Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cinnepin

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 13:44

Ik heb wel goede ervaringen met Quida, gebruik het al jaren.

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 16:01

stap jij nu dan over op een ander merk? begreep dat zij er helemaal mee stoppen...

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 19:17

gebruik ook PNS

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 21:17

Ketly schreef:
Mijn lamp is besteld :D Ik heb die van Pink Gellac besteld. Heb alleen gelezen op Facebook dat daar de ultra shine bij zit als topcoat, en dat deze heel snel breekt. Ik ga kijken of ik ergens nog een normale topcoat op de kop kan tikken, en wil ook heel graag de matte maar die was helaas op de website uitverkocht.

Zelf gebruik ik de gewone Shine, die ultra Shine geeft snel scheurtjes bij mij, ook gebruik ik een Rubberbase van awesome, blijft langer zitten bij mij, over de kleurtjes van pg ben ik wel tevreden :)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 21:45

Ik heb net wat gefreubeld en geprobeerd. Super leuk om te doen en zie meteen wat ik wel of niet leuk vind! Heb deze tips net binnen en zijn lekker groot dus veel ruimte om te oefenen :=

Afbeelding
Afbeelding

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 21:56

Leuk! Wat een verslaving hè

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 21:59

Jaa! Ik ben lang niet zo goed hoor, maar ik heb gewoon wat geprobeerd := de hele tafel stond vol met zooi en dan pak je een verkeerd kleurtje en dat pakt dan ineens best leuk uit :+ maargoed, oefening baart kunst! Het ziet er zo makkelijk uit, dat blenden maar het is moeilijker dan gedacht. Al kan het best dat ik er gewoon de juiste kleurtjes nog niet voor heb :+

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-20 22:00

Leuk!
Nadeel van dergelijke tips vind ik wel dat het weer lastig om te zetten is naar je eigen nagel (qua design)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 22:04

Ik heb ze ook recht :j en dit gaf me gewoon wat meer ruimte om eens te proberen en wanneer ik dan uitschiet of iets te ver door ga is het wat makkelijker te herstellen := daar heb ik over na gedacht :)* B-) op die paarse, 2e foto, 2e van rechts, was ik bijvoorbeeld iets uitgeschoten met de paarse kleur dus die liep heel ver door haha.

Volgende keer eens op de kleinere proberen!

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 22:25

Ziet er gaaf uit.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 22:30

Heel gaaf!

Mijn starters set is net binnengekomen, maar moet nog even geduld hebben omdat ik mijn huidige nagels pas sinds vrijdag heb. Heb momenteel de standaard kleur erbij en de Nude Pink. Ben al even op de Facebookpagina en Marktplaats aan het kijken of iemand er nog meer verkoopt! :D

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 22:42

Ketly schreef:
Heel gaaf!

Mijn starters set is net binnengekomen, maar moet nog even geduld hebben omdat ik mijn huidige nagels pas sinds vrijdag heb. Heb momenteel de standaard kleur erbij en de Nude Pink. Ben al even op de Facebookpagina en Marktplaats aan het kijken of iemand er nog meer verkoopt! :D

Leuk! Er staan vaak kleurtjes te koop op de fb pagina pink gellav

Voor je het weet heb je geen plek meer voor alle kleurtjes..haha

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 22:50

Ja die volg ik ook al, heb al contact met iemand dus hoop dat ik snel uit kan breiden. Wordt het straks ook nog lastig om te kiezen.. :+

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 23:21

Hoe ruimen jullie je kleurtjes eigenlijk een beetje geordend op?

Ik heb een ladekastje gekocht en daarin heb ik nu opberg bakken gezet maar de flesjes vallen steeds om dus het is continue een rommeltje. De potjes van Pink komen ik fijne doosjes met een rastertje erin en dat vind ik super fijn! Ik zoek dus eigenlijk opberg vakken die ik in de lades kan doen zodat de potjes gewoon netjes blijven staan. Dan kan ik ze ook gewoon op volgorde en soort gaan neerzetten..

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 00:12

Ik ga een paar kleurtjes van Pink verkopen. Mocht iemand interesse hebben.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 00:27

PSvanLot schreef:
Ik ga een paar kleurtjes van Pink verkopen. Mocht iemand interesse hebben.

Jaaaa vertel! Haha mag wel in pb :)

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 08:19

Ik heb ook al een pb gestuurd, ben heel benieuwd welke kleuren je hebt! :D

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 10:08

Ik ben even wat terug aan het lezen.
Voor de nagelstylistes: gebruiken jullie allemaal een aparte vijl per klant?
De nagelstyliste waar ik was deed dit namelijk niet.

Ik kreeg overigens nog een uitgebreider appje van haar omdat het haar niet lekker zat. Ze had contact opgenomen met haar leverancier en gaf aan dat de stappen die ze nam gewoon goed waren??
Tja.. wie ben ik om te zeggen dat ze het sjabloon al fout deed. Maar heb ook verder geen rancune zeg maar. Heb wel uitgelegd dat ik het een dure aangelegenheid vond worden aangezien ik iedere keer moest bijbetalen én dat ik ervan baalde dat nagenoeg iedere keer iets was met mijn nagels.

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 10:09

LoveUggs schreef:

Ik heb een ladekastje gekocht en daarin heb ik nu opberg bakken gezet maar de flesjes vallen steeds om dus het is continue een rommeltje. De potjes van Pink komen ik fijne doosjes met een rastertje erin en dat vind ik super fijn! Ik zoek dus eigenlijk opberg vakken die ik in de lades kan doen zodat de potjes
gewoon netjes blijven staan. Dan kan ik ze ook gewoon op volgorde en soort gaan neerzetten..

je hebt van die verdelers van de Ikea die je er in kan stoppen, dan krijg je van die kleine vierkantjes waar je de lak in kan zetten, maar je kan ook grote vakken maken. Ik heb ze toen zelfs bij Kruidvat gekocht
Maar ik heb ze gewoon in rekjes op een kast staan (van de action)

een antislipmatje is vaak ook voldoende

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 10:13

Jnien schreef:
Ik ben even wat terug aan het lezen.
Voor de nagelstylistes: gebruiken jullie allemaal een aparte vijl per klant?
De nagelstyliste waar ik was deed dit namelijk niet.

Ik kreeg overigens nog een uitgebreider appje van haar omdat het haar niet lekker zat. Ze had contact opgenomen met haar leverancier en gaf aan dat de stappen die ze nam gewoon goed waren??
Tja.. wie ben ik om te zeggen dat ze het sjabloon al fout deed. Maar heb ook verder geen rancune zeg maar. Heb wel uitgelegd dat ik het een dure aangelegenheid vond worden aangezien ik iedere keer moest bijbetalen én dat ik ervan baalde dat nagenoeg iedere keer iets was met mijn nagels.

het ligt ook echt niet aan de producten, maar aan haar manier van werken en ik denk dat ze aardig wat kan bijleren als ze eens een goede training erbij gaat doen... Je leert zoveel steeds! ik blijf dit ook doen, het is een investering in jezelf!

ik gebruik voor iedereen een eigen setje en bewaar dit in doosjes met hun naam erop.
Dit vind ik ook echt een noodzaak!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 10:13

Libiris schreef:
LoveUggs schreef:

Ik heb een ladekastje gekocht en daarin heb ik nu opberg bakken gezet maar de flesjes vallen steeds om dus het is continue een rommeltje. De potjes van Pink komen ik fijne doosjes met een rastertje erin en dat vind ik super fijn! Ik zoek dus eigenlijk opberg vakken die ik in de lades kan doen zodat de potjes
gewoon netjes blijven staan. Dan kan ik ze ook gewoon op volgorde en soort gaan neerzetten..

je hebt van die verdelers van de Ikea die je er in kan stoppen, dan krijg je van die kleine vierkantjes waar je de lak in kan zetten, maar je kan ook grote vakken maken. Ik heb ze toen zelfs bij Kruidvat gekocht
Maar ik heb ze gewoon in rekjes op een kast staan (van de action)

een antislipmatje is vaak ook voldoende

Ik ga toch eens beter verder zoeken :+ kan niet vinden wat ik zoek haha

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 10:29

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 10:37

ik heb zo'n ladekastje van de Ikea. heb zoveel flesjes dat ze niet meer omvallen.

ik heb de lol in nagels ook weer teruggevonden. van het weekend even aan de slag geweest:
Afbeelding

ga dit weekend wat proberen met glitters, wordt er alleen altijd zo'n troep van :+

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 10:46

Libiris schreef:
het ligt ook echt niet aan de producten, maar aan haar manier van werken en ik denk dat ze aardig wat kan bijleren als ze eens een goede training erbij gaat doen... Je leert zoveel steeds! ik blijf dit ook doen, het is een investering in jezelf!

ik gebruik voor iedereen een eigen setje en bewaar dit in doosjes met hun naam erop.
Dit vind ik ook echt een noodzaak!

Dát is precies wat ik bedoel. Toen ik voor de zomer telkens stukken eruit had of gebroken, zocht ze het bij mij. Of ik aan het lijnen was? Of ik de hondenriem strak vasthad? Of ik bepaald schoonmaakmiddel gebruikte?
Maar geen enkele keer bij haar zelf gezocht.

Zo, nu hou ik erover op haha. Verheug me op mijn afspraak voor nieuwe nageltjes!

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 10:48

Celiien schreef:
ik heb de lol in nagels ook weer teruggevonden. van het weekend even aan de slag geweest:
[ [url=m/DYiXHA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit vind ik ook erg gaaf voor op één nagel!