Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amethyst_ schreef:Als dit aan de lucht gedroogd is, denk ik dat jij veel meer krul hebt dan er nu uit komt! Misschien ook nog interessant, om daar eens mee te experimenteren.
Qua fixatie heb ik weinig advies. Ik heb de allergoedkoopste haarlak van de DM drogist
Biks2 schreef:Al bij de krullenkapper geweest?
Earth schreef:Idd een krullenkapper![]()
En ik ben echt fan van SnotDat kneed je in nat haar en kneed je weer los als het droog is. Ik krijg er wel goede krullen van.
Earth schreef:Ik heb die groene van Yari, die is echt heeel moist, ik moet daar niet teveel van in mn haar doen, want dan voelt het gewoon te gevoed waardoor het bijna vettig aanvoeltMaar het is echt heel goed voor mn haar en mn haar is echt weer glanzend en gezond geworden.
Earth schreef:Nice![]()
Ik ga volgende week roze![]()
Laat het door de kapper doen. Krijg er ook een spoeling bij om de kleur goed te houden.
Ik neig een beetje richting deze kleur.
[ Afbeelding ]
Ik vind het lastig om goede voorbeelden te zien, want de meeste voorbeelden op pinterest zijn roze op donker haar, en ik ben heel blond van mezelf. Ik neem overigens de gok om niet te blonderen vooraf. Ik durf dat niet aan voor de kwaliteit van mijn haar. Of doe ik daar niet goed aan? De kleur blijft dan wel langer zitten.
Ik vind dit ook mooi, maar het vertekend omdat zij donker haar heeft van nature.
[ Afbeelding ]
Sowieso wil ik een warme tint, omdat het winter wordt en ik nogal bleek wordt in de winter. Ik wilde eigenlijk paars, maar dat is te koud qua kleurtoon.
Ik sta ook open voor peach roze. Ik weet dat dat bij mij staat omdat ik dat ook al in mn haar heb gehad.
[ Afbeelding ]
Maar ik neig toch het meest naar dit:
[ Afbeelding ]
_San87_ schreef:Earth schreef:Ja ikv ben echt fan van Yari![]()
Ja die laatste i heel gaaf, maar volgens mij ook pp een brunette dus dat zal bij mij ook anders uitvallen.
Haar wordt toch eerst ontkleurd? Of hoeft dat bij deze verf niet?
Heeft Yari ook conditioners? Zal wel toch.
Earth schreef:_San87_ schreef:
Haar wordt toch eerst ontkleurd? Of hoeft dat bij deze verf niet?
Heeft Yari ook conditioners? Zal wel toch.
Yari heeft idd ook conditioners. Die heb ik ook en is heel fijn. Het ruikt ook![]()
Nou ja ik zou dus eigenlijk ook moeten blonderen/ontkleuren, maar omdat mijn haar bijna wit is, wil ik dat niet. Maar ik twijfel of dat bij dit voorbeeld is gebeurd, want ik zie duidelijk een donkere toon door het haar heen.
@Hanna bedankt voor de tips. Ik gebruik ook de washouts van L'oreal, die blijft bij mij echt heel goed zitten. Alleen niet in de uitgroei, maar dat is niet zo erg.