Totaal geen klachten gehad verder hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iolanthe schreef:Hallo! Mag ik me even melden met een vraag? Ik heb lang niet de pil willen pakken omdat het zo onnatuurlijk is om extra hormonen op te nemen in je lichaam. Maar ik wil echt niet meer elke maand die stress vanaf een week voor mijn menstruatie. We gebruiken wel een condoom natuurlijk, maar ik ben heel erg bang om zwanger te geraken. Mijn cyclus is ook redelijk onregelmatig en lang, dus dat helpt al niet echt. Ik denk dus dat het gewoon beter zou zijn om de pil te nemen, maar kan het zijn dat die een invloed hebben op je vruchtbaarheid later?
Maeve schreef:Dag Bokkers!
Ik heb besloten om een spiraal te laten zetten en heb binnenkort een afspraak bij de huisarts... brr doodeng vind ik het, maar de voordelen wegen(hopelijk) toch echt op tegen de nadelen (pijn bij het zetten??)
Wat ik vergeten ben om aan de dokter te vragen, en wat Bokkers mij misschien ook beter kunnen vertellen, is hoe lang kan ik na het zetten weer op mijn paard springen?? Ze had het over ''niet te heftige dingen doen kort na het zetten'' (had het toen kunnen vragen maar was iets te zenuwappig) maar wat zijn heftige dingen en wat is kort?? XD Wat hebben jullie gedaan??
Dit ivm het afzeggen van mijn rijlessen die week.
Alvast bedankt!
Aranel schreef:Wat ik me net spontaan eens afvroeg
Zijn er meer mensen die maar 2 a 3 dagen ongesteld zijn? Dat heb ik nu het laatste jaar ongeveer, ik slik de pil nu zo'n 7 jaar.
Ik vind het totaal niet erg uiteraardMaar vroeg me af of dit iets te maken kan hebben met vruchtbaarheid oid?
Maeve schreef:Dag Bokkers!
Ik heb besloten om een spiraal te laten zetten en heb binnenkort een afspraak bij de huisarts... brr doodeng vind ik het, maar de voordelen wegen(hopelijk) toch echt op tegen de nadelen (pijn bij het zetten??)
Wat ik vergeten ben om aan de dokter te vragen, en wat Bokkers mij misschien ook beter kunnen vertellen, is hoe lang kan ik na het zetten weer op mijn paard springen?? Ze had het over ''niet te heftige dingen doen kort na het zetten'' (had het toen kunnen vragen maar was iets te zenuwappig) maar wat zijn heftige dingen en wat is kort?? XD Wat hebben jullie gedaan??
Dit ivm het afzeggen van mijn rijlessen die week.
Alvast bedankt!
Aranel schreef:Wat ik me net spontaan eens afvroeg
Zijn er meer mensen die maar 2 a 3 dagen ongesteld zijn? Dat heb ik nu het laatste jaar ongeveer, ik slik de pil nu zo'n 7 jaar.
Ik vind het totaal niet erg uiteraardMaar vroeg me af of dit iets te maken kan hebben met vruchtbaarheid oid?