Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Belker schreef:Ook als hij niet van jou is kan hij een lichtpuntje blijven.
Quir schreef:Belker schreef:Ook als hij niet van jou is kan hij een lichtpuntje blijven.
En dat is precies waarom ik nu neig naar wel verkopen. Als hij t goed gaat doen, is hij misschien nog wel een groter lichtpuntje voor mij dan dat ik m zelf hou en hem niet de kansen kan geven.
Hoe dan ook blijft hij bijzonder voor mij, maar dat blijft hij ook als ie niet meer van mij is.
Voor Livano maakt het natuurlijk niet uit of hij zijn kunstjes tussen de hekjes laat zien of niet, maar voor mij wel.![]()
Voor mij is het wel een must dat ik hem een beetje in de gaten kan blijven houden en ook eens bij hem kan komen kijken. Hoeft echt niet wekelijks of maandelijks, maar wel zo af en toe eens. Als ze daar niet mee akkoord gaan, houdt t sowieso op...
bigone schreef:Alice, je hebt het geld van Livano niet nodig, je gevoel zegt houden en Livano is wel je één van je lichtpuntjes om naar uit te kijken. Ik heb er net ook eentje aan een GP ruiter verkocht maar dat was een heel ander verhaal. Zoals ik je bericht lees probeer je je verstand te laten spreken maar verkocht is verkocht. je zegt dan wel dat je over drie jaar nooit dat geld krijgt, who cares, voor hetzelfde geld word je merrie niet weer drachtig en een makke pony is er altijd wel te koop.
Normaal zeg ik ook, weg ermee voor een goed bod maar in dit geval, gewoon houden, denk je dat het Livan ook maar één bal uitmaakt of hij nu over de zweedse vlaktes rond hobbelt met een blijde baas of zijn kunstjes moet laten zien tussen de hekken, echt niet.
Quir schreef:En dat is precies waarom ik nu neig naar wel verkopen. Als hij t goed gaat doen, is hij misschien nog wel een groter lichtpuntje voor mij dan dat ik m zelf hou en hem niet de kansen kan geven.
Hoe dan ook blijft hij bijzonder voor mij, maar dat blijft hij ook als ie niet meer van mij is.
Voor Livano maakt het natuurlijk niet uit of hij zijn kunstjes tussen de hekjes laat zien of niet, maar voor mij wel.