secricible schreef:Overigens heb ik beide keren een proefmonster gevraagd, maar daar deden ze niet aan.
Moet zeggen dat ik daar altijd voor naar de Ici ga. Meestal weet ik wat ik wil hebben, maar dan adviseren ze ook nog iets anders. Prima, maar dan wil ik wel eerst een proefje en dat is nooit een probleem.
Eerst proberen haha.
Als ze niet zelf een proefje van parfum in m'n tas stopt vraag ik of ze er een proefmonster bij wilt doen. Dat staat gewoon in hun regels en dat ik op legerkisten loop en niet blond ben zou niet moeten betekenen dat ik daar geen recht op heb
Misschien het bedrag van je aankoop, haha. Ik durf trouwens nooit te vragen om monsters bij de kassa, stom eigenlijk
Vind hem mooier dan Velvet Teddy 
Er was een keer een LE lipstick die in de winkel was uitverkocht maar er online nog wel was. Dus die tester in de winkel was dichtgeplakt, en ik vroeg of ik hem nog even kon zien omdat ik hem wilde bestellen. Hem openmaken wilde ze liever niet want hij was toch al uitverkocht, toen ze hem open had zetten ze een swatch op mijn hand en plakte ze hem meteen weer dicht.
Chagrijnig vrouwtje is dat. 
Ik mag niet ik mag niet....