Tis voor een goed doel, he

Jeetje Neroo, goed bezig!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lianne86 schreef:Ik ben ook begonnen (gisteren) level 1... (goh, best logisch)
Maar ik trek me echt niets van mijn vriend aanhij zat er al allemaal stomme grapjes over te maken... "kan ik het mooi filmen en op youtube zetten" etc... Gelukkig is ie redelijk gameverslaafd, dus hij gaat om 8 uur gamen en als ie goed bezig is, ga ik lekker een half uurtje actief doen
In de sportschool heb je ook wel lessen en dan doet iedereen de oefeningen en dan vind ik het niet erg, maar wel als iemand er steeds grapjes overmaakt etc. Dus snap het wel dat je het dan raar vind om het met hem erbij te doen. Aan de andere kant moet hij eigenlijk gewoon niet zeuren
CCCCC schreef:Welke ga je hierna doen?
Raponsje schreef:Nerooo ik vind het echt super om te zien dat je zo sportief bent.
Lianne86 schreef:@Neero, waar heb jij alles besteld? Want wilde eigenlijk ook de DVD's gaan bestellen... Maar kon zo snel niet vinden waar
MightyJoe schreef:Annelinde, waarom maak je je er zo druk om wat je vriend ervan vind? Als jij het wilt moet je het toch lekker zelf weten? En als ie een paar dagen bij je is kan hij je toch wel een half uurtje missen??