net dit achter de kiezen
wel voor verse spinazie gekozen en een tomaatje erdoor ik heb genoten
http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/ ... ?rq=omelet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bonjoy schreef:Bedankt
Ik ben destijds bewust gestopt om mijn gewicht en inderdaad met de gedachte dat het welzijn van de paarden voor gaat. Afvallen doe ik uiteraard voor mezelf, maar dit was wel een van mijn doelen/mijlpalen op het lijstje
RubyRed schreef:Magli: ik ben 1.69. Mijn streefgewicht is 60, heb een tijdje 58 gewogen en dat zou helemaal super zijn, maar met 60 ben ik al superblij. Al ga ik eerst maar eens mijn best doen om onder de 70 te komen, ben er steeds bijna en dan krijg ik weer een motivatie- en disciplineinzinking.
Liin schreef:ik zou eerst voor de 55 gaan? ligt er een beetje aan hoe je gebouwd bent.
magli schreef:Bonjoy: proficiatdat je mr vlug terug kan paardrijden! Vind het trouwens echt heel respectabel dat je voor jezelf een gewicht hebt vooropgesteld dat je moest halen voordat je terug mocht paardrijden van jezelf. Ga er wel vanuit dat je dit doet met de gedachte ad paarden ook en niet enkel een stok achter de deur? Allesinds lijkt me zalig gevoel terug zo in he rijdbroek van vroeger kunnen
.
Zag dat er een paar mensen vroegen aan anderen (met wat zelfde leeftijd en lengte en gewicht)..
Nog meiden die rond te 1.68 zijn van lengte?Ik schommel altijd wat rond de 66 en 67, maar wil er tegen de zomer echt mn werk van maken om eerst terug 60 te bereiken dan dit eventjes houden en dan evt de 57 terug te hebben
. Mensen met hetzelfde 'doel'?