Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x4you schreef:Navelpiercing
- Giloni
- amberp (2 zowel boven als onder)
- Florislover
- Lisjuh87
- Manon88
- Auk
- Gerbenfroh
- ocean_polly
-Mariellexxx
- Superquinta
- Muizje
- Bibi
- Charlotte89
- miekelover
Tongpiercing
- amberp
- Diana_14
- Myryana
- Sannuh
- ocean_polly
- Superquinta
- MuSLi
- Charlotte89
- x_shirley_x
-miekelover
Wenkbrauwpiercing
- Roossie22
-
Labret
- Mariellexxx
-
Andere gezichtspiercingen
- Myryana
- Mariellexxx (Septumpiercing)+(Neusbel)
- Superquinta (madonnapiercing)
- MuSLi (Neuspiercing)
Tragus en oorpiercingdingen
- Lisjuh87
- Myryana
- Gerbenfroh
- Joyceee86
- MuSLi
-
x4you
Tepelpiercing
- amberp
- Manon88
- Sannuh
- Muizje
- WendyBZ
- Joyceee86
- MuSLi
Genitaalpiercing/intiempiercing
- amberp
- Myryana
- Manon88
auk schreef:Bienotje schreef:Je aanstaande vriend?!
Kan dat tegenwoordig ook al?!
@Auk, genezen van een navelpiercing kan een klein jaar duren. Deed je wel iedere keer nog netjes wassen met bv unicura onder douche en zat je er niet aan met vieze vingers om mee te spelen?!
Wat voor piercing had je erin? Zoals ik al eerder heb geplaatst merkte ik dat navelpiercings met hanger eronder irritaties opleverden. Een simpele met twee bolletjes levert dat niet bij mij.
Had je niet per ongeluk een materiaalsoort waar je niet tegen kon, sommige mensen zijn allergisch/ gevoelig voor gewoon staal. Dan is titanium bv een alternatief..
ik deed het elke keer netjes met badedas schoonmaken (unicura kon ik niet tegen) en ik zat er overdag nooit aan. Ik had een staafje met bovenaan een bolletje onderaan een bloemetje, t zelfde systeem dus als gewoon 2 bolletjes. en ik had gewoon titanium.
x4you schreef:Navelpiercing
- Giloni
- amberp (2 zowel boven als onder)
- Florislover
- Lisjuh87
- Manon88
- Auk
- Gerbenfroh
- ocean_polly
-Mariellexxx
- Superquinta
- Muizje
- Bibi
- Charlotte89
- miekelover
- Loezoe
- Venusjah
Tongpiercing
- amberp
- Diana_14
- Myryana
- Sannuh
- ocean_polly
- Superquinta
- MuSLi
- Charlotte89
- x_shirley_x
-miekelover
Wenkbrauwpiercing
- Roossie22
-
Labret
- Mariellexxx
-
Andere gezichtspiercingen
- Myryana
- Mariellexxx (Septumpiercing)+(Neusbel)
- Superquinta (madonnapiercing)
- MuSLi (Neuspiercing)
Tragus en oorpiercingdingen
- Lisjuh87
- Myryana
- Gerbenfroh
- Joyceee86
- MuSLi
-
x4you
Tepelpiercing
- amberp
- Manon88
- Sannuh
- Muizje
- WendyBZ
- Joyceee86
- MuSLi
Genitaalpiercing/intiempiercing
- amberp
- Myryana
- Manon88
pony25 schreef:Ik heb 2 keer een navelpiercing gehad maar 2 keer ging het niet.
Dus nu heb ik 2 littekens
manonneke schreef:hoezo ging het niet als ik vragen mag?
zelf heb ik ook een navelpiercing, komt waarschijnlijk deze vakantie een tongpiercing bij!
Citaat:tip: Koop zo snel mogelijk acrylballetjes want ik heb hem nu 2 maanden en nog steeds ijzeren balletjes en doet echt godse pijn aan me tanden inmiddels![]()
maar dat zeg ik thuis niet me pa wil al dat ie eruit gaat en dan helemaal
ocean_polly schreef:manonneke schreef:hoezo ging het niet als ik vragen mag?
zelf heb ik ook een navelpiercing, komt waarschijnlijk deze vakantie een tongpiercing bij!
tip: Koop zo snel mogelijk acrylballetjes want ik heb hem nu 2 maanden en nog steeds ijzeren balletjes en doet echt godse pijn aan me tanden inmiddels![]()
maar dat zeg ik thuis niet me pa wil al dat ie eruit gaat en dan helemaal
ilovehorses4ever schreef:Ik heb mn tongpiercing al 1,5 jaar ofzo, nooit echt last van me tanden gehad. Wel een paar keer gehad dattie er tegenaan knalde of dat ik erop beet, maar das echt zelde. Mijn tandarts zegt ook dat hij verder geen beschadigingen er van ziet, gelukkig, want ik kreeg al een hele preek dat het zo slecht is en blablabla... Maar ik speel er niet mee en hij zei ook dat mn tanden er eigenlijk geen problemen mee hadden
Ik wil nog steeds een navelpiercing, maar ik durf nog steeds niet. Ik ben echt bang voor naalden en spuiten enzo. Mn tongpiercing had ik gedaan omdat ik het tegen iedereen gezegt had en ik niet voor paal wou staan, die durfde ik eigenlijk al niet, maar ik was toen bijna flauw gevallen en ik vind mn buik wel enger dan mn tong dus ik durf echt niet. Ik heb alleen gezien dat de prijzen van de piercings waar ik m wil laten zetten met 15 euro omlaag zijn gegaan, dus het word wel steeds aantrekkelijker... maar ik vind een naald door me buik echt eng, zeker omdat hij zei toen zei: ach, tonpiercing zetten is de minst pijnlijkste plek zo ongeveer, navelpiercing doet bijvoorbeeld veel meer pijn!
Nu durf ik dus al helemaal niet, hehe..
pony25 schreef:Tja de eerste keer ging hij ontsteken en de 2de keer moesten ze hem naast het andere litteken zetten dus was hij scheef.
Dat vondt ik niks en heb hem er weer uitgehaald.
Mijn tongpiercing geeft helemaal geen problemen
Ik heb een heel erg kort staafje, bij de meeste mensen is hij te lang, en ik heb hem wat verder naar acheteren laten zetten.
Ik heb hem dus ruim 5 jaar en echt helemaal geen problemen, mijn vriend heeft hem al 7 jaar of langer en die heeft er ook geen moeite mee.
ocean_polly schreef:Mijn tongpiercing zit boven ver naar achter maar onder iet. Als ik nu praat en niet oplet tikt hij onder tegen mijn tanden aan. Ik speel er zelf eigenlijk ook nooit mij leg hem allen wel eens tussen mijn lippen maar dan raakt hij mijn tanden niet. Toch doet de bovenkant van mijn ondertanden godse pijn elke keer word er echt gek van.