Raponsje schreef:phormicola schreef:Op zich eet ik niet weinig, rond de 1800-1900 kcal, maar het is voor mij denk ik toch iets te weinig.
Ik denk dat je door al jou sporten een hogere energie behoefte hebt gekregen en nu ook gezegend bent met calorieen vreters waardoor je dus heel snel af valt.
Dat denk ik ook
Ik heb dit jaar voor het eerst in m'n leven heel erg veel last van de kou. Ik voel m'n lichaam wegkwijnen in de bak en kan er ook fysiek naar van worden. dat helpt ook niet mee denk ik. Ik ben blij dat het weer wat warmer gaat worden!Ik eet natuurlijk ook geen troep, alleen dingen waar m'n lichaam iets aan heeft. Ik had dus resultaat verwacht, maar niet zoveel resultaat

Kom maar niet van mijn stomme kerstkilo's af. Ik ben 1.80 en weeg nu 73 kilo. Mijn streven is iets onder de 70, en meestal weeg ik tussen de 70 en 71, maar nu al even net iets meer. En dan voel ik me gelijk minder gemakkelijk. Ik rij (uiteraard) paard alleen nu door het weer aanzienlijk minder, en volleybal 1 keer per week. Die trainingen vind ik alleen niet fanatiek genoeg. Vroeger ook wel aan fitness gedaan, en ik weet dat ik vrij makkelijk spieren opbouw, maar daar komt het al tijden niet meer van.