Hij is alleen geclaimed door mijn vriend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eske_B schreef:ItsMe2 schreef:Sporten jullie omdat jullie het leuk vinden? Of omdat het echt noodzakelijk is vanwege ziekte/aandoening?
Beide, permanente blessure waarbij sterke spieren helpen en omdat ik ervan ontspan, m'n hoofd leeg maak
ItsMe2 schreef:Dank voor jullie antwoorden. Voor mij zal het “helaas” noodzakelijk worden/zijn. Niet alleen om wat af te vallen, maar ook vanwege de hypermobiliteit.
En ik zal het heel rustig moeten opbouwen.(Waarschijnlijk zelfs met revalidatie-traject vooraf)
Maar ik ben zo géén sportschool type.. dus ik moet mij er echt toe gaan zetten.
Hebben jullie tips om het wat leuker te maken?
MarlindeRooz schreef:ItsMe2 schreef:Dank voor jullie antwoorden. Voor mij zal het “helaas” noodzakelijk worden/zijn. Niet alleen om wat af te vallen, maar ook vanwege de hypermobiliteit.
En ik zal het heel rustig moeten opbouwen.(Waarschijnlijk zelfs met revalidatie-traject vooraf)
Maar ik ben zo géén sportschool type.. dus ik moet mij er echt toe gaan zetten.
Hebben jullie tips om het wat leuker te maken?
Hier ook hypermobiel en na 3 maanden sporten en 3 maanden daarvoor opbouwen met fysio... ben ik fysiek beter dan ooit.
Dat is dus mijn motivatie, naast sterker worden en 20 kilo afvallen.
Dus ook een hele gave sportlegging gekocht. XL zat beter maar L pastte ook al maar zat heel strak. Dus heb L gekocht voor als ik de eerste 7 kilo oid kwijt ben.
ItsMe2 schreef:MarlindeRooz schreef:[
Hier ook hypermobiel en na 3 maanden sporten en 3 maanden daarvoor opbouwen met fysio... ben ik fysiek beter dan ooit.
Dat is dus mijn motivatie, naast sterker worden en 20 kilo afvallen.
Dus ook een hele gave sportlegging gekocht. XL zat beter maar L pastte ook al maar zat heel strak. Dus heb L gekocht voor als ik de eerste 7 kilo oid kwijt ben.
Dit geeft mij wel een positief gevoel. Dat iemand met hypermobiliteit zich daadwerkelijk beter/fitter gaat voelen door het sporten.
Ik wacht nu eerst even af of het revalidatie-traject vergoed gaat worden. Dan zal dat mijn ‘opstap’ naar de sportschool zijn.
Anders moet ik zelf (onder begeleiding van fysiotherapie/sportschool?) zelf weer voorzichtig gaan opbouwen.