Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nog nooit van gehoord. Ik had gewoon honger en kon me niet beheersen, had niks te eten bij me (vergeten klaar te maken smorgens) en had dus 2 pistolets en n zakje moam gekocht (waarvan de helft uitgedeeld) en dat tikt wel aan haha 
 Ik vind 1600 al veel 

Kan gebeuren, niet van wakker liggen!
 Ik ben lang blijven hangen op 1700-1900 kcal, maar sinds ik op onderhoud eet, kom ik ook zonder moeite aan al mijn voedingsstoffen, en dat vind ik heel erg fijn!

Ik ken het probleem van weinig eten helaas heel goed. Hele tijd met (gelukkig niet extreme) eetproblemen gesukkeld tussen mijn 14e en 16e, en sinds mijn 17e gaat dat beter. Maar 1600, en vooral 21-2400 blijft gewoon heel veel klinken 
 Maar ik trek het me niet te zeer meer aan als het een dag fout gaat dmv te veel eten, genoeg dagen om het beter te doen denk ik zo 

. Had eigenlijk niet echt zin omdat ik een beetje ruzie met mijn vriend had, maar toch maar gedaan. Wist dat ik er anders spijt van zou krijgen. 

probeer echt meer te eten maar vind het moeilijk dit te halen met gezonde dingen. Voeg nu steeds een beetje toe.
 Deze week zit er wel elke dag iets lekkers in, doordat ik ongesteld ben  

En tegenwoordig ben ik helemaal verslingerd aan dadels hihi 

Maar mn buik voelt wel een stuk slanker aan dus ik moet me gewoon even meten denk ik. 

Verder probeer ik savonds nog altijd 20 tot 30 minuten met de hond te wandelen en probeer op het eten te letten. Maar hier ben ik nog een beetje zoekende in 

Heel blij, wat een week gezond eten en sporten al niet kan uitmaken 
 Hopelijk lukt sporten vandaag ook weer, dan wordt dit dag 4 
                                                         Renee1991 schreef:Thanks![]()
Wat ik al een beetje heb gelezen is dat ik gewichtjes aan moet schaffen en een matje... Anders nog iets?
 ohnee wacht das niet te koop. Maar die kun je hier wel krijgen 
 evenals de spreekwoordelijke schop onder je kont 
 iemand nog tips voor gezonde tussendoortjeess?