Gastric bypass

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: Gastric bypass

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 19:11

Succes morgen Stephanie!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 19:26

Succes morgen! :):)

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 21:19

Dank jullie wel heb nu compete mental breakdowns maar dat zal er wel bij horen denk ik maar

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 21:45

Stephanie succes morgen! komt helemaal goed. 10 uur melden zal rond 12 uur geopereerd gaan worden schat ik ongeveer.

Hier zit in inmiddels op 40% gewicht's verlies, 10 maanden po, sta al een paar weken echt stil.

koud heb ik het alleen aan mijn boven lichaam, alleen voor naar het paard heb ik een thermoshirt aan.

Heb nu pas mijn kledingkast uit durven te zoeken :o wat echt weg kan shirtjes zijn nu jurken :+

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 21:56

Veel succes morgen!

Ik moet nog wachten tot 4 maart en heb nu al halve mental breakdowns. Ik heb enorm veel stress voor de operatie enzo.

Ik ben nog nooit in een ziekenhuis moeten blijven (buiten slaapapneu test) en dus ook nog nooit onder narcose geweest. Vind het dus heel eng.

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 22:57

Luna2006 schreef:
Veel succes morgen!

Ik moet nog wachten tot 4 maart en heb nu al halve mental breakdowns. Ik heb enorm veel stress voor de operatie enzo.

Ik ben nog nooit in een ziekenhuis moeten blijven (buiten slaapapneu test) en dus ook nog nooit onder narcose geweest. Vind het dus heel eng.

Ik snap je helemaal de enige keer dat ik in een ziekenhuis heb moeten blijven was na een heftig ongeluk was toen buiten bewustzijn dus van de operaties niks mee gekregen. Nu is alles zo bewust en je werkt er naar toe... Ben bang om niet meer wakker te worden... Dat is mijn grootste angst

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 14:17

Hopelijk heb je nu alles achter de rug Stephanie, of bijna achter de rug :knuffel: heel veel sterkte en succes gewenst met het herstel!

Luna, het meest spannende vond ik vooral de tijd voor de operatie. Daarna enorm opgelucht en gemotiveerd om snel weer uit bed te zijn en wat rond te lopen. Voor jou ook een dikke knuffel :knuffel:

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 14:25

Stephanie_86 schreef:
Luna2006 schreef:
Veel succes morgen!

Ik snap je helemaal de enige keer dat ik in een ziekenhuis heb moeten blijven was na een heftig ongeluk was toen buiten bewustzijn dus van de operaties niks mee gekregen. Nu is alles zo bewust en je werkt er naar toe... Ben bang om niet meer wakker te worden... Dat is mijn grootste angst

ik ken je gevoel helemaal, maar dat is vast omdat ik er geen ervaring mee heb.
Hopelijk is het voor jou nu reeds allemaal al achter de rug of bijna. Komt vast goed!

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 15:33

Stephanie, voor jou zit de operatie erop (ga ik van uit)
wat fijn voor je! Ik had geen last van mental breakdowns, ik was gewoon heel blij dat het eindelijk ging gebeuren. een positieve insteek verlicht alles!

luna, ook bij jou komt het goed!! vertrouwen hebben.

kledingkast: alles wat ik nu niet meer leuk vind of waar gaten in vallen gaan direct in de zak voor de kledingcontainer (heb er al 3, haha) gewoon meteen korte metten mee maken.... no way back

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 15:52

Hier ook eindelijk begonnen met opruimen van de kledingkast.

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 22:04

Jaa hier ook! Heb al een paar volle zakken staan voor de kledingcontainer :j nu nog heen brengen :')

Ik merk dat ik lichamelijk ook veel meer kan, dus ben sowieso flink aan het opruimen en ontspullen. Er zijn al tig karren vol spul weg en er kunnen nog wel 2 weg. Ruimt lekker op!

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 03:33

Voor mij zit het er idd op. Lig nog in het ziekenhuis en heb behoorlijk pijn en zodra ik wil lopen of rechtop zitten wordt dat erger in combinatie met duizeligheid. Ze denken dat t komt omdat ik de dag ervoor van de zenuwen niks heb binnengehouden ook. Ik heb net wat limo gehad en Morgen ochtend krijg ik wat vla of iets dus merk al dat mn bloedsuiker wat beter gaat en ik wat minder duizelig ben

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 07:52

Fijn dat je nog in het ziekenhuis bent en dat ze daar gelijk met je meedenken. Betere plek kun je niet zijn tot je je wat beter voelt!
Pijn kan ook echt van het gas komen. dat trekt na twee dagen wel weg. vooral met rechtop zitten want dan duwt dat gas ook omhoog.
als ze het daar ook goed vinden, ga lopen....lopen lopen lopen, dan gaat het gas het snelst uit je lijf.

Hou vertrouwen, Stephanie 2.0 staat om de hoek en heeft zin in haar nieuwe leven!!

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 18:50

Ondertussen ben ik thuis en gaat het redelijk. Lopen gaat nu wel zonder neiging tot flauwvallen. Wel nog veel pijn en vreselijk moe omdat ik vanacht niet heb geslapen. Lag mer mensen op de kamer waarvan er 1 heel slecht ging.

Heb nu thuis lekker een uurtje geslapen en hopelijk voel ik me snel wat beter. Straks hier ook een bakje vla als ontbijt en morgen hopelijk wat meer eetmomenten.

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 21:57

Eten gaat echt helpen! En als eten niet lukt: van die bouillonzakjes van Opkikker oid, een beetje zout kan ook echt fijn zijn.

Wat vervelend van je kamergenoot! Slecht qua pijn, of veel complicaties? Hopelijk komen jullie er allemaal snel bovenop!

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 14:40

Het bleek dat ze een interne bloeding had toen ik naar huis mocht. Heel sneu. Hoop dat het snel beter met haar gaat.

Hier gaat het beter als gister. Vanmorgen wat Brinta op en vanmiddag een halve proteine mouse. Nu eiwit limonade waar ik de hele dag een beetje over doe. Ben ook even mee geweest met de hond uitlaten en lekker gedoucht. Voel nog wel alsof ik een paar flinke stompen in mn buik heb gehad maar dat zal er wel bij horen denk k. Met paracetamol is het redelijk te doen.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 14:56

Die stompen in de buik herken ik van de eerste dagen, hoort erbij. Het is een flinke operatie. Wat fijn dat je al opkrabbelt!

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 20:07

Stephanie_86 schreef:
Het bleek dat ze een interne bloeding had toen ik naar huis mocht. Heel sneu. Hoop dat het snel beter met haar gaat.

Hier gaat het beter als gister. Vanmorgen wat Brinta op en vanmiddag een halve proteine mouse. Nu eiwit limonade waar ik de hele dag een beetje over doe. Ben ook even mee geweest met de hond uitlaten en lekker gedoucht. Voel nog wel alsof ik een paar flinke stompen in mn buik heb gehad maar dat zal er wel bij horen denk k. Met paracetamol is het redelijk te doen.

Dat klinkt alsof je al echt goed op weg bent, wat fijn! En dat gevoel is bekend idd, ik vond het voelen als een flinke spierpijn en wat beurs.
Hopelijk knapt je kamergenoot ook snel op!

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 22:51

Je hoeft geen vloeibaar te eten? Dat is wel fijn voor je, al was ik er ook blij mee toen ik dat wel moest trouwens.
Ga zo door, komt zeker goed!

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 00:54

Wiesje schreef:
Je hoeft geen vloeibaar te eten? Dat is wel fijn voor je, al was ik er ook blij mee toen ik dat wel moest trouwens.
Ga zo door, komt zeker goed!

Ik moet wel vloeibaar eten. Vla soep Brinta mouse enz en vanaf volgende week mag ik gepureerd avond eten. Nou weet niet of ik dat wil haha. Vind gepureerde soep met kip al best bijzonder in mn mond en dan is kip geen favoriet maar moet overal iets van eiwit in zitten.

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-25 12:31

Ik las alleen de Brittannië, vandaar
Je hoeft in het begin nog niet alles perfect te doen en de eiwitten krijg je wel uit je yoghurt e.d. dus als je kip in soep vies vindt, gewoon niet doen

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 14:26

Hoe gaat het nu Stephanie?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 12:05

Merken jullie ook dat je minder comfortabel zit op het paard?
Ik heb nu 2 weken gereden en eigenlijk alleen maar pijn in mijn achterste.

Gisteren was ik in de les en kwam iets te hard in het zadel terug met als gevolg een beurs stuitje :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 12:14

Sowieso sneller last van zitbotjes, maar inmiddels ook wel weer gewend daaraan :)

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 16:05

Sowieso steekt alles veel meer uit qua botjes enzo :')