Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NuggT schreef:Jeetje Wiebke, heftig he als je dat zo allemaal bij elkaar ziet. Ik ga ze ook eens tellen maar denk niet dat ik er al zoveel heb als jij. Wat gaaf dat het dan toch is gelukt he!
Toen we hoorden dat de cryo's niet goed waren ontdooit stond ik op het punt om ermee te stoppen. Maar het idee dat mijn vriend en ik nooit een kindje van onszelf zouden kunnen krijgen kon ik niet aan en daarom willen we er alles aan doen. Nu hopen op een succesvolle punctie morgen. De zenuwen zijn al duidelijk aanwezig.
NuggT schreef:Kim, nou dat is me echt tegengevallen. Had verwacht dat artsen wel iets tactvoller zouden zijn maar helaas.
Cobiie, jeetje ja kan me voorstellen dat je daar valse hoop van krijgt. Bij ons hebben ze dat een beetje in het midden gelaten. Hoewel ze na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap wel zeiden dat de bevruchting dus wel kan en lukt. Zat ik op dat moment ook echt op te wachten haha.
Veerle, geen flauw idee. Twee spuiten van onder, maar wat voor verdoving dat is weet ik niet. Verder twee uur van tevoren paracetamol en op het moment zelf morfine.
Overigens heb ik net mijn lieve ouders gesproken en die stelde me gerust dat mochten deze drie pogingen niet lukken zij ons financieel willen helpen om een vierde en desnoods vijfde keer te kunnen doen. Zit nu weer te huilen als een klein kind, leuk die hormonen!Hopelijk loop ik te hard van stapel en hebben we morgen toch een goed resultaat. Duimen jullie alvast met ons mee?