Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 13:07

_Christina schreef:
Ik heb geen noise cancelling, maar ik vind ook niet dat dat nodig zou moeten zijn :)

Dreamy, kun je geen tijd instellen als doel? En dan dus een tijd hoger dan dat x-aantal minuten?

Da’s een goede :)) ik doe alleen cardio als ik al klaar ben en nog moet wachten op mijn vriend, dus had daar helemaal niet verder over nagedacht! Thanks!

_Christina

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 13:22

Graag gedaan!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 14:27

Sportschool heeft vier tv staan maar ik kijk er nooit naar. Ben daar om te sporten. Tv kijken doe ik wel thuis. :+

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 14:45

Lekker bezig Dreamy!

Ik heb onbeperkt data voor netflix dus kijk meestal idd Netflix als ik cardio doe, want anders vind ik het echt veel te saai :+ Bij ons kan je wel redelijk op ooghoogte je telefoon kwijt maar ik ben ook vrij mini

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 15:19

Wij hebben het wel luxe, op bijna alle cardio apparaten zit een eigen scherm waar je netflix op kunt kijken. Gek genoeg motiveert zelfs dat me niet tot cardio.
Maar goed ik viel op alleen cardio ook nauwelijks af :+. Dat kwam pas mrt bodypump en krachttraining. En daar beleef ik meer lol aan :D .

Vandaag al voor de 3e dag deze week aan de slag, gaat weer lekker. Voelt zoveel fijner als ik wel ga.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 16:19

smurffie schreef:
Wij hebben het wel luxe, op bijna alle cardio apparaten zit een eigen scherm waar je netflix op kunt kijken. Gek genoeg motiveert zelfs dat me niet tot cardio.
Maar goed ik viel op alleen cardio ook nauwelijks af :+. Dat kwam pas mrt bodypump en krachttraining. En daar beleef ik meer lol aan :D .

Vandaag al voor de 3e dag deze week aan de slag, gaat weer lekker. Voelt zoveel fijner als ik wel ga.

Trots op je! :):) We gaan knallen voor de zomer!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 23:06

Lekker bezig! *\o/*

Ik kan wel TV kijken op de cardioapparaten, maar maak er alleen gebruik van als er schaatsen of rugby op TV is op het moment dat ik ga. Normaal sport ik met m'n geliefde koptelefoon op volume opstijgend vliegtuig en blik op oneindig. De hele wereld kan echt vergaan als ik bezig ben :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 23:51

Wij kunnen met de cardio apparaten inderdaad ook tv kijken, youtube en netflix gebruiken. Er staan zelfs spelletjes op maar op youtube iets intypen is al een hele opgave terwijl je aan het bewegen bent. Dus laat staan spelletjes spelen.

Vandaag wel weer lekker getraind. Merk dat ik bij een aantal oefeningen het gewich alweer omhoog kan doen!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 00:13

Goed bezig Laura :D !

Hoe lang spenderen jullie in de sportschool per keer?
Noem me lui, maar na een uurtje vind ik het vaak wel genoeg haha.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 00:15

Minimaal 45minuten, maar dan heb ik alles met minimale rust achter elkaar door kunnen doen :j
Vaak is ‘t al gauw anderhalf uur.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 00:19

Meestal 45 min maar ik doe dus geen cardio zowat. Maar als je op 1 dag alleen benen doet, zijn je spieren toch moe en dan lukt het niet meer zo goed bij mij.

Hoe ziet dat er bij jullie uit?

En het hotel zou een fitness hebben... er liggen matjes en cardio apparaten. Maar geen gewichten lol. :+

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 00:24

Ik vind niet dat je dan meteen lui bent hoor Esther. Je kunt veel doen in die tijd. Zo lang ben ik er ook ongeveer. Het zou wel beter zijn als ik wat langer zou gaan/wat meer zou doen, maar ik ben op dit moment al blij als ik überhaupt ga :')

Balen Marlinde! Maar vrouwen doen qua fitness toch ook alleen maar cardio en yoga? :+

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 07:38

Hoi hoi.

Mag ik me hier ook melden?
Ben niet zo'n hele fanatieke poster maar lees al wel een tijdje mee.

Zelf doe ik 1 soms 2x per week bodypump en 1 dag kracht in de zaal en daarbij eerst (jawel ik ben zo'n idioot :Y) ) minimaal een uur cardio.

Ik hou van hardlopen maar kan helaas vanwege mijn astma nu met de koudere en vochtige lucht buiten niet meer goed buiten lopen.
Dus de loopband is mijn alternatief en daar loop ik gerust 10km op :D

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 09:26

45 minuten waarvan 10 minuten cardio. Kan nu niet zoveel en na 3-4 beenapparaten heb ik het ook wel weer gezien :+ (+nog wat buikspieren)

Als ik weer vollop kan trainen, ben ik er meestal 45-60min.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 09:31

MarlindeRooz schreef:
Hoe ziet dat er bij jullie uit?

Op dinsdag avond spinnen, een uur.
Op woensdag ochtend mijn schema , begin dan met 10 min op de loopband op 5,5/6km/u, en dan diverse kracht oefeningen afgewisseld met cardio. De kracht oefeningen zijn allemaal 3x15.
Dan stroom ik door naar de cirquit training, dat is een half uurtje met voornamelijk wat oudere mensen, en dan liggen er 8/9/10 oefeningen die je 1,5min doet, en dan twee x rond (beetje afhankelijk hoeveel er zijn).
Op vrijdag ligt het eraan. Zoals nu heb ik eerst een klant en doe ik alleen cirquit.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 09:38

Ik meld me ook. Ga vanavond beginnen met een proefweek. Wat betalen jullie zoal aan lidmaatschap? Ik vind deze wel vrij prijzig maar het is er wel heel persoonlijk en koptelefoons zijn niet toegestaan wat ik wel prettig vind. Kost 50 euro per maand bij een jaarabo

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 13:08

capopjekop schreef:
Ik meld me ook. Ga vanavond beginnen met een proefweek. Wat betalen jullie zoal aan lidmaatschap? Ik vind deze wel vrij prijzig maar het is er wel heel persoonlijk en koptelefoons zijn niet toegestaan wat ik wel prettig vind. Kost 50 euro per maand bij een jaarabo

Dus verplicht luisteren naar de muziek die zij opzetten? Ik zou een ander zoeken :+ juist bij sporten is eigen muziek fijn en voor mij belangrijk. Ik snap best dat mensen mijn hardstyle en frenchcore niet waarderen maar mij helpt het wel een stapje verder te gaan.

Ik betaal 35 euro per 4 weken bij een jaarabbo als student

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 13:15

Ik vind dat juist fijner ivm mensen aanspreken of een apparaat bijna vrij is.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 13:16

Als ik mijn eigen programma doe ben ik vaak +/- een uur bezig. Dat komt wel mooi uit want ik ga op maandagochtend vaak voor / tussen mijn werk (ik werk van 6.15 tot 7.45 thuis) even sporten, douchen en om 10u zit ik netjes in de vergadering welke ik goed doorkom omdat ik dan heel de tijd denk ah ik heb al gesport O:) vond dat altijd zo'n leegloper, op maandagochtend beginnen met een overleg.

Waarom zijn koptelefoons verboden? Laat mensen lekker doen waar ze zich goed bij voelen. Ik sport liever niet met eigen oordopjes of koptelefoons maar mensen die dat wel willen, ga je gang.

Paar pagina's terug ging het over de prijzen. Ik betaal €35 en volgens mij vanaf januari 36 ivm btw verhoging.

Net weer indoor bootcamp gedaan, ging wel lekker :j

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 13:18

Ik kan het niet op de site vinden zal het vanavond eens vragen. Ik weet het nu van mijn vriend. Mannen in tanktop worden ook niet gewaardeerd dus het is er wel wat exclusiever denk ik

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 13:29

Ik mag met koptelefoon trainen. Ik doe het alleen nooit eigenlijk.
Vind het wel prima zo.

Ik train ergens tussen de 60 en 90 minuten.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 13:55

capopjekop schreef:
Ik vind dat juist fijner ivm mensen aanspreken of een apparaat bijna vrij is.

Dat is echt geen moeite met oortjes hoor. Zodra je iemand aankijkt of even je hand opsteekt reageert iedereen altijd direct door ze uit/af te doen.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 14:04

Hoe lang ik train is ook afhankelijk van hoe druk het is of hoe druk ik het zelf heb.

Maar in anderhalf uur kan ik mij prima vermaken, meestal ben ik er nog iets langer.

Koptelefoons mogen bij ons ook gewoon. Ik draag het zelf niet, en spreek ook gerust mensen met koptelefoon aan als ik wil weten hoe lang ze nog nodig hebben.

Bij ons mogen heren niet mouwloos, dames geen korte tops oid. Niks wat aanstootgevend of lust opwekkend is haha

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 14:18

Vandaag had ik een follow up. Ik zat met mijn nieuwe schema echt in een positieve en fanatieke flow en dat was te zien. Al neem ik de weegschaal wel met een korrel zout, maar toch..

Verder complimenten gehad van de trainer, dat ik echt veel sterker ben geworden. Dat hij dat ook goed ziet bij zijn les etc. Ik merk het ook wel aan mijzelf, en vond het fijn om dat ook eens bevestigd te krijgen. Bij het uitleggen van 3 oefeningen kreeg ik ook van de stagiaire nog mooie complimenten. Dat doet mijn zelfvertrouwen goed.

Ik ben ook wel blij met mijn vorderingen en wil een keertje alle uitslagen in een grafiekje zetten om wat vergelijkingsmateriaal te hebben en om inzicht te krijgen of ik inzicht kan krijgen in mindere periodes.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 15:42

Lekker bezig mama3!

Ik zit trouwens te denken, volgens mij hebben we geen regels op de sportschool :') nooit iets over gehoord in elk geval, maar ieder behandelt elkaar gewoon met respect en gaat netjes om met de materialen.