Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en nu zit ie super netjes ennnn zonder muffintops 
Ik heb gister toevallig een broek van forever21 binnen gekregen die ik op dit moment net niet dicht krijg (is er 1 met een (stroeve) rits aan de achterkant) Verder zit ie perfect maar net het bovenste gedeelte van die rits wil niet dicht :'D Dus dat word mn eerste doel, om die dicht te krijgen
Jolien87 schreef:RusselNuwell: wat is syngry als ik vragen mag?
Ik weet dat het bij een vriendin op de sportschool iets heet van 'insanity' Bij ons zetten ze 10 oefeningen uit in een rondje, en iedere 50 seconden doe je 1 oefening, dan 10 sec rust en dan draai je door naar de volgende. Dat rondje doe je 3 keer. Meestal is het fullbody i.c.m. een paar cardio oefeningen.
die moeten op haha
Donderdag word faaldag want dan heb ik een pyama party.. en vrijdag ga ik een hele dag naar duinrell dus zal ook de beste dag niet worden.. :") Dus ik heb besloten mn weekend dan maar netjes te gaan houden.
En ben voor volgende week voor een weekje vakantie aan het kijken dus dat is ook niet rot
tot ik rook zag. Snel m'n vader geroepen en die heeft m buiten gezet haha. Gelukkig is m'n beslag wel klaar
moet even kijken hoe ik dat ga doen haha RusselNuwell schreef:Hier ook een faaldag in het vooruitzicht hoorStraks nog wel even sporten, maar vanavond een etentje/borrel. Twee wijntjes max. heb ik mezelf voorgenomen, nu doorbijten.
En vakantie? Jaloers! Al een beetje een idee waar het heen gaat?
Zat eerst naar Marokko te kijken maar de weersvoorspelling voor volgende week was daar bewolkt, same voor spanje etc.. dus toen meer naar het oosten gaan kijken en gezien ik al 17x in Turkije geweest ben ga ik maar weer eens voor Griekenland denk ik
Vriendinnen zijn helaas geldloos en zijn aan het afstuderen / school en mam wilde ook graag nog even naar het zonnetje dus ga met haar, ook leuk
gelukkig is je beslag klaar haha