Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
J_Verlangen schreef:Dat ga ik sws doen maar dacht kan het altijd vragen. Sommige mensen zijn zooo creatief en worden soms nog mooier dan van de artist zelf. En pinterest en Instagram geeft me niks persoonlijks. Hier kan ik het vragen en de gegevens van haar meedoen snap je? vandaar dat ik het vroeg, jammer dat iemand hier dat niet kan accepteren
Emmaa_ schreef:J_Verlangen schreef:Dat ga ik sws doen maar dacht kan het altijd vragen. Sommige mensen zijn zooo creatief en worden soms nog mooier dan van de artist zelf. En pinterest en Instagram geeft me niks persoonlijks. Hier kan ik het vragen en de gegevens van haar meedoen snap je? vandaar dat ik het vroeg, jammer dat iemand hier dat niet kan accepteren
Maar hoe is het persoonlijk als een van ons het idee voor je verzint? Ik snap je insteek hoor, maar ik hoop dat je ook begrijpt dat mensen hier daar misschien niet zo veel zin in hebben
Blue_flower schreef:269_life schreef:Ja, ik vind het een erg krachtige bewustwordingscampagne ook. Daar leen ik mijn huid graag voor uit
@HorseTimeXL; ik heb je een pb gestuurd!
Kun je misschien uitleggen waar het voor staat?
Emmaa_ schreef:Blue_flower schreef:Mweh, mijn Engels is niet zo fantastisch.
269 is het nummer van een kalfje in Israël dat gered is vlak voordat hij geslacht zou worden. Is een beetje het symbool geworden van de veganistische beweging! Vind het een onwijs mooi doel en de tattoo is echt rete-strak gezet.
Emmaa_ schreef:Blue_flower schreef:Mweh, mijn Engels is niet zo fantastisch.
269 is het nummer van een kalfje in Israël dat gered is vlak voordat hij geslacht zou worden. Is een beetje het symbool geworden van de veganistische beweging! Vind het een onwijs mooi doel en de tattoo is echt rete-strak gezet.
lieveli schreef:Gaaf Hiraeth! En wat een geduld heb jij dat je het allemaal zo plant! Mijn tatoeages zijn, op de kleine prins na, allemaal impulsief.
Weet iemand trouwens of je getatoeëerd mag worden als je zwanger bent? Ik denk het niet hé? J. en ik willen graag een tattoo samen maar dan mogen we misschien wel opschieten.