[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ariannee

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 15:52

:=

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 15:57

Voor het hier een bitchfight wordt.
Misschien de letter C als hoefijzer. Als je zoekt op horseshoe tattoo kom je echt hele gave dingen tegen.
Een hoefijzer met infinity teken bijvoorbeeld

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:00

ik ga woensdag eens langs bij de tattooartist hier in mijn tast. Schijnt een redelijk goeie te zijn dus wie weet. :D

PlantsTho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:07

Gisteren laten zetten door Mark, bij On Edge in Den Haag :)

Afbeelding

Afbeelding

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:11

o gaaf heel strak! Mag ik vragen wat jij voor zo'n tattoo ongeveer betaald? Als je dat een vervelende vraag vind moet je het ook zeggen hoor!

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:15

269_life schreef:
Gisteren laten zetten door Mark, bij On Edge in Den Haag :)

[ [url=m/jRhEsU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gbLF4N.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dus jij bent ook een van de nummers nu ;)
Ik vind het een mooi symbool. Voor zover het symbool, gezien de betekenis, mooi kan zijn natuurlijk.

PlantsTho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:23

Ja, ik vind het een erg krachtige bewustwordingscampagne ook :). Daar leen ik mijn huid graag voor uit ;-)

@HorseTimeXL; ik heb je een pb gestuurd!

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:29

269_life schreef:
Ja, ik vind het een erg krachtige bewustwordingscampagne ook :). Daar leen ik mijn huid graag voor uit ;-)

Kun je misschien uitleggen waar het voor staat :)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:30

J_Verlangen schreef:
Dat ga ik sws doen maar dacht kan het altijd vragen. Sommige mensen zijn zooo creatief en worden soms nog mooier dan van de artist zelf. En pinterest en Instagram geeft me niks persoonlijks. Hier kan ik het vragen en de gegevens van haar meedoen snap je? vandaar dat ik het vroeg, jammer dat iemand hier dat niet kan accepteren ;)

Maar hoe is het persoonlijk als een van ons het idee voor je verzint? Ik snap je insteek hoor, maar ik hoop dat je ook begrijpt dat mensen hier daar misschien niet zo veel zin in hebben

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:33

Emmaa_ schreef:
J_Verlangen schreef:
Dat ga ik sws doen maar dacht kan het altijd vragen. Sommige mensen zijn zooo creatief en worden soms nog mooier dan van de artist zelf. En pinterest en Instagram geeft me niks persoonlijks. Hier kan ik het vragen en de gegevens van haar meedoen snap je? vandaar dat ik het vroeg, jammer dat iemand hier dat niet kan accepteren ;)

Maar hoe is het persoonlijk als een van ons het idee voor je verzint? Ik snap je insteek hoor, maar ik hoop dat je ook begrijpt dat mensen hier daar misschien niet zo veel zin in hebben

Misschien dat je dan beter een ontwerpen of iemand die graag en goed tekent, kan benaderen. Volgens mij lopen er ook dergelijke topics daar over hier op Bokt. Binnen dit topic heeft iedereen een andere stijl en kunnen we behalve wat willekeurige ideeën roepen, niet veel voor je doen helaas!

PlantsTho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:37

Blue_flower schreef:
269_life schreef:

Kun je misschien uitleggen waar het voor staat :)?

Jazeker :): http://www.269life.com/

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:41

Mweh, mijn Engels is niet zo fantastisch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:44

Blue_flower schreef:

269 is het nummer van een kalfje in Israël dat gered is vlak voordat hij geslacht zou worden. Is een beetje het symbool geworden van de veganistische beweging! Vind het een onwijs mooi doel en de tattoo is echt rete-strak gezet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:46

Het zou ook zomaar mijn aantal bedpartners kunnen zijn.

grapje.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:51

Mooi gezet die 269 en mooie symboliek.

PlantsTho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:52

Emmaa_ schreef:
Blue_flower schreef:

269 is het nummer van een kalfje in Israël dat gered is vlak voordat hij geslacht zou worden. Is een beetje het symbool geworden van de veganistische beweging! Vind het een onwijs mooi doel en de tattoo is echt rete-strak gezet.

Precies. Waar het voor mij ook voor staat is dat we allemaal kunnen lijden, bloeden, voelen etc. Een dier krijgt een nummer en wordt als een product behandeld, zonder daar acht op te slaan. De tattoo is dus ook een soort van solidariteitsbetuiging aan alle dieren die als nummer worden behandeld.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:53

lieveli schreef:

grapje.

_/-\o_ _/-\o_

Mooi initiatief en érg strak gezet! :j

PlantsTho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:55

lieveli schreef:

grapje.

_/-\o_

Haha sssst, dat krijg ik toch niet aan mijn vriendin uitgelegd :=

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:56

@269_life: gaaf idee wat er achter zit! Ik zou het zelf nooit zetten, maar heb zeker respect voor het idee en het feit dat jij hem hebt laten zetten. :j

Ik lees al enkele topics mee maar heb (volgens mij) nooit wat gepost. Misschien één keer eerder om te zeggen dat ik een tattoo écht gaaf vond, maar dat zou dan wel gelijk het maximum zijn. Ik heb onwijs veel respect voor Tinkerloos voor haar sleeve en geniet ervan om het steeds verder uit te zien bouwen! Tessa haar Disney figuren zijn ook onwijs leuk en creatief, ik 'snap' wel dat mensen die willen jatten.. Ze zijn zo onwijs leuk! :D Verder vind ik de landkaart van Nagini mooi, de ijsvogel van Jolien, de "Always" Harry Potter tattoo van Yasmine (volgens mij?), de tattoos van Lieveli en nog een paar anderen die ik zo even niet kan koppelen aan een username.

De reden dat ik er nu zelf in kom rollen is omdat ik eindelijk een mailtje heb gestuurd naar Blackbear! Eerst had ik tegen mezelf gezegd dat ik minimaal 18 moest zijn, daarna dat ik er zeker nog even over moest nadenken.. Maar nu ik Blackbear al een paar maanden volg op FB ben ik gewoon écht overtuigd. Hun stijl spreekt mij aan en ik heb een idee lang genoeg om mezelf ervan overtuigd te hebben dat ik hem wil. :D

Wat ik wil laten zetten is een Joshua Tree op mijn onderarm, net onder de elleboog:

Afbeelding

Ik wil denk ik de omgeving in dotwork, een dun lijntje langs de driehoek en dan de boom zelf die er echt uitspat. De driehoek heeft geen meerwaarde, dat is puur vanwege esthetische redenen. :Y) Verder heeft Blackbear als idee om het zwart nog wat in te vullen van de boom, ik weet namelijk niet of zo'n groot zwart vlak (in verhouding) wel mooi is. Volgens hun is dat niet zo'n probleem, maar ik wil dus wel graag een alternatief zien. :D

Anyway, het duurt nog wel even voor ik hem laten zetten gezien ik genoeg geld wil hebben én nog wat achterwege wil hebben. Verder heb ik deze zomer wat festivals gepland en is het dus verstandiger te wachten tot het weer herfst is ivm uit de zon houden. We zullen zien in ieder geval! :D

Waarschijnlijk kruip ik nu weer onder mijn meeleessteen gezien ik zo'n type ben, maar ik zal zeker wel wat vaker verbaal langskomen nu. :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 18:11

lieveli schreef:

grapje.

_/-\o_ _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 18:22

Gaaf Hiraeth! En wat een geduld heb jij dat je het allemaal zo plant! Mijn tatoeages zijn, op de kleine prins na, allemaal impulsief.

Weet iemand trouwens of je getatoeëerd mag worden als je zwanger bent? Ik denk het niet hé? J. en ik willen graag een tattoo samen maar dan mogen we misschien wel opschieten.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 18:46

Emmaa_ schreef:
Blue_flower schreef:

Dank je! Mooie betekenis :)

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 18:48

lieveli schreef:
Gaaf Hiraeth! En wat een geduld heb jij dat je het allemaal zo plant! Mijn tatoeages zijn, op de kleine prins na, allemaal impulsief.

Weet iemand trouwens of je getatoeëerd mag worden als je zwanger bent? Ik denk het niet hé? J. en ik willen graag een tattoo samen maar dan mogen we misschien wel opschieten.

Zover ik weet mag het niet. Hoe of wat weet ik niet.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 19:59

Ik vind 'animal holocaust' eerlijk gezegd een erg respectloze slogan voor je campagne, heb helemaal niets tegen veganisme of tattoos daarover, maar zou niet een logo op m'n lijf willen van een campagne die die retoriek gebruikt :n Tattoo is verder wel mooi gezet,

Hiraeth, zijn je oduers zo chill dat je een tattoo mag voor je 18de dan? Tof! Ben benieuwd hoe die staat als hij eenmaal gezet is!

Heb een email gestuurd voor een guestspot artist bij een studio in Glasgow, heb al een tijd een plan in m'n hoofd en haar stijl past er perfect bij :D Hoop dat ze nog plek hebben.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 20:25

Superstrak die 269!
Lieveli, jouw comments zijn altijd zo droog, geweldig _O-

Hiraeth, volgens mij gaat die heel mooi worden :j

Ik heb volgende week maandag m'n afspraak bij Blackbear staan, ik heb alleen niet echt een idee wat de prijs gaat worden (wel een vermoeden natuurlijk). Maar omdat je denk ik niet kan pinnen zou ik graag nog ff een berichtje willen sturen, is dat een vreemde vraag guys? Nee toch :P ?