[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

byloulou

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:48

ooohh superrrr toff dat je er weer in past. Ik heb ook nog zo een broek uit de brugklas liggen niet echt realistische meer :')

net dit achter de kiezen
wel voor verse spinazie gekozen en een tomaatje erdoor ik heb genoten

http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/ ... ?rq=omelet

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:48

Superfijn Bonjoy!!

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:52

Bonjoy: proficiat :) dat je mr vlug terug kan paardrijden! Vind het trouwens echt heel respectabel dat je voor jezelf een gewicht hebt vooropgesteld dat je moest halen voordat je terug mocht paardrijden van jezelf. Ga er wel vanuit dat je dit doet met de gedachte ad paarden ook en niet enkel een stok achter de deur? Allesinds lijkt me zalig gevoel terug zo in he rijdbroek van vroeger kunnen :D.

Zag dat er een paar mensen vroegen aan anderen (met wat zelfde leeftijd en lengte en gewicht)..

Nog meiden die rond te 1.68 zijn van lengte? :) Ik schommel altijd wat rond de 66 en 67, maar wil er tegen de zomer echt mn werk van maken om eerst terug 60 te bereiken dan dit eventjes houden en dan evt de 57 terug te hebben :). Mensen met hetzelfde 'doel'?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:54

Bedankt :)
Ik ben destijds bewust gestopt om mijn gewicht en inderdaad met de gedachte dat het welzijn van de paarden voor gaat. Afvallen doe ik uiteraard voor mezelf, maar dit was wel een van mijn doelen/mijlpalen op het lijstje :D

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:57

Magli: ik ben 1.69. Mijn streefgewicht is 60, heb een tijdje 58 gewogen en dat zou helemaal super zijn, maar met 60 ben ik al superblij. Al ga ik eerst maar eens mijn best doen om onder de 70 te komen, ben er steeds bijna en dan krijg ik weer een motivatie- en disciplineinzinking.

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:58

@Bonjoy : Wat goed dat je weer in je oude rijbroek past.

Wat vinden jullie van mij:
Ik ben nu 61,3 kilo. Ben op mijn zwaarst 66 kilo geweest. Ik zit een beetje te twijfelen aan mijn streefgewicht. Ik ben 1.59 groot. Wat denken jullie dat een reeel streefgewicht is?

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 19:21

ik zou eerst voor de 55 gaan? ligt er een beetje aan hoe je gebouwd bent.

en super goed weer in een oude broek passen!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 19:35

Ik heb vandaag heel simpel en snel een grote zak Italiaanse roerbakgroente, rundvlees reepjes, ui en knoflook in de pan gedaan en nomnomnom.

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 19:54

Bonjoy schreef:
Bedankt :)
Ik ben destijds bewust gestopt om mijn gewicht en inderdaad met de gedachte dat het welzijn van de paarden voor gaat. Afvallen doe ik uiteraard voor mezelf, maar dit was wel een van mijn doelen/mijlpalen op het lijstje :D

Zoals ik dacht, ja tuurlijk afvallen voor jezelf :)! Mooi hoor!

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 19:58

RubyRed schreef:
Magli: ik ben 1.69. Mijn streefgewicht is 60, heb een tijdje 58 gewogen en dat zou helemaal super zijn, maar met 60 ben ik al superblij. Al ga ik eerst maar eens mijn best doen om onder de 70 te komen, ben er steeds bijna en dan krijg ik weer een motivatie- en disciplineinzinking.

Dan zijn we +- toch wat bij hetzelfde! Gewoon op je gemakje doen wat goed voelt en dat lukt je wel. Niet te streng zijn wan op de lange termijn werkt dat averechts (bij mij toch).

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:02

Ik ben 168 cm maar weeg 81,5. Mijn doel is 70 kg. Vandaag een goede dag gehad met een les spinnen erbij, dus nu kan ik lekker met de beentjes omhoog!

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:05

dan voeg ik me bij denice,
ben ook 168 cm, en weeg ( woog? vergeet steeds te wegen :oo) 77,1 kg.
streef is nu 70, daarna 65

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:18

Pfff ze moeten echt die Milka reclames enzo gaan verbieden -O- . Lijkt wel alsof er de laatste tijd alleen maar 'lekkere dingen reclames' zijn :').

byloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:27

ja en die van de big tasty ook!!! |o

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:50

Nynke1 schreef:
Pfff ze moeten echt die Milka reclames enzo gaan verbieden -O- . Lijkt wel alsof er de laatste tijd alleen maar 'lekkere dingen reclames' zijn :').

Haha ik zie de reclames wel niet maar kvind da echt zot lekkere chocolade!! :p

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:51

Effectief.. Over havermoutpap maken ze geen reclame :p

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:05

Liin schreef:
ik zou eerst voor de 55 gaan? ligt er een beetje aan hoe je gebouwd bent.

Ik ben redelijk stevig gebouwd. Hier was ik een aantal jaren geleden 57 kilo:
Afbeelding

En hier (helemaal links) was ik rond de 65 kilo, afgelopen oktober:

Afbeelding

En nu ben ik dus 61,3 kilo..
Misschien dat het zo makkelijker te bekijken is?

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:42

ik zou zeggen dat je met 57 goed op gewicht was :)

en die reclames inderdaad, super vervelend! en ook altijd kortingsbonnen voor allemaal ongezonde dingen..

GiermanLB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:44

magli schreef:
Bonjoy: proficiat :) dat je mr vlug terug kan paardrijden! Vind het trouwens echt heel respectabel dat je voor jezelf een gewicht hebt vooropgesteld dat je moest halen voordat je terug mocht paardrijden van jezelf. Ga er wel vanuit dat je dit doet met de gedachte ad paarden ook en niet enkel een stok achter de deur? Allesinds lijkt me zalig gevoel terug zo in he rijdbroek van vroeger kunnen :D.

Zag dat er een paar mensen vroegen aan anderen (met wat zelfde leeftijd en lengte en gewicht)..

Nog meiden die rond te 1.68 zijn van lengte? :) Ik schommel altijd wat rond de 66 en 67, maar wil er tegen de zomer echt mn werk van maken om eerst terug 60 te bereiken dan dit eventjes houden en dan evt de 57 terug te hebben :). Mensen met hetzelfde 'doel'?

Ik ben ook 169 maar mijn streefgewicht is 68 kilo. Ik ben vrij stevig van mezelf, nooot onder de 65 geweest

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:52

Calimero ik vind je eerlijk gezegd op die onderste foto beter in verhouding dan op die bovenste :o .
Pff ik ben vanavond op de fiets door de sneeuw naar de sportschool gegaan. Dat was al een workout an sich. Heb nu wel heel erg last van m'n rug dus misschien is 4 dagen achter elkaar toch teveel voor m'n rug. Net lekker gedoucht, diclofenac en diazepam ingenomen en straks maar lekker slapen.

Zijn hier ook mensen die cruesli met magere yoghurt eten? Zo ja, vallen jullie daarmee redelijk af? Ik at een paar jaar terug echt 3 keer per dag een bak cruesli ( weet zo niet meer welk merk maar was echt te lekker ) met magere yoghurt. Zaten wel stukjes chocolade doorheen. Kreeg daar net ineens heel erg zin in :+ .

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:58

@Nynke, wij gebruiken Diazepam op mn werk is de psychiatrie heel veel. Slapen ze inderdaad lekker op! :=
Gebruik je het vaak en merk je effect?

Ik heb me ingeschreven bij de sportschool. Toch gekozen voor een maand abbo. De step groep was vol en heb een half uur
uhm? Geen idee hoe het heet maar het was mega zwaar en mn buikspieren voel ik niet meer. Op een matje buikspieren en bilspieren enzo
doen een half uur lang. Als ik stil lig voel ik mn buikspieren zelfs, auwww -O-

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:00

Ik eet cruesli met magere yoghurt maar af en toe als ontbijt, niet 3x per dag haha

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:05

Winner: Whaha ja ik merk het wel. Ik heb 2 maanden 5 maal daags morfine gehad en daarnaast nog 18 pijnstillers in pilvorm en toen ik een tijdje van de morfine af was dacht ik als ik erg last had; ach kan wel even een oxynormpje nemen. Nou mooi dat ik me toch niet goed begon te voelen :'). Dus vanaf nu houd ik het bij paracetemol, diclo en diazepam. Werkt wel alleen als ik het te laat in neem voor het slapen ben ik s'ochtends nog heel duf :+ . Wat super dat je je hebt aangemeld!! Ben je alleen geweest? Heb je toevallig Pilates gedaan?

Malima: Haha ik had toen echt een periode dat ik als ontbijt, lunch en avondeten cruesli naar binnen zat te werken. God wat vind ik dat lekker. Misschien morgen maar even een pak halen voor de afwisseling.

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:06

Cruesli vind ik echt heeeeeeeeerlijk...

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:06

ooooh ja cruesli pakken zijn hier ook niet veilig! jammie, vooral met noten en zonder yoghurt :+