en zo ja, waar kan ik het beste deze kleur haarverf kopen?
Niet de meest duidelijke foto maar dit is hoe ik het nu heb. Mijn uitgroei loopt dmv van highlights over in het geblondeerde deel.
[ [url=m/wOwmGr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Earth schreef:Ga je het zelf verven? Want mijn kapper gaat morgen mijn haar roze verven en ik krijg dan een haarmasker mee om de kleur langer te behouden.
Ik vind het wel heel spannend, maar ik heb er zin in