[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 21:07

Celestial schreef:
Hoi! :)

Ik hoop dat jullie me advies kunnen geven. Ik zou graag het volgende willen laten tatoeëren:

[ [url=m/TuFp85.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het is een verf vlek die op mijn arm terecht is gekomen tijdens een belangrijke sessie van creatieve therapie voor mijn depressie.

Weten jullie goede watercolour artiesten in NE/BE/niet te ver in Duitsland die dit goed zouden kunnen zetten?

Ik weet zo geen artist, maar ik vind het wel een mooi concept!

Supervixen

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 21:15

Gewaagd is het wel!

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 21:21

Connie schreef:
Celestial schreef:
Hoi! :)

Ik hoop dat jullie me advies kunnen geven. Ik zou graag het volgende willen laten tatoeëren:

[ [url=m/TuFp85.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het is een verf vlek die op mijn arm terecht is gekomen tijdens een belangrijke sessie van creatieve therapie voor mijn depressie.

Weten jullie goede watercolour artiesten in NE/BE/niet te ver in Duitsland die dit goed zouden kunnen zetten?

Ik weet zo geen artist, maar ik vind het wel een mooi concept!

Wat lief, dankjewel! :)

Het ging een tijd erg slecht en ik moest met een bepaalde therapiegroep stoppen wegens heftige paniekaanvallen. Mijn creatieve therapeute had me echter gebeld dat ik daar wel welkom bleef ondanks alles en we hebben toen een heel erg fijn gesprek gehad. Ze zei dat ze in me geloofde, me de hulp gunde die ik nodig had en vertrouwen had in mijn kunnen. Dit was de dag van de "vlek". Dus het staat voor mij voor vertrouwen, kracht en geloven in mezelf. :)

@ Supervixen, waarom gewaagd als ik vragen mag?

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 21:25

Omdat het een vlek is. Ik vraag me af of je je daaraan gaat ergeren na een aantal jaar. Maar kan me helemaal voorstellen dat het veel voor je betekent.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 21:29

Mandy Denise werkt volgens mij met watercolour

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 21:49

Je moet echt iemand hebben die goed is in watercolour, mijn eerste ingeving zegt dan ook Amanda van My Precious ink.. maarja... lange wachtlijst en weet niet of ze zulk soort werk doet, iets precies namaken zeg maar :)

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 22:36

_mjwb schreef:
Mandy Denise werkt volgens mij met watercolour

Van Mandy Denise kan ik te weinig watercolour vinden om er echt wat over te zeggen... Toch bedankt voor het meedenken!

Yonker schreef:
Je moet echt iemand hebben die goed is in watercolour, mijn eerste ingeving zegt dan ook Amanda van My Precious ink.. maarja... lange wachtlijst en weet niet of ze zulk soort werk doet, iets precies namaken zeg maar :)

Lange wachtlijst geeft niet. Heel erg bedankt, ik ga haar mailen :)

Meer suggesties blijven welkom!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 22:41

Nu precious ik idd of misschien wietske van the ink society

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 22:42

Contact met de artiest van vanochtend! Komen er wel uit :j Vrijdag herkansing.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 22:43

Zou fijn zijn berdien als je voorkeur echt naar die artiest uitgaat

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 22:46

Ja, liefst wel. Het is echt een heel tof persoon, zet ontzettend gaaf werk en praktisch gezien is het ook gewoon handig. Plus dat het dan qua stijl echt matcht, dat vind ik ook wel belangrijk. Ze heeft er al één op me gezet, ik weet wat ze kan. Das bij een nieuwe artiest toch wel weer even spannend.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 22:48

Joanne1987 schreef:
Ik denk niet dat je hem echt exact zo gedetailleerd gaat krijgen jasz...
Maar misschien krijg je hier nog goede opties...

Ik wil er ook wel een uitsnede van maken, dan kan het iets groter. Ik heb op pinterest al een paar daadwerkelijk getatoeëerd versies gezien, dus het moet mogelijk zijn.

Afbeelding
Zo'n uitsnede dan, op mn onderarm, dat moet wel te doen zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 23:58

Berdien schreef:
Contact met de artiest van vanochtend! Komen er wel uit :j Vrijdag herkansing.

Misschien heel brutaal en je hoeft het niet te vertellen, maar ik ben toch wel heel benieuwd wat de reden was dat je daar voor niks stond?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 00:05

Ik heb mijn prijsopgave binnen gekregen, maar mijn moeder is het er niet mee eens dat ik nog meer geld wil uitgeven aan tattoo's. Voor mij heeft ie een hele nuttige betekenis, namelijk dat ik klaar sta voor degenen die door een zware tijd gaan, maar ik woon nog thuis dus moet me aanpassen aan de grillen van mijn ouders helaas...

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 00:53

jasz schreef:
Joanne1987 schreef:
Ik denk niet dat je hem echt exact zo gedetailleerd gaat krijgen jasz...
Maar misschien krijg je hier nog goede opties...

Ik wil er ook wel een uitsnede van maken, dan kan het iets groter. Ik heb op pinterest al een paar daadwerkelijk getatoeëerd versies gezien, dus het moet mogelijk zijn.

[ [url=m/GOzyjD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo'n uitsnede dan, op mn onderarm, dat moet wel te doen zijn

Ik moet altijd denken aan Inkmaster als ik dat schilderij zie (daar hadden ze een keer zo'n challenge dat ze schilderijen moesten tatoeëren waaronder deze)

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 06:18

Even op de op de kop discussie inhaken... Voor de mensen met een tattoo naar henzelf gericht op hun arm, zouden jullie een tattoo op je (boven)been dan ook naar jullie toe gericht laten zetten? :D

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 07:40

Ik denk ook van stel dat je er eentje laat zetten op de kop en later wil je er een sleeve van laten maken... Dat krijg je dan toch niet opgelost?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 08:18

Spirit schreef:
Even op de op de kop discussie inhaken... Voor de mensen met een tattoo naar henzelf gericht op hun arm, zouden jullie een tattoo op je (boven)been dan ook naar jullie toe gericht laten zetten? :D

Als je dan staat..... dan lijkt me dat best lelijk _O-
Mijn tattoo op mijn been staat dus gewoon goed als je staat... :j

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 08:43

En een tattoo op je borst of buik?
Hoe zouden de 'verkeerd ommers' die laten zetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 09:19

Ik zei al dat het aan het ontwerp ligt. Nee, op m’n been zou in niks naar mijzelf gericht zetten. Maar vind dat ook compleet wat anders dan op je arm. Die beweeg je veel meer waardoor er in mijn ogen genoeg momenten zijn waarop een “op z’n kop” tattoo gewoon rechtop staat.

Maar wat dan nog? Als iemand een tattoo op z’n been zet gericht naar zichzelf hoor je mij niet oordelen hoor, moet ‘ie helemaal zelf weten ;)

Tieneke schreef:
Ik denk ook van stel dat je er eentje laat zetten op de kop en later wil je er een sleeve van laten maken... Dat krijg je dan toch niet opgelost?

Nou das precies wat ik ga doen :')

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 09:22

Irisw schreef:
Ik moet altijd denken aan Inkmaster als ik dat schilderij zie (daar hadden ze een keer zo'n challenge dat ze schilderijen moesten tatoeëren waaronder deze)

Die aflevering kende ik nog niet, even opgezocht, heel vet ja! Beetje dat, alleen dat rechthoekig

Ik heb gisteren een shop gemaild, die werd me aangeraden in pb. Hopelijk wordt dat wat. En anders dacht ik aan Horia van artcastle, maar die werkt met iets minder felle kleuren zo te zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 09:33

@jasz dan zou ik eerder naar Jona bij ArtCastle gaan! Die gaat morgen mij sleeve doen en werkt bijna alleen maar met kleur :)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 09:36

Spirit schreef:

Nee, en de vogel op mijn bovenarm staat ook niet op de kop, maar voor die polstattoo voelde het heel onlogisch om de afbeelding van me af te draaien.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 09:54

Anoniem schreef:
@jasz dan zou ik eerder naar Jona bij ArtCastle gaan! Die gaat morgen mij sleeve doen en werkt bijna alleen maar met kleur :)

Goeie tip, ik vind het soms lastig op te maken uit de portfolio's die ik dan zie. Dan zal ik hem ook even een bericht sturen. Thnx

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 09:59

De vogel op mijn arm staat ook "van mij af", omdat deze dan veel meer tot z'n recht kwam. Vind hem zo ook veel mooier dan als deze naar me toe had gestaan. Denk ook stukje smaak van jezelf :)