[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 10:05

Leuk idee! Lijkt me ook een super interessante studie :D

Binnenkant bovenarm of je zij (van je zij naar je hart toe) misschien? Ik heb om dezelfde reden voor binnenkant onderarm gekozen (zet de tattoo voor mezelf dus zie hem ook graag zelf) maar dat is iets moeilijker te bedekken in de zomer.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 10:08

Mijn tattoo is aan het vervellen (en jeuken!), ziet er niet uit :') Kan niet wachten tot hij klaar is, de vervelde stukjes zien er al mooi uit, hele heldere kleuren ook <3

Poess91

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 14:04

juniper waarom niet gewoon al precies zoals je het omschrijf? Dus als het even kan een halve cm per voet en dan op je enkel? Als het echt te klein is zal de artiest dit toch wel aangeven.

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 01:03

Hier een stille meelezer.

Volgend jaar ga ik mijn eerste laten zetten!
Dit wordt hem. Op mijn linkerrib. Vanaf mijn borst naar mijn rug maximaal 20 cm breed.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 02:12

mooi!! ik vind hakuna matata ook zeker een mooie 'spreuk'

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 04:19

Gaaf! Ik vind hier alleen de M heel erg als de H ogen. (Ook al is de andere h anders geschreven, toch lees ik onbewust 'hatata')

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 09:35

Om in te gaan op de vraag wat er nog meer gezet gaat worden:
Heb nu een kruis en een anker en daar komt over een paar weken (als het goed is) een hart (hartjesvorm geen mensen hart :D) bij. Stenen hart met barsten en beschadigingen wat slaat op mijn leven. Dit hart komt er uit te zien alsof het in mijn borst gedrukt (geramd) zit.
Als deze staat heb ik de geloof hoop en liefde compleet en laat ik deze verbinden met elkaar (beide schouders en borst staan ze dan) tot een sleeve.

Verder zou ik wel een soort ornament willen op mijn rug ofzo, met in runen de tekst mennesket ved lite, wat betekend "De mens weet weinig". De reden hiervoor is dat een mens wel de buitenkant van iemand ziet maar niet de binnenkant.
En ook wil ik nog een electrische gitaar laten zetten (zijkant ribben of achter op mijn kuit). Deze wil ik omdat muziek heel belangrijk is in mijn leven. Ben opgegroeid met muziek en zou nooit zonder kunnen. Verder speel ik in een band als basgitarist waar ik deze passie nog verder kan uitoefenen. Waarom dan een electrische gitaar en geen basgitaar? Mijn enige broertje is de leadgitarist bij ons in de band. We zijn maar met z'n tweeën (in de zin van verder geen broers of zussen) en het is dus ook een soort tribute aan hem.

En daarna zie ik wel weer wat voor ideeën er komen XD

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 10:07

@nontie,komt de Nederlandse tekst er ook onder? Ik persoonlijk zou alleen Hakuna Matata doen. (maar dat is persoonlijk zoals ik al zei )

Op de vraag wat er nog bij komt aan tattoos: zie mijn onderschrift. :D

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 11:06

nontie schreef:
Hier een stille meelezer.

Volgend jaar ga ik mijn eerste laten zetten!
Dit wordt hem. Op mijn linkerrib. Vanaf mijn borst naar mijn rug maximaal 20 cm breed.
[ Afbeelding ]

Ik als hakuna patata. :Y) Misschien de m nog iets dichter bij elkaar?
Vind het wel een mooi ontwerp :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 11:16

Ik zie net dat ik getypt heb of de Nederlandse tekst er ook bij komt, ik bedoelde de Engelse tekst. }:0

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 11:44

Jaa hakuna matata! Die wil ik ook ooit nog is, voor bij m'n Disney verzameling *\o/*

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 11:46

TessaVB schreef:
Jaa hakuna matata! Die wil ik ook ooit nog is, voor bij m'n Disney verzameling *\o/*

Jouw disneyverzameling is echt geweldig. Zag laatst je ontwerpjes voorbij komen, echt heel gaaf!

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 11:53

Haha thanks, ben er nog steeds niet uit welke ik nu wil laten zetten. :')

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 12:28

@Juniper; Wat een gaaf idee zeg! Ik denk denk dat je afhankelijk van de plek waar je hem wilt zetten moet bepalen hoe groot of klein ze je wil hebben. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik mijn eerste tatoeage ook klein wou maar nu echt heel veel spijt heb dat ik hem niet groter heb gedaan. En wat betreft de locatie zou ik hem juist niet in de buurt doen van je eigen voeten/enkels omdat het ook al voetjes zijn maar dat is mijn persoonlijke mening :).
Ben benieuwd wat het gaat worden, het idee vind ik echt heeeeel vet!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 12:56

Tinkerloos schreef:
Ik persoonlijk zou alleen Hakuna Matata doen. (maar dat is persoonlijk zoals ik al zei )

Ik zou dat ook mooier vinden, inderdaad. Nu staat er eigenlijk twee keer ongeveer hetzelfde, eerst in het Swahili en daarna in het Engels. :D Wel een heel leuk idee, met dat teken er bij!

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 13:27

Ik ga er nog mee naar een tattooshop om hem te perfectioneren natuurlijk. Ik kreeg de M zelf niet veel mooier dus ik de 'tekenaar' vragen of hij me daar mee kan helpen. Maar wil het wel in die richting houden zoals die nu is.
De Engelse tekst komt er onder. Wss wel in een gewoon lettertype.

Hakuna Patata is ook leuk trouwens _O- (patatverslaafd :Y) )

Met een beetje photoshop kom ik op dit. Maar wss nog een ander lettertype. Beetje groot dus in linkje
http://i62.tinypic.com/34focgi.jpg

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 13:31

nontie schreef:
Ik ga er nog mee naar een tattooshop om hem te perfectioneren natuurlijk. Ik kreeg de M zelf niet veel mooier dus ik de 'tekenaar' vragen of hij me daar mee kan helpen. Maar wil het wel in die richting houden zoals die nu is.

Met een beetje photoshop kom ik op dit. Maar wss nog een ander lettertype. Beetje groot dus in linkje

Nou dan issie perfect voor jou :D

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:47

Vliendertje schreef:
nontie schreef:

Nou dan issie perfect voor jou :D

Dat dacht ik :Y)

Kan iemand schatten hoeveel het ongeveer zou kosten? Wordt maximaal 15 cm breed en alleen zwart, geen kleur.
Heb al een aantal shops hier in de buurt gemaild en gevraagd, maar krijg nergens antwoord. Zelfs niet als ik aangeef dat ik niet makkelijk de mogelijkheid heb om even langs te gaan.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:59

Volgens mij word er gerekend vanaf 50 euro.
Zal wel geen honderden euros gaan kosten.
Ik weet het natuurlijk niet zeker maar ik schat tussen de 50 en de 70 euro.

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 16:02

Oh dat valt me nog reuze mee, binnenkort maar even een tattooshop uitzoeken dan en afspraak maken.
Misschien laat ik het dan zelfs dit jaar nog wel zetten :p

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 16:32

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 16:33

Elke tattooshop en artiest verschilt in prijs. Dus het is echt onmogelijk te schatten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 16:43

Ik gok tussen de 70-120 euro. Als je met 150,- op zak gaat ben je er sowieso :)

leanneXXnona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:10

Ik heb ook hakuna matata.
Staat er nu iets langer dan een jaar.
nog steeds erg blij mee

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:16

Drunksheep schreef:
Elke tattooshop en artiest verschilt in prijs. Dus het is echt onmogelijk te schatten...

Da's niet waar hoor. De gemiddelde sleeve ben je er niet mee onder de 200 euro en iets kleins gaat meestal ook echt niet boven de 100 uit komen.

Het is moeilijk in te schatten: heb je gelijk in, desondanks kun je eigenlijk altijd wel een bedrag noemen waar je op zijn minst rekening mee moet houden.