Suliko schreef:Samantha, ik ben wel benieuwd! Want bij jou in de buurt is niet heel ver van mij vandaan. Zat ook al te kijken naar Running Solutions in Hilversum, vriendin van mij heeft hele fijne ervaring met hen met een persoonlijk schema na shin splints.
SV, ik vind het zo bijzonder dat jij het mentaal trekt om zulke afstanden te lopen binnen zo'n klein en 'saai' (itt een bos) oppervlak! Luister je dan naar een podcast ter vermaak? Echt knap, en mooi tempo ook op zo'n afstand! Bedenk je dan van tevoren hoe ver je wil lopen of gebeurt dat meer in het moment met nog een blokje om erbij?
Ja een podcast of muziek. Vandaag muziek. Ik had bedacht dat ik tussen de 25 en 30km wilde lopen en niet in de regen
.
Het is ook een mentale training om op zo'n klein stuk te lopen, omgaan met een stukje verveling en de gedachte dat het makkelijk is om te stoppen als het zwaarder wordt en dan toch door te lopen. Ik vind het af en toe erg fijn om te doen. Op dit stukje heb ik ook wel eens 50km gelopen
. Dan heb je wel het gevoel dat bepaalde mensen je aankijken met: komt die nou alweer langs?
Maar ja daar moet je schijt aan hebben.