[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 20:26

Nee hoor, ik vraag altijd of ik van tevoren moet pinnen en hoe veel ik dan moet pinnen zodat ik zeker weet dat ik genoeg heb :)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 21:02

Ik vraag me altijd af waarom ze in de tattooshops zo'n fan zijn van contant. Pinnen kan tegenwoordig toch overal?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 21:04

Pinnen kost geld, en is vaak alleen aantrekkelijk bij grotere zaken zoals supermarkten en kledingwinkels.

Dat denk ik dan :P

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 21:07

Dat denk ik ook Sterreke, maar toch gaat het bij tattoo's vaak wel om grote bedragen..
ik ben pro-pin overal :))

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 21:08

Klopt, maar had het niet te maken met hoevaak er gepind zou worden ofzo? Ik zou het eigenlijk niet zo weten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 21:08

Wat ik tot nu toe elke keer heb gezien is dat de artist een gedeelte aan de shop betaalt en een gedeelte zelf houdt, misschien dat dat er iets mee te maken heeft? Zou ook echt niet weten of dat overal zo is

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 21:11

Hmja dat klinkt ook wel logisch, ik vroeg me laatst nog af hoe ze dat deden met maandsalarissen..

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 21:21

Haha, ik weet wel waarom je 9 van de 10 keer contant moet betalen :=

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 21:23

Enlighten me :D
Waarschijnlijk ligt het super voor de hand :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 21:24

Heeft het iets met belasting te maken misschien? _O-

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 21:35

_Dominique schreef:

Denk dat de grotere shops gewoon geregistreerd zijn en dus gewoon belasting moeten afdragen. Denk ook dat veel contant geld gewoon naar de bank gaat.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 21:40

Ik kom ook weer even binnenvallen. :')

Ik wordt over dertien dagen 18 en dan mag ik eindelijk een tattoo laten zetten. Ik heb meerdere tattoo's die ik graag wil laten zetten, ik weet 2 precies al. Het ontwerp is zo goed als klaar. (een vos en een combinatie van albumcovers van muse.) Echter heb ik nog steeds geen shop gevonden waarvan ik echt denk... ja! Blackbear komt nog wel dichtbij, maar ik vind hun per tattoo echt verschillen, sommige tattoo's zijn erg mooi, maar ik zie ook regelmatig bibberlijntjes voorbij komen waarvan ik denk.. laat maar.

Mijn enige struggle is dus een shop vinden waar ik heen durf waarvan ik het zeker weet dat ze het niet verpesten. Ik ben nogal perfectionistisch en ik wil echt aansluiting voelen bij een shop.

Weet iemand van jullie een goede shop voor een beetje deze stijl:

Afbeelding

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 21:50

Fair schreef:

Ik wordt over dertien dagen 18 en dan mag ik eindelijk een tattoo laten zetten. Ik heb meerdere tattoo's die ik graag wil laten zetten, ik weet 2 precies al. Het ontwerp is zo goed als klaar. (een vos en een combinatie van albumcovers van muse.) Echter heb ik nog steeds geen shop gevonden waarvan ik echt denk... ja! Blackbear komt nog wel dichtbij, maar ik vind hun per tattoo echt verschillen, sommige tattoo's zijn erg mooi, maar ik zie ook regelmatig bibberlijntjes voorbij komen waarvan ik denk.. laat maar.

Mijn enige struggle is dus een shop vinden waar ik heen durf waarvan ik het zeker weet dat ze het niet verpesten. Ik ben nogal perfectionistisch en ik wil echt aansluiting voelen bij een shop.

[ Afbeelding ]

Roman van art Castle kan dat wel!

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 21:57

Dat is tot nu toe inderdaad mijn eerste keus :D Grappig dat je dat zegt!

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:11

Fair schreef:

[ Afbeelding ]

Wauw heel gaaf!

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:13

Weten jullie toevallig of er een goede zit in de omgeving zit die ook een beetje redelijk te betalen is. Het gaat om dat tekstje die ik hier eerder had geplaatst..

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:17

HorseTimeXL schreef:
Weten jullie toevallig of er een goede zit in de omgeving zit die ook een beetje redelijk te betalen is. Het gaat om dat tekstje die ik hier eerder had geplaatst..

Wat is de omgeving?

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:22

O excuus dat is wel handig :')

Zwolle

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:29

_Dominique schreef:

Jij gaat door voor de koelkast :D. Een deel wordt opgegeven, een deel niet.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:31

Mijn tattoo is intussen gigantisch aan het vervellen en ziet er momenteel echt uit als een gedrocht := Fijn, die stukjes mensenconfetti die met het douchen in het water zitten _O-

Dankjewel voor het compliment, Hiraerth :D Mijn Always/Deathly Hallows zijn wel toe aan een flinke opfrisbeurt. Die tattoo is intussen 5 jaar oud maar ik heb geen zin om hem te laten bijwerken want A. die plek op mijn ribben deed reteveel pijn en B. mijn artist zit in Canada :') Dus laat maar, haha.

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:41

Om de hoeveel jaar laten jullie de tattoo's zoal bijwerken dan?
Die van mij zit er nu voor het 9e jaar op, maar heb zelf niet het idee dat het nodig is.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:44

Ik ga zaterdag babbelen met Josephine van Clair Obsucra hier in Groningen voor mijn Kokopelli, zij mag dan direct mijn klaver bijwerken. Die staat er nou... ehm... mmm.. bijna acht jaar op :j

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:46

Yasmine schreef:
Mijn tattoo is intussen gigantisch aan het vervellen en ziet er momenteel echt uit als een gedrocht := Fijn, die stukjes mensenconfetti die met het douchen in het water zitten _O-

Dankjewel voor het compliment, Hiraerth :D Mijn Always/Deathly Hallows zijn wel toe aan een flinke opfrisbeurt. Die tattoo is intussen 5 jaar oud maar ik heb geen zin om hem te laten bijwerken want A. die plek op mijn ribben deed reteveel pijn en B. mijn artist zit in Canada :') Dus laat maar, haha.

Wat een beschrijving :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:48

Volgens mij had Lieveli dat woord uitgevonden als ik het goed heb :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 23:17

(kruipt uit meeleesstand)

Even een melding: Ik heb t vandaag aangedurfd de hele dag in de Spaanse zon in een hemdje te lopen, dus met een deel van de nieuwe tattoo bloot, dit ging goed *\o/*
Nu heb ik alle hoop voor deze zomer als ik hele dagen in het laggo maggiore lig xD