Nu eerst de wielrenfiets van m'n vriend op mijn hoogte instellen, die is wel iets te groot maar ik wil met dit weer toch graag een rondje maken. Als ik het echt leuk blijf vinden komt er binnen afzienbare tijd een wielrenfiets met mijn framemaat.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Jouw huidige BMR bedraagt 1513. Wanneer je beweegt zoals je daarjuist hebt opgegeven heb je 2345 kilocalorieën nodig om op dit gewicht te blijven.
Om jouw streefgewicht van 67 kilo te behalen zul je 5 kilo moeten afvallen.
Wanneer je je beweegt zoals daarnet opgegeven en je kilocalorieën beperkt tot 2016 kilocalorieën doe je er 116 dagen over om je streefgewicht te behalen.
Wanneer je op gewicht bent en deze wilt behouden heb je met jouw beweging 2272 kilocalorieën nodig.
Citaat:Jouw huidige BMR bedraagt 1513. Wanneer je beweegt zoals je daarjuist hebt opgegeven heb je 2080 kilocalorieën nodig om op dit gewicht te blijven.
Om jouw streefgewicht van 67 kilo te behalen zul je 5 kilo moeten afvallen.
Wanneer je je beweegt zoals daarnet opgegeven en je kilocalorieën beperkt tot 1887 kilocalorieën doe je er 207 dagen over om je streefgewicht te behalen.
Wanneer je op gewicht bent en deze wilt behouden heb je met jouw beweging 2016 kilocalorieën nodig.
Stral schreef:Ik vind dat ook hoog maar dat staat er toch echt he![]()
In ander topic ondertussen wat verduidelijking gekregen omtrent voeding en eiwitten enzo, denk dat ik een beetje een richtlijn heb nuNu nog volhouden
Vind het moeilijker om gericht naar fitness te gaan nu, ben ook nog stijf van eergisterenOp cardio-vlak wel al wat schema's gevonden, maar wat echte kracht betreft weet ik niet zo goed waar te beginnen.