Tis voor een goed doel, he
Zal tegen hem zeggen: Wat wil je?
Een 'blubber'buikje of een strak buikje? Jeetje Neroo, goed bezig!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lianne86 schreef:Ik ben ook begonnen (gisteren) level 1... (goh, best logisch)
Maar ik trek me echt niets van mijn vriend aanhij zat er al allemaal stomme grapjes over te maken... "kan ik het mooi filmen en op youtube zetten" etc... Gelukkig is ie redelijk gameverslaafd, dus hij gaat om 8 uur gamen en als ie goed bezig is, ga ik lekker een half uurtje actief doen
In de sportschool heb je ook wel lessen en dan doet iedereen de oefeningen en dan vind ik het niet erg, maar wel als iemand er steeds grapjes overmaakt etc. Dus snap het wel dat je het dan raar vind om het met hem erbij te doen. Aan de andere kant moet hij eigenlijk gewoon niet zeuren
Vooral squats vindt ie heerlijk om naar te kijken
CCCCC schreef:Welke ga je hierna doen?
Raponsje schreef:Nerooo ik vind het echt super om te zien dat je zo sportief bent.
Ben eigenlijk totaal niet sportief!Lianne86 schreef:@Neero, waar heb jij alles besteld? Want wilde eigenlijk ook de DVD's gaan bestellen... Maar kon zo snel niet vinden waar
Weet niet of ik alle programma's ga pakken :S want ik zit te twijfelen... eerst nog even meer inlezen
(en kijken hoe snel ik een programma beu ben natuurlijk
) En even overleggen met zusjelief... Want die zit ook te denken om te beginnen.. Even kijken of we niets dubbel gaan bestellen dan
(is anders ook zo zonde... vooral omdat je maar 1 programma tegelijk gaat volgen (tenminste.. meer is zwaar?
) en ik ook nog op de sportschool lekker bezig wil blijven...
)
Dus ik ga straks toch maar aan de slag. Eerst mijn eten laten zakken. Moet even bedenken of ik level 2 ga doen (dag 19 voor mij) of nog een keertje terugga naar level 1. Nu het weer is omgeslagen voel ik mijn knie al de hele dag en zie ik er erg tegenop om level 2 te doen. De laatste dagen doe ik al een combi van 2 met oefeningen uit 1, misschien dat een keertje helemaal level 1 nog wel te doen is. MightyJoe schreef:Annelinde, waarom maak je je er zo druk om wat je vriend ervan vind? Als jij het wilt moet je het toch lekker zelf weten? En als ie een paar dagen bij je is kan hij je toch wel een half uurtje missen??
En al helemaal als het om mijn figuur gaat... 
Ik voel me nu ook echt energieker en minder moe, heerlijk.
) Maar hoop dus dat level 2 en 3 nog meer resultaat gaan opleveren. 
) dan 30 DS en dergelijke, maar al bij al een hele leuke intensieve work-out