_Christina schreef:Ik heb geen noise cancelling, maar ik vind ook niet dat dat nodig zou moeten zijn
Dreamy, kun je geen tijd instellen als doel? En dan dus een tijd hoger dan dat x-aantal minuten?
Da’s een goede

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Christina schreef:Ik heb geen noise cancelling, maar ik vind ook niet dat dat nodig zou moeten zijn
Dreamy, kun je geen tijd instellen als doel? En dan dus een tijd hoger dan dat x-aantal minuten?
smurffie schreef:Wij hebben het wel luxe, op bijna alle cardio apparaten zit een eigen scherm waar je netflix op kunt kijken. Gek genoeg motiveert zelfs dat me niet tot cardio.
Maar goed ik viel op alleen cardio ook nauwelijks af. Dat kwam pas mrt bodypump en krachttraining. En daar beleef ik meer lol aan
.
Vandaag al voor de 3e dag deze week aan de slag, gaat weer lekker. Voelt zoveel fijner als ik wel ga.
MarlindeRooz schreef:Hoe ziet dat er bij jullie uit?
capopjekop schreef:Ik meld me ook. Ga vanavond beginnen met een proefweek. Wat betalen jullie zoal aan lidmaatschap? Ik vind deze wel vrij prijzig maar het is er wel heel persoonlijk en koptelefoons zijn niet toegestaan wat ik wel prettig vind. Kost 50 euro per maand bij een jaarabo