Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luna2006 schreef:Veel succes morgen!
Ik moet nog wachten tot 4 maart en heb nu al halve mental breakdowns. Ik heb enorm veel stress voor de operatie enzo.
Ik ben nog nooit in een ziekenhuis moeten blijven (buiten slaapapneu test) en dus ook nog nooit onder narcose geweest. Vind het dus heel eng.
Stephanie_86 schreef:Luna2006 schreef:Veel succes morgen!
Ik moet nog wachten tot 4 maart en heb nu al halve mental breakdowns. Ik heb enorm veel stress voor de operatie enzo.
Ik ben nog nooit in een ziekenhuis moeten blijven (buiten slaapapneu test) en dus ook nog nooit onder narcose geweest. Vind het dus heel eng.
Ik snap je helemaal de enige keer dat ik in een ziekenhuis heb moeten blijven was na een heftig ongeluk was toen buiten bewustzijn dus van de operaties niks mee gekregen. Nu is alles zo bewust en je werkt er naar toe... Ben bang om niet meer wakker te worden... Dat is mijn grootste angst
Stephanie_86 schreef:Het bleek dat ze een interne bloeding had toen ik naar huis mocht. Heel sneu. Hoop dat het snel beter met haar gaat.
Hier gaat het beter als gister. Vanmorgen wat Brinta op en vanmiddag een halve proteine mouse. Nu eiwit limonade waar ik de hele dag een beetje over doe. Ben ook even mee geweest met de hond uitlaten en lekker gedoucht. Voel nog wel alsof ik een paar flinke stompen in mn buik heb gehad maar dat zal er wel bij horen denk k. Met paracetamol is het redelijk te doen.
Wiesje schreef:Je hoeft geen vloeibaar te eten? Dat is wel fijn voor je, al was ik er ook blij mee toen ik dat wel moest trouwens.
Ga zo door, komt zeker goed!