[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:24

Ja goh, maar het blijft bij een grove schatting. Een sleeve kost bij de ene artiest soms een paar honderdjes minder dan bij de ander ;) en de een rekent opstartkosten en dan uurtarief, de ander begint direct met een uurtarief waarbij je sowieso een uur afrekent, dan wordt er weer gekeken naar de grootte van de tattoo. Is echt niet zomaar voor een tattoo te schatten :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:37

Maarrr dan heb je het echt voor de grote tattoo's waar het honderden euro's kan schelen. Voor een kleine tattoo (ik denk 10 bij 5 cm) met niet teveel detail ben je met een uurtje wel klaar, dus hè. Ook al kijk je niet naar uren en wel naar grootte van de tattoo, dan nog zal het bij zo'n kleintje niet te ver uit elkaar liggen :)

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:56

Ik mag morgen en overmorgen!! Aaaaah super spannend! *\%/*

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 19:13

Spannend! 2 keer achter elkaar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 20:53

Als je het doet moet je het goed doen? :')

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 22:26

Zoiets inderdaad :D ben voor deze tattoo nu in zuid-frankrijk. Wordt zo groot dat hij twee dagen werk nodig heeft, dus dan maar twee dagen achter elkaar :)
Super spannend, want krijg morgen pas het ontwerp te zien :)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 22:58

Mijn tattoo wordt 17 cm lang en iets van 6 cm breed. Het wordt een stilistische omtrek van een buizerd. Uurtje werk, 150 euro. Zwart-wit trouwens. In april mag ik *\o/*

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 23:11

Joolien schreef:
Escada schreef:
Wauw, de tattoo hierboven! Love your style!
even een vraagje, ik heb 2 jaar geleden een tattoo laten zetten bij Dick de Wit in Utrecht.
Door het bloeden js er veel inkt uitgelopen, het is een blauwe vlinder met hier en daar dus witte plekjes.
Wie weet iemand die een tattoo nieuw leven kan inblazen? Hij moet echt even opgeknapt worden en ik vind het jammer dat de vlinder niet zo realistisch is als ik wilde.

Kun je niet terug naar Dick? Anders Vincent van Dorrrestein? Die kan er vast wat van maken. Zit in Apeldoorn bij Tattoomania en in Arnhem bij l'Estremiste.

Heb het portfolio bekeken en het ziet er inderdaad goed uit!
Voordat ik een afspraak met ze maak wil ik wel nog meer foto's zien van andere artists, die met name goed zijn in realistische vlinders.
Dus als iemand wat weet graag :)

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 23:13

Voor die van mij was ik 140 euro kwijt. Uurtje werk. Mijn moeder was 60 euro kwijt. 5 minuten werk :+

Inmiddels staat ie er alweer bijna 3 weken op!

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 23:14

1 uurtje? das fijn! heb je een schets?

Heb voor mijne toen in totaal 5 uur gezeten :P mede door pijn, anders zou t 3 uur duren, is hand groot, maar erg veel details...heb eigenlijk geen flauw idee of ik er ooit al een foto van neer heb gezet :P
dus hier nog maar eens foto,
komt op de foto niet helemaal tot zijn recht, foto nogal scheef getrokken, hier stond ie er ook net..
Afbeelding

en ik zie net dat foto erg achteruit is gegaan met uploaden 0,0 zal morgen eens proberen goede foto te maken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:15

Lon83 schreef:
Zoiets inderdaad :D ben voor deze tattoo nu in zuid-frankrijk. Wordt zo groot dat hij twee dagen werk nodig heeft, dus dan maar twee dagen achter elkaar :)
Super spannend, want krijg morgen pas het ontwerp te zien :)

Oh ja jij ging naar daar toe. Ben ook echt heel benieuwd hoe het gaat worden!! Wel spannend!

Rayoow, die is hier nog niet voorbij gekomen inderdaad.. of ik heb niet goed meegelezen :+

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 11:42

Tinkerloos schreef:
Bij deze shop kan je telefonisch vragen wat het ongeveer kost.
Geen idee of dat bij jou in de buurt is, maar het gaat om de prijs toch?
http://www.dutchink.info/tatoeages/prijzen

Zit niet bij mij in de buurt. Maar heb een site gevonden met vergelijkingen van tattooshops en heb een gevonden waar ik een prettig gevoel bij heb. 42Tattoo in Groningen.
Is een vrouw, voel ik me over het algemeen wat prettiger bij. Startprijs van 50 euro en uurprijs van 90. (incl die 50 startprijs)
Dus zal er aan liggen hoelang ze er mee bezig is, maar is alleen zwart dus zal wel meevallen.
Ik ga binnenkort even contact opnemen over hoe en wat precies. en dan in de loop van het voorjaar langs voor schetsen en overleggen en afspraak maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 11:52

@nontie; weet niet wat voor tattoo je wilt. Maar zo na even snel kijken lijken haar lijnen niet bepaald strak & vind ik een aantal plaatjes ook totaal geen diepte hebben.

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 11:59

Mroes_1992 schreef:
@nontie; weet niet wat voor tattoo je wilt. Maar zo na even snel kijken lijken haar lijnen niet bepaald strak & vind ik een aantal plaatjes ook totaal geen diepte hebben.

Ik wil de tekst Hakuna Matata, misschien daar onder nog No worries for the rest of your days (staat op vorige pagina een grove schets)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 12:23

Dan zou ik, op basis van wat ik gezien heb echt verder zoeken.
Kan vanavond kijken of ik linkjes kan pakken van wat ik bedoel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:10

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:18

Oe, nee. Bibberige en uitgelopen lijnen. Als jouw tattoo ook zo wordt, ga je er spijt van krijgen.

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:45

Ik heb eigenlijk nog een vraag aan de mensen die meer ervaring hebben met tattoos dan dat ik hem. Wat is jullie mening over het verkleuren van zwarte inkt? en dan met name het blauwig kleuren wat ik bij veel tats zie. De voetjes die ik graag wil zijn in het echt zwart, dus ik denk dat ik ze ook zo zou nemen. Maar ik wil niet over 10 jaar met blauwe voetjes zitten. Wat raden jullie mij aan?

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:56

Bijna alle tattoo's verkleuren wel iets en dan inderdaad wat blauwig. Ik heb zelf alleen zwarte tattoo's (vind kleur niet mooi) en die zijn iets lichter van kleur geworden met soms een blauwige gloed. Maar niet dat het echt blauw is. De tegenwoordige inkt is veel zwarter van kleur dan vroeger en dus krijg je niet snel meer de blauwige verkleuring die tattoo's van tien jaar of ouder nog hebben.

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 15:25

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 15:45

Die laatste vind ik ook niet zo mooi gezet.maar die andere vallen mij mee hoor. Nou ben ik er ook niet zo heel pietluttig op. Het is immers handwerk. Ik heb ook wel wat slordigheidjes in mijn tattoo, kan me er echt niet aan storen. Is natuurlijk voor iedereen verschillend, dit is puur mijn mening.

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 15:47

je moet je ook bedenken dat niet elke persoon even goed stil zit, kan best geloven dat een artiest daardoor niet altijd maar 100% strak kan tattooeren.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 15:48

Sorry maar ik vind dat geen strakke lijnen heel wiebelig juist.
En het kan best gebeuren dat iemand niet stil zit maar het is bij bijna elke tattoo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 16:02

wreckh schreef:
Die laatste vind ik ook niet zo mooi gezet.maar die andere vallen mij mee hoor. Nou ben ik er ook niet zo heel pietluttig op. Het is immers handwerk. Ik heb ook wel wat slordigheidjes in mijn tattoo, kan me er echt niet aan storen. Is natuurlijk voor iedereen verschillend, dit is puur mijn mening.

Weet je wat t is, het kan gewoon veel beter en netter. Dus waarom genoegen nemen met iets wat niet helemaal strak wordt gezet? Zo zie ik het ;)