Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ketly schreef:Mijn lamp is besteldIk heb die van Pink Gellac besteld. Heb alleen gelezen op Facebook dat daar de ultra shine bij zit als topcoat, en dat deze heel snel breekt. Ik ga kijken of ik ergens nog een normale topcoat op de kop kan tikken, en wil ook heel graag de matte maar die was helaas op de website uitverkocht.
Ketly schreef:Heel gaaf!
Mijn starters set is net binnengekomen, maar moet nog even geduld hebben omdat ik mijn huidige nagels pas sinds vrijdag heb. Heb momenteel de standaard kleur erbij en de Nude Pink. Ben al even op de Facebookpagina en Marktplaats aan het kijken of iemand er nog meer verkoopt!
LoveUggs schreef:Hoe ruimen jullie je kleurtjes eigenlijk een beetje geordend op?
Ik heb een ladekastje gekocht en daarin heb ik nu opberg bakken gezet maar de flesjes vallen steeds om dus het is continue een rommeltje. De potjes van Pink komen ik fijne doosjes met een rastertje erin en dat vind ik super fijn! Ik zoek dus eigenlijk opberg vakken die ik in de lades kan doen zodat de potjes
gewoon netjes blijven staan. Dan kan ik ze ook gewoon op volgorde en soort gaan neerzetten..
Jnien schreef:Ik ben even wat terug aan het lezen.
Voor de nagelstylistes: gebruiken jullie allemaal een aparte vijl per klant?
De nagelstyliste waar ik was deed dit namelijk niet.
Ik kreeg overigens nog een uitgebreider appje van haar omdat het haar niet lekker zat. Ze had contact opgenomen met haar leverancier en gaf aan dat de stappen die ze nam gewoon goed waren??
Tja.. wie ben ik om te zeggen dat ze het sjabloon al fout deed. Maar heb ook verder geen rancune zeg maar. Heb wel uitgelegd dat ik het een dure aangelegenheid vond worden aangezien ik iedere keer moest bijbetalen én dat ik ervan baalde dat nagenoeg iedere keer iets was met mijn nagels.
Libiris schreef:LoveUggs schreef:Hoe ruimen jullie je kleurtjes eigenlijk een beetje geordend op?
Ik heb een ladekastje gekocht en daarin heb ik nu opberg bakken gezet maar de flesjes vallen steeds om dus het is continue een rommeltje. De potjes van Pink komen ik fijne doosjes met een rastertje erin en dat vind ik super fijn! Ik zoek dus eigenlijk opberg vakken die ik in de lades kan doen zodat de potjes
gewoon netjes blijven staan. Dan kan ik ze ook gewoon op volgorde en soort gaan neerzetten..
je hebt van die verdelers van de Ikea die je er in kan stoppen, dan krijg je van die kleine vierkantjes waar je de lak in kan zetten, maar je kan ook grote vakken maken. Ik heb ze toen zelfs bij Kruidvat gekocht
Maar ik heb ze gewoon in rekjes op een kast staan (van de action)
een antislipmatje is vaak ook voldoende
Libiris schreef:het ligt ook echt niet aan de producten, maar aan haar manier van werken en ik denk dat ze aardig wat kan bijleren als ze eens een goede training erbij gaat doen... Je leert zoveel steeds! ik blijf dit ook doen, het is een investering in jezelf!
ik gebruik voor iedereen een eigen setje en bewaar dit in doosjes met hun naam erop.
Dit vind ik ook echt een noodzaak!