Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fair schreef:Ik kom ook weer even binnenvallen.
Ik wordt over dertien dagen 18 en dan mag ik eindelijk een tattoo laten zetten. Ik heb meerdere tattoo's die ik graag wil laten zetten, ik weet 2 precies al. Het ontwerp is zo goed als klaar. (een vos en een combinatie van albumcovers van muse.) Echter heb ik nog steeds geen shop gevonden waarvan ik echt denk... ja! Blackbear komt nog wel dichtbij, maar ik vind hun per tattoo echt verschillen, sommige tattoo's zijn erg mooi, maar ik zie ook regelmatig bibberlijntjes voorbij komen waarvan ik denk.. laat maar.
Mijn enige struggle is dus een shop vinden waar ik heen durf waarvan ik het zeker weet dat ze het niet verpesten. Ik ben nogal perfectionistisch en ik wil echt aansluiting voelen bij een shop.
Weet iemand van jullie een goede shop voor een beetje deze stijl:
[ Afbeelding ]
Fair schreef:Ik kom ook weer even binnenvallen.
Ik wordt over dertien dagen 18 en dan mag ik eindelijk een tattoo laten zetten. Ik heb meerdere tattoo's die ik graag wil laten zetten, ik weet 2 precies al. Het ontwerp is zo goed als klaar. (een vos en een combinatie van albumcovers van muse.) Echter heb ik nog steeds geen shop gevonden waarvan ik echt denk... ja! Blackbear komt nog wel dichtbij, maar ik vind hun per tattoo echt verschillen, sommige tattoo's zijn erg mooi, maar ik zie ook regelmatig bibberlijntjes voorbij komen waarvan ik denk.. laat maar.
Mijn enige struggle is dus een shop vinden waar ik heen durf waarvan ik het zeker weet dat ze het niet verpesten. Ik ben nogal perfectionistisch en ik wil echt aansluiting voelen bij een shop.
Weet iemand van jullie een goede shop voor een beetje deze stijl:
[ Afbeelding ]
_Dominique schreef:Heeft het iets met belasting te maken misschien?
Yasmine schreef:Mijn tattoo is intussen gigantisch aan het vervellen en ziet er momenteel echt uit als een gedrochtFijn, die stukjes mensenconfetti die met het douchen in het water zitten
Dankjewel voor het compliment, HiraerthMijn Always/Deathly Hallows zijn wel toe aan een flinke opfrisbeurt. Die tattoo is intussen 5 jaar oud maar ik heb geen zin om hem te laten bijwerken want A. die plek op mijn ribben deed reteveel pijn en B. mijn artist zit in Canada
Dus laat maar, haha.