Nu eerst de wielrenfiets van m'n vriend op mijn hoogte instellen, die is wel iets te groot maar ik wil met dit weer toch graag een rondje maken. Als ik het echt leuk blijf vinden komt er binnen afzienbare tijd een wielrenfiets met mijn framemaat.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eindelijk weer wat afgevallen ondanks een festivalweekend en ook nog McDonald's. Afgelopen zaterdag een heerlijk PT gehad. Moest eerst een rondje rennen op een normaal tempo daarna 1 minuut tegen een boom aan zitten en vervolgens weer een rondje rennen maar ik moest sneller zijn dan de eerste ronde. Vervelende is de psychologische druk, je hebt geen tijd bij je, je weet niet of je op schema ligt. Heb echt de benen onder mijn lijf gelopen maar ik was 30 seconden
sneller dan m'n eerste rondje!! Was zo trots :p
Ik heb de eerste en laatste pagina's van dit topic gelezen
). Ik ben zo iemand die altijd enthousiast aan iets nieuws begint maar het ook snel opgeeft + ik ken eigenlijk niets van fitness, dus hoop hier wat extra steun te vinden 
Welke snelheid ok is enzo... Ga je vb bij fietsen beter hoger in snelheid en lager in verzet of beter hoger verzet met lagere snelheid? Zo'n dingen
Ben wel al blij dat er op die dingen vb 'leg press' staat want als ik hier las leek veel echt chinees voor mij
hoe meer spiermassa je hebt, hoe meer kcal je in rust verbrandt
Ik wil dus zeker weer naar mijn standaard eten terugkeren, vooral 's avonds is dat moeilijk. Op een normale dag zoals vandaag ontbijt ik met havermout of muesli en magere melk (in 't weekend wordt dat dan eens gewone cornflakes, ik eet niet 's middags dan), lunch is in de week boterhammen met beleg, kaas, kipfilet, met wat sla, 's avonds is het dus eten wat er is, vaak... Ik heb heel weinig tijd voor boodschappen etc en als je dan niets in huis hebt, ga je snaaien. Slechte gewente!!! Dus de avonden zijn hier de grote boosdoener, laat en ongezond eten... Oh en overdag is mijn werk ook gevaarlijk, er staat 2m van mij een grote koek/snoepmand en dat is ook very tempting
Beschouwen jullie paardrijden als 'sport'? Bij mij is dat niet altijd even intensief, gisteren bijvoorbeeld vond ik het erg warm en dan doe ik vrij ontspannend werk. Zaterdag heb ik dan weer les en dan is het wel 45min zweten geblazen, voor mij en paardlief. Citaat:Jouw huidige BMR bedraagt 1513. Wanneer je beweegt zoals je daarjuist hebt opgegeven heb je 2345 kilocalorieën nodig om op dit gewicht te blijven.
Om jouw streefgewicht van 67 kilo te behalen zul je 5 kilo moeten afvallen.
Wanneer je je beweegt zoals daarnet opgegeven en je kilocalorieën beperkt tot 2016 kilocalorieën doe je er 116 dagen over om je streefgewicht te behalen.
Wanneer je op gewicht bent en deze wilt behouden heb je met jouw beweging 2272 kilocalorieën nodig.

Citaat:Jouw huidige BMR bedraagt 1513. Wanneer je beweegt zoals je daarjuist hebt opgegeven heb je 2080 kilocalorieën nodig om op dit gewicht te blijven.
Om jouw streefgewicht van 67 kilo te behalen zul je 5 kilo moeten afvallen.
Wanneer je je beweegt zoals daarnet opgegeven en je kilocalorieën beperkt tot 1887 kilocalorieën doe je er 207 dagen over om je streefgewicht te behalen.
Wanneer je op gewicht bent en deze wilt behouden heb je met jouw beweging 2016 kilocalorieën nodig.
). De bijna 1900 kcal die je nog overhoudt vind ik best hoog! Denk niet dat je met nog hoger in kcal gaat afvallen, tenzij je 3-4x per week echt intensieve krachttraining gaat doen.
Nu nog volhouden 
Op cardio-vlak wel al wat schema's gevonden, maar wat echte kracht betreft weet ik niet zo goed waar te beginnen.
Voel mij dan heel ongemakkelijk. Na de training lekker uitgelopen en vooral heel erg lang gedoucht. Ik had geen droge draad meer aan mijn lijf.Stral schreef:Ik vind dat ook hoog maar dat staat er toch echt he![]()
In ander topic ondertussen wat verduidelijking gekregen omtrent voeding en eiwitten enzo, denk dat ik een beetje een richtlijn heb nuNu nog volhouden
Vind het moeilijker om gericht naar fitness te gaan nu, ben ook nog stijf van eergisterenOp cardio-vlak wel al wat schema's gevonden, maar wat echte kracht betreft weet ik niet zo goed waar te beginnen.

ook om mijn eten onder de loep te nemen, ik moet in december minimaal 53kg wegen, i can do thisss
De stap om naar het testosteron-hoekje te gaan is nog te groot
Wil volgende week wel meedoen aan de buikspierles
Stap voor stap! Ik heb wel al gekeken naar de krachttoestellen hoor, ook al wat uitgeprobeerd, maar ik voel mij nogal een toerist daar nog momenteel