Wil ik ook wel eens heen, de Biesbosch. Wat zou leuker zijn, een boottochtje of wandelen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Mijn opleiding was vlak achter de St Jan en ik ken alle plekjes van je foto's. Als mensen naar Den Bosch gaan kan ik de boottocht over de grachtjes aanraden. Dat is echt zooo mooi (althans toen). pien_2010 schreef:Leuke foto's Faringo en aaaaah Den Bosch, mijn studentenstad. Mijn opleiding was vlak achter de St Jan en ik ken alle plekjes van je foto's. Als mensen naar Den Bosch gaan kan ik de boottocht over de grachtjes aanraden. Dat is echt zooo mooi (althans toen).

.
, het is 100 dagen dicht per jaar zodat de koninklijke familie kan jagen, terwijl het onderhoud betaald wordt door de overheid, de belastingbetaler dus. pien_2010 schreef:Ach 100 dagen dicht is toch goede deal, het is immers hun bezit.
.
. Dit keer omdat er geen ingang was waar ik was
. OsmAnd, de route-app, liet me echt in de steek vandaag, die liet allerlei paden zien die er dus niet (meer?) waren. Toen ik ook nog op werkzaamheden in het bos stuitte en van het pad werd gereden door allerlei grote machines en vrachtwagens, heb ik het opgegeven en ben ik maar de andere kant op gegaan. Evengoed een supermooie wandeling gehad met afwisselend bos en hei.
.

Marie_Anne, ook al is het dan niet wat je zocht. Marie_Anne schreef:Dank je en alle anderen, ik ben zo gelukkig dat ik mijn jonkie in de buurt heb. Ik loop de hele dag met een grote grijns rondVeel plezier met je zoon pien_2010!

Aan dat zwarte huisje hing een affiche voor een wandel- en vaartocht vanuit Lage Zwaluwe met nadruk op de historie van de griendwerkers. Ik heb er een foto van gemaakt, dus kan hem hier wel posten als er liefhebbers voor zijn. 

Wij zijn er een aantal jaar geleden een dagje geweest met mijn dispuut, en het heeft me heel positief verrast! Leuk ook je wandeling door de Beekse Bergen; hyena's zijn altijd goed. 
En Nala is zo mooi. 

Je alternatieve wandeling ziet er ook niet verkeerd uit, en leuk die hertjes!
Het is wel een onwijs leuke stad! Ik heb mezelf ook voorgenomen om voorlopig meer van Nederland en Europa te ontdekken voordat ik weer ver op pad ga (na corona). Er is hier ook gewoon zoveel moois waar we eigenlijk zelden bij stilstaan.
Je zoon boft maar!
Geniet ervan!
. Hoewel ik wel de voordelen zie voor een land, omdat ze boven de partijen staan en in het buitenland Nederland kunnen vertegenwoordigen. Ik vind het barbaars om dat meisje Amalia zo op te laten groeien, in de wieg was al voorbestemd wat ze gaat worden. En ja, ze kan daar natuurlijk onderuit als ze echt wil, maar haar hele leven is er op ingericht dat ze koningin zal worden. Dat mag je een mens, en zeker een kind, niet aandoen vind ik, de vrijheid afnemen om te zijn wat ze wil. Nog even los van wat ik vind van een staatshoofd door erfopvolging in een democratie.
.
. In m'n lunchpauze straks dus even het boekje erbij pakken. 

. Met succes
.

Nu heb ik een vraag die off topic is maar waar ik nergens antwoord op kan vinden en aangezien hier veel mensen zitten die graag outdoors en in de natuur zijn is er misschien iemand die me verder kan helpen. Ik heb een oude kajak via via gekregen maar deze heeft bovenop aan een uiteinde een gat van 2cm doorsnee waar een plug in kan/moet. De plug heb ik helaas niet, weet iemand waar zoiets te krijgen is en of het eigenlijk wel nodig is op rustige ondiepe watertjes...