[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 18:58

Ohh.. foutje ik heb mijn naam erwel bij gezet mar heb geen navelpiercing meer

miekelover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 19:03

x4you schreef:
Navelpiercing
- Giloni
- amberp (2 zowel boven als onder)
- Florislover
- Lisjuh87
- Manon88
- Auk
- Gerbenfroh
- ocean_polly
-Mariellexxx
- Superquinta
- Muizje
- Bibi
- Charlotte89
- miekelover

Tongpiercing
- amberp
- Diana_14
- Myryana
- Sannuh
- ocean_polly
- Superquinta
- MuSLi
- Charlotte89
- x_shirley_x
-miekelover

Wenkbrauwpiercing
- Roossie22
-

Labret
- Mariellexxx
-

Andere gezichtspiercingen
- Myryana
- Mariellexxx (Septumpiercing)+(Neusbel)
- Superquinta (madonnapiercing)
- MuSLi (Neuspiercing)

Tragus en oorpiercingdingen
- Lisjuh87
- Myryana
- Gerbenfroh
- Joyceee86
- MuSLi
-
x4you

Tepelpiercing
- amberp
- Manon88
- Sannuh
- Muizje
- WendyBZ
- Joyceee86
- MuSLi

Genitaalpiercing/intiempiercing
- amberp
- Myryana
- Manon88

ik heb mij zelf er ook bij gezet. bij navel en tong piercing

Diana_14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 21:08

Mijn tongpiercing tikt ook vaak tegen mijn ondertanden aan, daarom heb ik nu een kunstof bolletje onder.

Loezoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 22:04

.
Laatst bijgewerkt door Loezoe op 19-12-23 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Bienotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 22:07

auk schreef:
Bienotje schreef:
Je aanstaande vriend?!
Kan dat tegenwoordig ook al?!

@Auk, genezen van een navelpiercing kan een klein jaar duren. Deed je wel iedere keer nog netjes wassen met bv unicura onder douche en zat je er niet aan met vieze vingers om mee te spelen?!

Wat voor piercing had je erin? Zoals ik al eerder heb geplaatst merkte ik dat navelpiercings met hanger eronder irritaties opleverden. Een simpele met twee bolletjes levert dat niet bij mij.

Had je niet per ongeluk een materiaalsoort waar je niet tegen kon, sommige mensen zijn allergisch/ gevoelig voor gewoon staal. Dan is titanium bv een alternatief..

ik deed het elke keer netjes met badedas schoonmaken (unicura kon ik niet tegen) en ik zat er overdag nooit aan. Ik had een staafje met bovenaan een bolletje onderaan een bloemetje, t zelfde systeem dus als gewoon 2 bolletjes. en ik had gewoon titanium.

Badedas is niet desinfecterend, ik vermoed dat dat de genezing dus niet echt goed heeft gedaan.. Maar ja, nieman weet.. Hoop voor je dat je er geen litteken ofzo aan overhoud, dat zou zonde zijn..

Shyla25

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 07:04

Ik heb 2 keer een navelpiercing gehad maar 2 keer ging het niet.
Dus nu heb ik 2 littekens

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 14:44

Zo gaat het topic wel erg hard hahaha

venusjah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 18:16

x4you schreef:
Navelpiercing
- Giloni
- amberp (2 zowel boven als onder)
- Florislover
- Lisjuh87
- Manon88
- Auk
- Gerbenfroh
- ocean_polly
-Mariellexxx
- Superquinta
- Muizje
- Bibi
- Charlotte89
- miekelover
- Loezoe
- Venusjah

Tongpiercing
- amberp
- Diana_14
- Myryana
- Sannuh
- ocean_polly
- Superquinta
- MuSLi
- Charlotte89
- x_shirley_x
-miekelover

Wenkbrauwpiercing
- Roossie22
-

Labret
- Mariellexxx
-

Andere gezichtspiercingen
- Myryana
- Mariellexxx (Septumpiercing)+(Neusbel)
- Superquinta (madonnapiercing)
- MuSLi (Neuspiercing)

Tragus en oorpiercingdingen
- Lisjuh87
- Myryana
- Gerbenfroh
- Joyceee86
- MuSLi
-
x4you

Tepelpiercing
- amberp
- Manon88
- Sannuh
- Muizje
- WendyBZ
- Joyceee86
- MuSLi

Genitaalpiercing/intiempiercing
- amberp
- Myryana
- Manon88

Heb me erbij gezet

manonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 21:14

pony25 schreef:
Ik heb 2 keer een navelpiercing gehad maar 2 keer ging het niet.
Dus nu heb ik 2 littekens

hoezo ging het niet als ik vragen mag ?

zelf heb ik ook een navelpiercing, komt waarschijnlijk deze vakantie een tongpiercing bij !

ocean_polly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 21:27

manonneke schreef:

zelf heb ik ook een navelpiercing, komt waarschijnlijk deze vakantie een tongpiercing bij !

tip: Koop zo snel mogelijk acrylballetjes want ik heb hem nu 2 maanden en nog steeds ijzeren balletjes en doet echt godse pijn aan me tanden inmiddels
maar dat zeg ik thuis niet me pa wil al dat ie eruit gaat en dan helemaal

manonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 21:43

Citaat:
tip: Koop zo snel mogelijk acrylballetjes want ik heb hem nu 2 maanden en nog steeds ijzeren balletjes en doet echt godse pijn aan me tanden inmiddels

ooh, dat heb ik wel meer gehoord, ik zal eraan denken .
bedankt voor de tip .

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 23:02

Ik ben gister naar de piercing shop geweest..
zij die vrouw dat ik mijn piercing niet op de zelfde plek opnieuw kon doen

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 00:56

ocean_polly schreef:
manonneke schreef:

Idd, die Acryl balletjes zijn stukken beter!!
Al is het jammer dat ze een stukje groter zijn, nu is het tandvlees bij mijn ondertanden heel gevoelig.

Joyce1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 02:34

Ik heb mn tongpiercing al 1,5 jaar ofzo, nooit echt last van me tanden gehad. Wel een paar keer gehad dattie er tegenaan knalde of dat ik erop beet, maar das echt zelde. Mijn tandarts zegt ook dat hij verder geen beschadigingen er van ziet, gelukkig, want ik kreeg al een hele preek dat het zo slecht is en blablabla... Maar ik speel er niet mee en hij zei ook dat mn tanden er eigenlijk geen problemen mee hadden

Ik wil nog steeds een navelpiercing, maar ik durf nog steeds niet. Ik ben echt bang voor naalden en spuiten enzo. Mn tongpiercing had ik gedaan omdat ik het tegen iedereen gezegt had en ik niet voor paal wou staan, die durfde ik eigenlijk al niet, maar ik was toen bijna flauw gevallen en ik vind mn buik wel enger dan mn tong dus ik durf echt niet. Ik heb alleen gezien dat de prijzen van de piercings waar ik m wil laten zetten met 15 euro omlaag zijn gegaan, dus het word wel steeds aantrekkelijker... maar ik vind een naald door me buik echt eng, zeker omdat hij zei toen zei: ach, tonpiercing zetten is de minst pijnlijkste plek zo ongeveer, navelpiercing doet bijvoorbeeld veel meer pijn!

Nu durf ik dus al helemaal niet, hehe..

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 09:02

Tja de eerste keer ging hij ontsteken en de 2de keer moesten ze hem naast het andere litteken zetten dus was hij scheef.
Dat vondt ik niks en heb hem er weer uitgehaald.

Mijn tongpiercing geeft helemaal geen problemen
Ik heb een heel erg kort staafje, bij de meeste mensen is hij te lang, en ik heb hem wat verder naar acheteren laten zetten.

Ik heb hem dus ruim 5 jaar en echt helemaal geen problemen, mijn vriend heeft hem al 7 jaar of langer en die heeft er ook geen moeite mee.

ocean_polly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 12:10

ilovehorses4ever schreef:
Ik heb mn tongpiercing al 1,5 jaar ofzo, nooit echt last van me tanden gehad. Wel een paar keer gehad dattie er tegenaan knalde of dat ik erop beet, maar das echt zelde. Mijn tandarts zegt ook dat hij verder geen beschadigingen er van ziet, gelukkig, want ik kreeg al een hele preek dat het zo slecht is en blablabla... Maar ik speel er niet mee en hij zei ook dat mn tanden er eigenlijk geen problemen mee hadden

Ik wil nog steeds een navelpiercing, maar ik durf nog steeds niet. Ik ben echt bang voor naalden en spuiten enzo. Mn tongpiercing had ik gedaan omdat ik het tegen iedereen gezegt had en ik niet voor paal wou staan, die durfde ik eigenlijk al niet, maar ik was toen bijna flauw gevallen en ik vind mn buik wel enger dan mn tong dus ik durf echt niet. Ik heb alleen gezien dat de prijzen van de piercings waar ik m wil laten zetten met 15 euro omlaag zijn gegaan, dus het word wel steeds aantrekkelijker... maar ik vind een naald door me buik echt eng, zeker omdat hij zei toen zei: ach, tonpiercing zetten is de minst pijnlijkste plek zo ongeveer, navelpiercing doet bijvoorbeeld veel meer pijn!

Nu durf ik dus al helemaal niet, hehe..

Bij je navelpiercing moet je gaan liggen dus je ziet de naald niet.
Ik heb er zelf niet van gevoeld en stond te kijken toen ie zei van deed het pijn, want ik dacht dus dat hij nog gezet moest worden.
Het is echt veel minder eng dat het lijkt en je voelt echt gewoon bijna tot helemaal niets.

ocean_polly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 12:14

pony25 schreef:
Tja de eerste keer ging hij ontsteken en de 2de keer moesten ze hem naast het andere litteken zetten dus was hij scheef.
Dat vondt ik niks en heb hem er weer uitgehaald.

Mijn tongpiercing geeft helemaal geen problemen
Ik heb een heel erg kort staafje, bij de meeste mensen is hij te lang, en ik heb hem wat verder naar acheteren laten zetten.

Ik heb hem dus ruim 5 jaar en echt helemaal geen problemen, mijn vriend heeft hem al 7 jaar of langer en die heeft er ook geen moeite mee.

Mijn tongpiercing zit boven ver naar achter maar onder iet. Als ik nu praat en niet oplet tikt hij onder tegen mijn tanden aan. Ik speel er zelf eigenlijk ook nooit mij leg hem allen wel eens tussen mijn lippen maar dan raakt hij mijn tanden niet. Toch doet de bovenkant van mijn ondertanden godse pijn elke keer word er echt gek van.

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 12:30

ocean_polly schreef:
Mijn tongpiercing zit boven ver naar achter maar onder iet. Als ik nu praat en niet oplet tikt hij onder tegen mijn tanden aan. Ik speel er zelf eigenlijk ook nooit mij leg hem allen wel eens tussen mijn lippen maar dan raakt hij mijn tanden niet. Toch doet de bovenkant van mijn ondertanden godse pijn elke keer word er echt gek van.

dan zou ik voor een plat onderkantje gaan
Alleen de juiste maat vinden is wat moeilijk.

Diana_14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 14:34

Ik heb ook een te lang staafje, maar ik hoorde dat een korter staafje (10 mm) ofzo? te kort zou zijn?

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 14:45

Ik heb 2 plastik bolletjes. Toen ik net mn tongpiercing had laten zetten dan heb je nog zo´n lang staafje (18 mm) en metalen bolletjes.
In die week heb ik op mn bolletje gebeten en ik dacht: Nooit meer!!

Ik ben een week later om een korter staafje gegaan (14mm) en plastik bolletjes. Ik heb mijn tongpiercing nu iets van 5 maanden en ik heb al 4 bolletjes kapot gebeten. In tegenstelling tot mijn vrienden zit mijn tongpiercing verder naar achter. Je zou dus denken dat je dan minder snel je bolletjes kapot bijt. Maar ik ben nogal een enthousiaste eter en tijdens het eten haal ik vanalles tussen mijn kiezen terwijl ik nog aan het kauwen ben. Zodoende beet ik laatst ook op mijn staafje!! En ik beet er zo een stukje kies af!!

Ik heb nu een nog korter staafje (12 mm) maar korter kan echt niet meer omdat mn tongpiercing zo ver naar achter zit. Misschien is een plastik staafje een idee... Heeft iemand daar ervaring mee?

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 16:12

Ik heb een hekel aan die plastic dingen die draaien altijd door en slik je alles zo in.

Ik heb ook een 12mm staafje, net ff opgemeten

Diana_14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 17:42

Die plastic staafje buigen ook heel snel, als je er mee speelt.

Dais_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 18:49

Ik heb nog nooit een bolletje ingeslikt eigenlijk. Ook draaien ze niet door. Heb verschillende diktes van staafjes en sommige bolletjes draaien op het ene staafje wel door en op het andere weer niet. ff puzzelen. Tegenwoordig neem ik gewoon mn staafje mee en vraag ik in de winkel of ik ze ff mag ´passen´ op mijn staafje. Over het algemeen nooit een probleem.
En ja, die plastik staafjes lijken mij ook eng:

Als die breken dan zit er een scherp stukje in je tong. Of lijkt dat maar zo?... hmmm

xDramaQueen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 19:56

hoe moet je jezelf in die lijst zetten als je een dubbele navelpiercing heb verder heb ik een labret en een tragus

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 20:06

Gewoon bij navelpiercing denk ik?