Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
s1993 schreef:Weet ik nog niet SV, het voorjaar durf ik niet echt aan ivm de temperaturen vorig jaar (zoals enschede en Leiden waar het ineens zo warm was). Wil het liefst een in september lopen, dan ben je iig al een beetje aan warmte gewend omdat de zomer al is geweestMaar zag op de hardloopkalender nog niks staan voor september 2019 (wil wel in NL). Leuk de 10EM, die heb ik ook weleens gelopen
Heb je een bepaalde eindtijd in gedachten?
Laura wanneer had je voor het laatst gegeten? Ik krijg soms steken als ik te kort op het lopen heb gegeten... Wel heel naar altijd!
s1993 schreef:Dank voor de tip Greetje, klinkt als een mooie marathonAlleen 2x hetzelfde rondje lijkt me mentaal wel heel zwaar.
Jnien train je voor triathlon of was het gewoon toeval zwemmen en lopen? Ik vind zwemmen ook altijd wel lekker! Vind t alleen erg duur...
Gister heb ik een lekkere tempotraining gedaan en wilde vandaag mn lange duurloop doen maar die loop ik altijd buiten de bebouwde kom (kan ik ff langs de paarden en naar de wc, ik moet altijd zo nodig op die lange afstanden) en vandaag leek dat me niet zo handig want t waait daar zo enorm door. Dus 12km rondje hier door het park gelopen en was wel blij met mijn beslissingZeiknat en de wind was al flink genoeg op dit stuk
![]()
Volgende week donderdag ga ik naar de podotherapeut. Als kind had ik altijd platvoeten en met een zooltje was dat opgelost maar heb het idee dat het weer erger wordt en mijn schoenen slijten ongelooflijk scheef af. Dus wil dat even nagekeken hebben voordat ik mijn lichaam om zeep help door verkeerde belasting
_lauraaa_ schreef:@jnien: dat is inderdaad een optie. Volgende week ga ik verhuizen naar een groter dorp 2 kilometer verderop. Daar zijn beter verlichte paden om te lopen!