Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Piepiekuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:40

Haha. Dat is waar :)
Tis voor een goed doel, he :) Zal tegen hem zeggen: Wat wil je? :P Een 'blubber'buikje of een strak buikje?

Jeetje Neroo, goed bezig!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:41

Bolivia schreef:
Lon83 schreef:
Zijn er hier meer mensen die de 6w6p doen of gedaan hebben?

Nee, maar ik wil hem ook gaan doen! Fijn dat er nog iemand aan zit te denken, dan kunnen we ons leed delen :')

Ik wil 'm na de 30 day shred eigenlijk ook gaan doen! :)

Welkom nieuwelingen... :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:45

Lianne86 schreef:
Ik ben ook begonnen (gisteren) level 1... (goh, best logisch)

Maar ik trek me echt niets van mijn vriend aan :') hij zat er al allemaal stomme grapjes over te maken... "kan ik het mooi filmen en op youtube zetten" etc... Gelukkig is ie redelijk gameverslaafd, dus hij gaat om 8 uur gamen en als ie goed bezig is, ga ik lekker een half uurtje actief doen :D

In de sportschool heb je ook wel lessen en dan doet iedereen de oefeningen en dan vind ik het niet erg, maar wel als iemand er steeds grapjes overmaakt etc. Dus snap het wel dat je het dan raar vind om het met hem erbij te doen. Aan de andere kant moet hij eigenlijk gewoon niet zeuren :D

Mijn man vindt het juist fantastisch als ik de Shred ga doen _O- :') Vooral squats vindt ie heerlijk om naar te kijken :+

KarinvdM

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:47

In doe het als ik alleen ben, vanmorgen heb ik dus ook gezegd dat ik een half uur niet gestoord wilde worden. :D

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:47

CCCCC schreef:
Welke ga je hierna doen? :)

Ik denk 6w6p voor me buikflubber!

Raponsje schreef:
Nerooo ik vind het echt super om te zien dat je zo sportief bent.

Sta er zelf ook van te kijken :') Ben eigenlijk totaal niet sportief!

Lianne86 schreef:
@Neero, waar heb jij alles besteld? Want wilde eigenlijk ook de DVD's gaan bestellen... Maar kon zo snel niet vinden waar :(

Via amazon, voor de 9 programmas was ik geloof ik 65 euro kwijt.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:49

En ik heb stiekem een armmeting gedaan, 1 cm eraf!

Nieuw blousje ik kom eraan!!!!

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:54

Ik ga ook eens kijken :D Weet niet of ik alle programma's ga pakken :S want ik zit te twijfelen... eerst nog even meer inlezen :D (en kijken hoe snel ik een programma beu ben natuurlijk :D) En even overleggen met zusjelief... Want die zit ook te denken om te beginnen.. Even kijken of we niets dubbel gaan bestellen dan :D (is anders ook zo zonde... vooral omdat je maar 1 programma tegelijk gaat volgen (tenminste.. meer is zwaar? :D) en ik ook nog op de sportschool lekker bezig wil blijven...

Hoe zit het met de mensen die programma's combineren? Want ik zag ook een ander schema voorbij komen? Werkt dat beter of zorgt dat ervoor dat het leuker blijft? (Want herhaling was juist goed voor je spieren ofzo? Je hoort te veel dingen dus ik weet niet meer wat waar is en wat niet :D)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:57

De volgende die ik ga doen is Ripped in 30. Misschien daarna de buns & thighs.

Ik doe als ik de energie en tijd heb een ander programma bij de Shred, heb de Yoga en Ripped al een keer erbij gedaan. Misschien dat ik morgen 6 wk sixpack erbij doe.

Estera

Kan je de dvd's ook op je computer afspelen eigenlijk? (Stomme vraag misschien, maar ik ben echt een computernerd)

CCCCC

Estera schreef:
Kan je de dvd's ook op je computer afspelen eigenlijk? (Stomme vraag misschien, maar ik ben echt een computernerd)

Ja hoor!

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:01

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:10

Annelinde, waarom maak je je er zo druk om wat je vriend ervan vind? Als jij het wilt moet je het toch lekker zelf weten? En als ie een paar dagen bij je is kan hij je toch wel een half uurtje missen??

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:12

Ik had stiekem bedacht dat ik vandaag niet zou shredden, maar dat vind ik wel erg slap van mezelf. :o Dus ik ga straks toch maar aan de slag. Eerst mijn eten laten zakken. Moet even bedenken of ik level 2 ga doen (dag 19 voor mij) of nog een keertje terugga naar level 1. Nu het weer is omgeslagen voel ik mijn knie al de hele dag en zie ik er erg tegenop om level 2 te doen. De laatste dagen doe ik al een combi van 2 met oefeningen uit 1, misschien dat een keertje helemaal level 1 nog wel te doen is.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:13

Heel goed Imre! Wel lastig dat je met je knie zit...

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:15

Enorm frustredend, het ging juist zo goed...

Piepiekuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:19

MightyJoe schreef:
Annelinde, waarom maak je je er zo druk om wat je vriend ervan vind? Als jij het wilt moet je het toch lekker zelf weten? En als ie een paar dagen bij je is kan hij je toch wel een half uurtje missen??

Omdat ik me af en toe nogal druk kan maken om wat een ander vind van wat ik doe :) En al helemaal als het om mijn figuur gaat...

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:21

Maar je moet toch tegenover je vriend wel die workout kunnen doen? Waarschijnlijk vind hij het alleen maar goed dat jij hiermee bezig bent en misschien doet hij nog wel mee ook ;)
En anders moet hij maar een half uurtje per dag zichzelf elders vermaken :P

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:22

Kan hij mooi met de krant of een boek naar de WC. :D

Piepiekuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:27

Haha, jawel. Tenminste dat komt langzaam aan wel.

KarinvdM. Hahaha, geniaal. Zal t voorstellen ;) :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:30

Ohjeetje, ik zie een dag aankomen waarop het niet gaat lukken: komende donderdag ben ik de hele dag weg. Het zou wat vreemd zijn als ik ineens een half uurtje weg ben en vervolgens volledig bezweet weer terug kom. k zou eigenlijk donderdag beginnen met level 2. Dus ik denk dat ik vrijdag maar twee etappes doe verdeeld over de dag: 's ochtends level 1 en 's avonds met level 2 beginnen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:34

Op een ROC hebben toch ook wel een gymzaal met douches O:)

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:35

Goed bezig allemaal mensen!! :) Ik voel me nu ook echt energieker en minder moe, heerlijk.

Phor, ik las je dat bij level 1 nog niks merkte! Ik ben nu 4 dagen bezig en zie al duidelijk verschil, mijn buik krijgt wat meer contouren zeg maar. Echt dik was ik niet, maar nu zie je echt lijntjes lopen (ik kan dit niet uitleggen :P ) Maar hoop dus dat level 2 en 3 nog meer resultaat gaan opleveren. :)

Mijn vriend vond het wel grappig mij bezig te zien, maar hij was vooral druk bezig met zijn fifa. Ik vind het zelf wel fijner alleen te zijn, dan voel ik me niet zo bekeken, houd ik niet van.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:37

@ Annelinde: anderen zullen binnenkort net jaloers zijn op wat jij allemaal doet, eens ze zien dat je er gezond en fit en strak bijloopt :(:)

Een grapje nu en dan van mijn vriend vind ik kunnen, maar toen hij elke keer dat ik mij bukte (met de diepste inspanning) op mijn kont begon te meppen, stelde ik hem voor de keuze: of flink zijn, of meppen én meedoen met de shred ~~}>
Maar mijn vriend maakt overal wel grapjes over; al bij al merk ik dat hij elke dag blij is als ik weer sport en zegt hij dat hij trots is dat ik het volhoud :o

@ Imre: wat goed van je dat je toch gaat shredden! Flink hoor
@ Neroo: wauw jouw collectie!

Het shredden/yoga gingen wel fijn, maar ik heb toch nog last van schouder/rug, vooral bij die elleboog-plankoefeningen. Morgen ook maar eens een matje scoren want ik sta onder de blauwe plekken; ik turn nog steeds op het parket :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:38

Dorus schreef:
Op een ROC hebben toch ook wel een gymzaal met douches O:)

Ohja da's waar. Kan ik me meteen opfrissen voor de uitzending :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:39

Lon: ook bij de yoga moet je niet springen; ik vind die work-out heel leuk maar anderen gaven aan het niet zo geweldig te vinden. Het is denk ik wel minder shock-effect (zegt men dat zo :o? ) dan 30 DS en dergelijke, maar al bij al een hele leuke intensieve work-out