Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
pien_2010 schreef:Sureido, wat ontzettend leuk. Is dat weer zo'n festival waar iedereen en alles getest worden van te voren? Een try out dus?
sureido schreef:pien_2010 schreef:Sureido, wat ontzettend leuk. Is dat weer zo'n festival waar iedereen en alles getest worden van te voren? Een try out dus?
Ja! Moet donderdag 11 maart een test doen, en volgens mij 5 dagen er na weer. Ik ben benieuwd, maar vooral heel veel zin in. Had nooit verwacht er doorheen te komen!!
sureido schreef:pien_2010 schreef:Sureido, wat ontzettend leuk. Is dat weer zo'n festival waar iedereen en alles getest worden van te voren? Een try out dus?
Ja! Moet donderdag 11 maart een test doen, en volgens mij 5 dagen er na weer. Ik ben benieuwd, maar vooral heel veel zin in. Had nooit verwacht er doorheen te komen!!
verootjoo schreef:sureido schreef:Ik zie het me gebeuren hoorik leef die week als een kluizenaar!!
Misschien doen ze het daarvoor. Alle jongeren houden zich dan iig de periode ervoor aan alle regels uit angst voor een positieve test
Shaggy09 schreef:Heel veel plezier alvast sowieso! Word vast geweldig leuk.
Nou wat ik dus opmerkelijk vond waren de cijfers van de afgelopen dagen: eergister 3.846, gister 4.420 en vandaag helaas weer wat hoger namelijk 5.048
Ik hoop dat het vaccineren wat soepeler gaat, zou niet overbodig zijn
karuna schreef:Het reproductiegetal is gestegen naar 0,99 en de rioolwatermeting is ook gestegen.
Ann schreef:Het reproductiegetal vind ik wel belangrijk, als daar een stijgende lijn in zit en de waarde boven de 1 komt, gaat het aantal besmettingen ook weer toenemen en dit kan best wel snel gaan bij een waarde >1.
bigone schreef:Rioolwater meting zegt mij niet zoveel meer, de besmettingen zitten nu door heel Nederland. En hoe meer jongeren er besmet raken, ook de jongsten, hoe hoger het piekt.
bigone schreef:Uit gegevens blijkt dat AZ misschien niet zo’n hoge totaalbescherming geeft maar na de eerste prik al voor 94 % bescherming bied tegen ernstig ziek worden. En dat komt uit Schotland waar ze dus iedereen gewoon vaccineren, ook de oudjes.