Hannanas schreef:Halleluja wat een rits!
Wat zonde voor jou.. Zo te horen is dit vergeleken je andere keren echt het werk van een botte boer?
Haar groeid aan, maar ik vind het ook heel erg zuur voor jou.
Ik hoop dat je waardes snel zakken, en dat ze die bloed kweken morgen kunnen gaan maken.
Ja, t is een beste wond geworden. Terwijl de operatie nu eigenlijk niets voorstelt, omdat ze maar klein stukje open hoeven te maken en alles er zo uit kunnen trekken. Kleine kans dat ze de buik open moesten maken als ze t er niet uit getrokken kregen, maar dat is gelukkig niet nodig geweest.
Ze hebben me uiteindelijk ook geintubeerd, terwijl dat niet de planning was. Operatie zou ook maar zo'n 15 tot 30 min duren, weet eigenlijk niet hoelang t uiteindelijk was. Dus waarschijnlijk hebben ze toch ook spierverslappers moeten geven (anders hoeven ze niet te intuberen met grote tube).
Inderdaad vergeleken met de andere keren en botte boer, doe alles er af gehaald heeft wat maar in de buurt kwam. Terwijl je nu juist niet bang hoeft te zijn voor infectie, omdat die er al is.

Haar groeit inderdaad wel aan, maar t maakt t zo definitief. T is meer een gevoelskwestie dan wat anders, maar toch.
Hoop ook dat de waarden snel gaan dalen of dat ze anders snel achter komen wat de oorzaak is waarom het zo blijft stijgen. Als t goed is krijg ik vandaag nog een CT scan, met contrast dus dat wordt weer een heel gedoe...
gabyfedde schreef:![]()
![]()
Lieve Alice ik heb echt zo met je te doen... Kan niets anders dan je wederom heel veel sterkte te wensen. Super zonde van je haar, maar hej... in Zweden is een deels kaalgeschoren hoofd mode. Krya på dig!!!! Kram!
[ Afbeelding ]
Snel naar Zweden dus! De rest ook even bijwerken en t valt niet eens meer op.

Tack så mycket! Lief plaatje.

savieralover schreef:Pffff alice wat een k nieuws weer... En het leek beter te gaan en nu ditheel erg veel sterkte en hopelijk gaat er nu eens wat geluk jouw kant opkomen...
Het ging inderdaad echt de goede kant op met een goed werkende drain, tot de operatie zelfs een goed werkende drain.
Dankjewel!

rocymax schreef:Oh meid, wat een bittere ellende nu weer. En wat een verhaal van de ambulance en het ongeluk. Ik hoop echt van ganser harte dat het snel weer wat beter met je gaat.![]()
Bizar hé, dat ongeluk. Zo maak je nog eens wat mee. En komt t toch ook terug allemaal even in perspectief. Het zet je even met twee benen terug op aarde, zo snel kan je leven ineens heel anders zijn... wat mogen mensen die gezond zijn toch enorm blij zijn met wat ze hebben. En toch zijn t vaak de mensen die niet (meer) gezond zijn degene die begrijpen wat t allemaal inhoudt en hoeveel de kleine dingen waard zijn.
Dank je

Berdien schreef:Elke keer stilletjes meegelezen, maar wilde nu toch wel reageren. Wat ben jij enorm sterk en enorm dapper. En wat krijg je het voor je kiezen... Onvoorstelbaar. Heel, heel veel sterkte en beterschap, hopelijk ben je snel weer uit het ziekenhuis en kun je de stijgende lijn blijvend vasthouden.
Dankjewel.

Heel eerlijk, denk ik dat je weinig keus hebt. Alhoewel je natuurlijk bij de pakken neer kunt gaan zitten en overal t negatieve van in kan zien. Maar dan maak je t jezelf nog veel moeilijker dan dat t eigenlijk al is. Woensdag had ik t er wel echt heel moeilijk mee. Alles leek verkeerd te gaan en tegen te zitten, voelde me echt heel beroerd en ziek en had zoveel pijn. Dus toen toch ook even momenten gehad dat t echt even teveel werd...
De kwaliteit van je leven hangt niet af van wat er met je gebeurt, maar hoe je erop reageert.
Aan het eerste kun je niet zoveel doen, aan het tweede alles.
Het klopt niet altijd, maar grotendeels toch wel heel waar.
moppielover schreef:Pff jeetje, wat heftig allemaal weer zeg
Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte en beterschapIk duim heel hard dat het snel weer wat beter met je gaat.
Dankjewel!
igor001 schreef:Och Alice, het zit je allemaal nog steeds niet mee.![]()
Heel erg veel sterkte
Nee helaas nog niet echt, een hele lange donkere tunnel. Dankjewel!

Half 4 ongeveer werd ik wakker, van de pijn en helaas nu ook alweer een te hoge druk in mijn hoofd. Had ook best flink koorts en was drijf nat maar ijskoud, dus net maar even heerlijk 20 min onder de warme douche gestaan en schoon bed, wel zo fijn...
Net ook morfine gehad en wat tegen de misselijkheid, dus hoop dat de pijn weer een beetje wil gaan zakken en ik nog wat kan gaan slapen. Maar voel me niet lekker, totaal niet. Terwijl ik toch eigenlijk wel wat op zou moeten knappen ondertussen. Ook behoorlijk wat last van mn keel, maar gelukkig een zak drop naast me haha.
Over 1,5 ook alweer de volgende zak antibiotica eraan. Krijg die om 02.00, 06.00, 10.00, 14.00, 18.00 en 22.00. Waarvan drie keer één zak floxapen/flucloxacilini is en drie keer twee zakken floxapen en ceftazidim/fortum. Zo enorm veel. Hopelijk zijn de kweken snel bekend en kunnen ze wat gerichter gaan behandelen, nu heel breed dus zo'n beetje alles wordt gedood. Ook monsters die je wel nodig hebt, helaas.
Maar ga nog even lezen en dan weer proberen wat te slapen, ben toch best moe hihi.