Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tytonidae

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 13:59

@Loose, wow, wat een prachtige stash :wow:

Gisteren is het voor de tweede keer gebeurd dat ik in de Bijenkorf liep, er een paar meisjes van mijn leeftijd voor me lopen die gewoon een staaltje parfum krijgen, en dat als ik dan langs kom gelopen ik gewoon echt straal genegeerd wordt. Het krijgen van een tester boeit me niet zo, via mijn zus kan ik dat allemaal zo krijgen(werkt bij Douglas EHV), maar het is meer het gebaar. Ik zie dr ook wel wat anders uit, maar dat betekent niet dat ik geen geld in mn portemonnee zou hebben. :(

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 14:17

Vandaag weer eens nieuwe foundation kopen. Heb nu Revlon Colorstay in de kleur buff, maar die is toch nog net iets te roze en te donker. Dus ga straks even langs de mac counter en Douglas, wat testertjes verzamelen en dan kijken welke het beste bevalt ^^

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 14:29

Thanks iedereen. :D Hij is niet supergroot maar ben wel echt blij met al m'n make-upjes. :)

adecuada schreef:
Mooie stash Loose!
Qua kleuren oogschaduw en lipproducten heb je echt dezelfde smaak als ik! <

edit: typfout

Nude en neutraal. :D :D <3

Djilna schreef:
Mooi Loose! Veel oogschaduw heb jij!!
Edit oh wacht, dat waren foto's met doosjes open en dicht :+ Valt alweer mee dus hahaha

Hihi ja was het maar waar. :)) Ik wilde ze naast elkaar zetten, maar lukte niet. :P

Evony schreef:
Mooie stash hierboven <3

Ik vind de mac mensen in Groningen heel vriendelijk! Douglas verschilt.

Oe ik wil nars sheer glow echt heel graag. Maar heb geen idee welke kleur ik moet hebben.

Welke kleur heb je van andere foundations? Mijn NARS winterkleur is nl Deauville en ik ben in de winter Chanel B10/B20 of MAC NC20. Deauville heeft een gele ondertoon. Fiji is wat donkerder met gele ondertoon en Gobi en Siberia zijn lichter (met gele ondertoon).

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 14:39

Wauw mooi stash hoor!! Zoveel heb ik niet :D

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 14:47

Ik ga straks naar de Bijenkorf, alvast mijn kerstcadeautjes uitzoeken! :D
Ik ga in ieder geval voor back-ups van mijn Bobbi Brown foundation, corrector en concealer.
Verder ga ik nog even bij MAC kijken wil graag nog 2 kwasten erbij voor mijn collectie!

Hoop dat ze niet teveel mooie holiday collecties hebben staan in de Bijenkorf, anders moet ik weer keuzes gaan maken, daar ben ik zo slecht in haha! :')

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 15:03

Loose schreef:
Evony schreef:
Mooie stash hierboven <3

Ik vind de mac mensen in Groningen heel vriendelijk! Douglas verschilt.

Oe ik wil nars sheer glow echt heel graag. Maar heb geen idee welke kleur ik moet hebben.

Welke kleur heb je van andere foundations? Mijn NARS winterkleur is nl Deauville en ik ben in de winter Chanel B10/B20 of MAC NC20. Deauville heeft een gele ondertoon. Fiji is wat donkerder met gele ondertoon en Gobi en Siberia zijn lichter (met gele ondertoon).

Gebruik helaas geen mac of chanel.
Ik gebruik max factor en ben daarvan een natural.
(en heb gele ondertoon)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 15:34

Huh ik zet net TLC aan en er is een soort telsell programma aan de gang over bareminerals :=

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 15:37

Even een meningvraagje. Ik ben vandaag langs de mac counter gegaan om even te kijken naarceen lipstick. De vrouw daar raadde me Brave aan en heb hem even opgedaan, hoe vinden jullie die bij mij?

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 15:40

Mooi! Hoe vindt jij 'm zelf? Jij moet m dragen.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 15:44

Staat je mooi!

Ik dacht zelf dat Brave wat 'bruiner' was eigenlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 15:52

Hij is bij mij ook een stuk bruiner, vroeg me al af of het überhaupt Brave wel was... Desalniettemin staat hij mooi!

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 16:00

Vanonder stond gewoon Brave, misschien iets met de eigen lipkleur?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 17:09

Evony schreef:
Loose schreef:

Gebruik helaas geen mac of chanel.
Ik gebruik max factor en ben daarvan een natural.
(en heb gele ondertoon)

Als ik hem bij Temptalia in de Foundationmatrix opzoek komt Deauville eruit (en Stromboli maar die is veel donkerder :? ). Die kleur heb ik nu ook. :D
Maar gewoon veel internet afspeuren, ik heb hem wel in de winkel gekocht maar voor die tijd veel op internet gekeken en de kleur waarvan ik dacht dat het mijn kleur zou zijn was ook echt mijn kleur. :)

Als ik trouwens een match opzoek met Chanel voor die MaxFactor foundation komt er 020 / 030 uit, hoe donker/licht ben je? Want als het meer 020/030 is zou ik eerder voor Fiji gaan. :)

Natsuki, ik vind hem je mooi staan! Maar is dat echt Brave of ligt het aan de belichting?

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 17:59

Kan aan de belichting liggen, maar hij was niet echt bruinig ergens.
Ik ga volgende week nog een keer kijken, niet dat het toch per ongeluk een andere kleur was.
Dan kan ik hem mooi als kerstcadeau vragen als 'ie nog ergens te krijgen is. Hoorde dat ie namelijk heel snel uitverkocht was hier in het topic.

Edit: ik zie nu een foto in het topic, dat is wel heel anders ja.
Ik had nog wel veel andere 'nudes' (als lipstick zag ie er meer nude uit dan op mijn lippen) geprobeerd. Misschien per ongeluk verwisselt van naam ofzo in mijn hoofd..

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-14 18:59

Loose jouw stash! wowowow! <3

Gisteren dit in Amsterdam gekocht:

Afbeelding

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 19:12

Zo mijn kerst buit is binnen! :D

- Bobbi Brown skin foundation (BU)
- Bobbi Brown corrector (BU)
- Bobbi Brown creamy concealer (BU)
- Mac 195 concealer brush
- Mac 168 angled contour brush
- Mac lipstick Peach blossom

Beetje jammer dat ik het pas mag uitpakken met kerst haha.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 19:15

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 19:32

Loose schreef:
Als ik hem bij Temptalia in de Foundationmatrix opzoek komt Deauville eruit (en Stromboli maar die is veel donkerder :? ). Die kleur heb ik nu ook. :D
Maar gewoon veel internet afspeuren, ik heb hem wel in de winkel gekocht maar voor die tijd veel op internet gekeken en de kleur waarvan ik dacht dat het mijn kleur zou zijn was ook echt mijn kleur. :)

Als ik trouwens een match opzoek met Chanel voor die MaxFactor foundation komt er 020 / 030 uit, hoe donker/licht ben je? Want als het meer 020/030 is zou ik eerder voor Fiji gaan. :)

Ik heb een lichte huid! (wel rode wangetjes haha)
Maar heb ook blond haar. En word niet bruin maar rood :+

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 19:49

Oh wauw mooi Deijs! <3 Ben benieuwd hoe die bevalt en of ie echt wat doet. :)

En Adecuada ook mooie aankoopjes, lekker geshopt. :) Ik moet ook maar een keer bij Bobbi Brown gaan kijken, heb er echt nog nooit iets van geprobeerd.

BelleTessa, die heb ik gehad, was mijn allereerste foundation ooit maar wel echt een superfijne! Ik weet niet meer welke kleur ik had alleen, maar was ook echt een mooie match met mijn huid. Hij dekt medium en heeft een mooie finish, ziet er natuurlijk uit. Ik poederde met die foundation wel altijd mijn T-zone af.

Klinkt als mijzelf Evony. :') Al kan ik in de zomer best bruin worden, ik heb ook van die altijd rode wangetjes. :))

Heeft er hier trouwens iemand ervaring met Armani foundations? Daar ben ik ook heel benieuwd naar. :)

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 19:56

Ik heb vanmiddag gekocht:
Mac face and body c2 foundation
Catrice concealer, blush, eyeshadow pallet, bronzer en nagellak. En nieuwe brushes van de Hema. Verder nog wat geshopt voor vanavond, ga naar een dance event toe namelijk. Een leuk paars jurkje gevonden bij de H&M.

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 20:17

Loose schreef:
En Adecuada ook mooie aankoopjes, lekker geshopt. :) Ik moet ook maar een keer bij Bobbi Brown gaan kijken, heb er echt nog nooit iets van geprobeerd.

Haha ik ben er echt aan verkocht! Mijn hele "basis" gebruik ik tegenwoordig van Bobbi Brown.
(corrector, concealer, foundation, poeder, en bronzer)

Voorheen altijd MAC of Dior gebruikt voor de basis, maar Bobbi Brown past qua kleur beter bij mijn huidskleur. (gele ondertoon)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 20:21

Ik heb een paar van die voorbeeld filmpjes opgezocht.. maar daar ga ik mij niet aan wagen.. :o.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 20:31

Van wat Ellen?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 20:32

Zo, hebben een paar mensen hier leuke aankopen gedaan!!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 20:46

BellaTessa: van naturel oog make up.
Maar heb dan zoveel verschillende dingen nodig.. en ik zie mij het gewoon niet zo uitgebreid doen. :o