Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Supervixen schreef:Ik heb denk ik een stuk of 60/65 wedstrijden gelopen vanaf 2015, maar eigenlijk geen een in de stromende regen. Wel een handjevol met wat druppels of dat het heel licht regende. Ik zie nog wel wat ik doe morgen
Greetje63 schreef:Oh ik heb ze wel gehad hoor wedstrijden in de stromende regen. Voor het lopen altijd nog beter dan die wedstrijden bij 25plus graden. Maar ik train ook door weer en wind. Is het echt heel warm dan probeer ik wel heel vroeg of laat te lopen, bij een onweersbui wacht ik even de bui af zo ook als ik buiten wil stappen en en valt een fikse hagelbui maar ik ga wel . En voor een fikse regenbui wacht ik niet eens 5min af.
anne_bento schreef:Wat jammer zeg!! Ik had vroeger ook vaak steken en dat kwam altijd door mijn ademhaling. Had je het idee dat het niet lekker ging, op de steken na? Dus buiten adem oid? Misschien gewoon even niet zo fit en volgende keer beter! Als je het vaker hebt kan het misschien geen kwaad eens goed naar je ademhaling te kijken