fohadie schreef:Hoorde op het journaal dat er ook in Zuid Afrika een nieuwe variant is opgedoken. Nu klinkt dat ver weg, maar voor je het weet komt het naar Nederland dankzij iemand die vond dat hij/zij een noodzakelijke reis moest maken.
Verder vraag ik me af of degenen die nu met kerst met meer mensen samenkomen dan "mag" (bijvoorbeeld omdat iedereen dat doet of: ach, het is er maar 1 teveel) beseffen dat dit wel kan betekenen dat hun oh zo geliefde Action langer dicht blijft dan hlf januari? Dan moet je ook niet gaan piepen, want je hebt er zelf aan meegewerkt! Dat moet men nu onderhand toch wel een keer weten, tochl
Ik word moe van de mensen die de regels aan hun laars lappen en ik word moe van vingertjes wijzen.
Wij zijn net uit de lockdown en wij gaan met een bevriend Engels stel Kerstmis vieren. We kijken er zo enorm naar uit want sociaal was het op een schaal van 1-10 hier een 3 dit jaar. Familie en kleinkinderen in Nl waar we niet naar toe konden en de lock down ook.
We hebben al veel voorpret.
Of wat ik eigenlijk wil zeggen oordeel niet te snel. Er zijn mensen die het heel goed doen en met Kerst pas iemand gaan zien zoals wij.