Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polly schreef:xMarieke schreef:Na de quarantaine hoorde ik van de GGD dat je via de huisarts ook op andere manieren kunt laten testen. Maar toen was de quarantaine al klaar.
Word niet gedaan via HA hoor. Alleen evt via ggd
Sheran schreef:Wat fijn om iets van je te lezen Spetter. Wat ben je al lang in het ziekenhuis. Wat hebben ze daar allemaal met je gedaan?
Heel veel beterschap
bigone schreef:Heftig Spetter, ik hoop dat al die mensen die zeggen boeien, het is een griepje dit lezen.
Goof schreef:Poeh Spetter, wat heftig.
Ik ben ook al 12 weken bezig met herstellen, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik niet eens kan staan joh. Dat is echt zo heftig. Sterkte joh.
Marije_jiplover schreef:Dank voor de tip van het webinar van het longfonds.
Het is heel herkenbaar en super leerzaam.
En ik vrees dat manlief er, bijna een jaar later, echt nog lang niet is...
Hij heeft zich afgelopen donderdag weer ziek moeten melden, omdat hij echt weer helemaal op was.
Van het weekend ook weer 2x rond kwart voor 5 's middags gewoon de batterij helemaal leeg, dan kan die alleen nog maar naar bed voor tenminste 2 uur...
En nu tijdens 't webinar, ondanks dat hij het vreselijk interessant, herkenbaar en leerzaam vindt, is de batterij ook weer leeg gelopen, hij zal 't laatste kwartier morgen terug moeten kijken.