Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 18:51

Raponsje schreef:
phormicola schreef:
Op zich eet ik niet weinig, rond de 1800-1900 kcal, maar het is voor mij denk ik toch iets te weinig.

Ik denk dat je door al jou sporten een hogere energie behoefte hebt gekregen en nu ook gezegend bent met calorieen vreters waardoor je dus heel snel af valt.

Dat denk ik ook :j Ik heb dit jaar voor het eerst in m'n leven heel erg veel last van de kou. Ik voel m'n lichaam wegkwijnen in de bak en kan er ook fysiek naar van worden. dat helpt ook niet mee denk ik. Ik ben blij dat het weer wat warmer gaat worden!

Ik eet natuurlijk ook geen troep, alleen dingen waar m'n lichaam iets aan heeft. Ik had dus resultaat verwacht, maar niet zoveel resultaat :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 18:52

Wat een mooie resultaten weer! Best leuk phor, dan mag je nu extra eten :+
Overigens heb ik de indruk dat het ook bij mij tijdens level 3 sneller gaat dan tijdens 2? Mijn buik lijkt een heel stuk flubber kwijt te zijn; ik heb daar nog steeds vet maar het leek weer minder te zijn in de spiegel. En net als bij jullie zitten ook mijn broeken weer wat losser.

Sinds ik meer ben gaat eten heb ik trouwens ontzettende honger. Ik ga nu shredden en yoga-en en als het eten dan nog niet klaar is moet ik echt een derde tussendoortje :Y)

Ik ben best moe nu (ik voel mij altijd net een oud vrouwtje op zondagnamiddag :') ) maar door het shredden krijg ik vast energie...

Grapjasjes12

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 18:52

Ik merk evenveel resultaat bij level 2 en 3. Level 1 deed niets voor me.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 18:54

Dames ik ga nu beginnen aan dag 13. Hoppakee!

Wens me wederom succes :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 18:55

Succes Neroo! :D

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 18:55

@danseresje: je kan de pushups ook tegen de muur doen en als ze zwaarder mogen worden, maar echte pushups nog teveel zijn kan je over gaan naar een tafel of een stoel. Hoe lager hoe zwaarder ;)
Cardio en springen blijft erin zitten. Hoe je daar een alternatief voor kan doen weet ik ook niet.

Nou, vanavond gaat het weer friet worden. Een maat van hubbie blijft toch eten en ik weiger de hachee die ons pap gemaakt heeft te delen en we hebben sowieso maar rode kool voor 2 man. Dat is dan ook wel weer niet het beste eten, maar zolang de weegschaal blijft aangeven dat het de goede kant op gaat mag ik best wel af en toe eens iets dat ik lekker vind.

Succes Neroo!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 18:56

Wederom succes Neroo! ;)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 18:57

Succes Neroo!

Misschien merkte ik niet zo veel van level 2 omdat ik toen ongesteld moest worden en er uitzag als een wandelende ballon? En misschien heeft ook de dagelijkse yoga een effect; ik voel mijn buikspieren de hele dag bij al wat ik doe lichtjes branden

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 18:58

Dorus schreef:
@danseresje: je kan de pushups ook tegen de muur doen en als ze zwaarder mogen worden, maar echte pushups nog teveel zijn kan je over gaan naar een tafel of een stoel. Hoe lager hoe zwaarder ;)
Cardio en springen blijft erin zitten. Hoe je daar een alternatief voor kan doen weet ik ook niet.

ik hoop dat er een alternatief is voor het springen in het cardio gedeelte......want dat trekken mijn onderbenen gewoon niet......echt heel jammer (en had gewoon goede schoenen aan enzo)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 18:58

Bhriseis schreef:
Succes Neroo!

Misschien merkte ik niet zo veel van level 2 omdat ik toen ongesteld moest worden en er uitzag als een wandelende ballon? En misschien heeft ook de dagelijkse yoga een effect; ik voel mijn buikspieren de hele dag bij al wat ik doe lichtjes branden

Hihi ja jammer is dat dan hè? Dat probleem heb ik nu dus ook. Ik heb het gevoel dat ik 3 kilo extra mee draag. Misschien dat het daardoor ook niet zo lekker ging vandaag. -O-

Piepiekuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 18:59

Nou, mag ik me hier ook melden? :)

Ook maar begonnen in de hoop een wat strakker buikje te krijgen :=
Ben al 4 dagen bezig, maar heb het nu 3 dagen niet gedaan omdat mn vriend er was, en die vind het nogal vreemd dat ik dit doe. :) Dus dan maar niet. Dan doe ik het wel gewoon als hij er niet is. :)

Meteen de eerste dag alles opgemeten, en na 3 dagen kon ik het toch niet laten om nog even te kijken of er al verschil was. En ja hoor. Meteen in mijn taille. Daar was al 4 cm van af :D

De eerste dag was het meeste echt loooodzwaar. Maar met de dag merk je echt wel verschil, het wordt allemaal steeds iets makkelijker.
Moet wel zeggen dat ik enorme spierpijn heb. Met name in mijn kuiten, kan de trap echt niet normaal af.

Vind het wel errug lekker en leuk om te doen, krijg er ook verschrikkelijk veel energie van. Alsof dat er nog wel bij kon, haha. Ik was al zo'n stuiterbal.. :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:02

Oh nou als het bij mij aan de ongesteldheid lag staat er wel een aangename verrassing te wachten nadien: je buik lijkt dubbel zo plat *\o/*
Het shredden ging bij mij toen ook echt phuh, dus deed ik gewoon wat ik kon en nu ben ik weer goed op weg (zonder de schouder/rugpijn dan)

Welkom Annelinde!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:03

Hoi Annelinde! :wave:
Top dat je nu al zoveel mis in je taille, maar ik zou me haast afvragen of je het wel goed gemeten hebt.
Als ik jou was, zou ik trouwens wel weer opnieuw beginnen, bij het shredden is het namelijk de bedoeling dat je eigenlijk geen dag overslaat. Nu kan het voorkomen dat je het 1 dag niet lukt, maar na 3 dagen zou je eigenlijk opnieuw moeten tellen vanaf dag 1.

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:11

Hallo! Voorzichtigjes en bibberend meld ik me hier ook... :\ Kom maar niet van mijn stomme kerstkilo's af. Ik ben 1.80 en weeg nu 73 kilo. Mijn streven is iets onder de 70, en meestal weeg ik tussen de 70 en 71, maar nu al even net iets meer. En dan voel ik me gelijk minder gemakkelijk. Ik rij (uiteraard) paard alleen nu door het weer aanzienlijk minder, en volleybal 1 keer per week. Die trainingen vind ik alleen niet fanatiek genoeg. Vroeger ook wel aan fitness gedaan, en ik weet dat ik vrij makkelijk spieren opbouw, maar daar komt het al tijden niet meer van.

Ik kan de 30 days shred helaas niet doen, dan stort ons huis in (houten vloeren, en springen dreunt zo erg door dat alle kasten beginnen te schudden en je het hele servies rond hoort gaan), dus dat vertrouw ik niet, maar heb net level 1 van de Six weeks 6pack uitdaging een stuk gezien, en daar wordt bijna niet in gesprongen, dus moet te doen zijn. Geen smoesjes meer!
(ow ja en afgelopen week een nieuw huis gekocht, dus misschien kan ik na de verhuizing wel de 30 days shred doen)

Ik ga ook komende week beginnen met hardlopen, heb goede hardloopschoenen gekocht die ik dinsdag voor mn verjaardag ga krijgen :') Mag nu dus nog niet. Ik hoop hier een stuk motivatie te kunnen vinden (en vast te houden).
Zijn er hier meer mensen die de 6w6p doen of gedaan hebben?

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:20

Lon83 schreef:
Zijn er hier meer mensen die de 6w6p doen of gedaan hebben?

Nee, maar ik wil hem ook gaan doen! Fijn dat er nog iemand aan zit te denken, dan kunnen we ons leed delen :')

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:25

Zo zit er weer op!

Piepiekuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:28

Jolien87 schreef:
Hoi Annelinde! :wave:
Top dat je nu al zoveel mis in je taille, maar ik zou me haast afvragen of je het wel goed gemeten hebt.
Als ik jou was, zou ik trouwens wel weer opnieuw beginnen, bij het shredden is het namelijk de bedoeling dat je eigenlijk geen dag overslaat. Nu kan het voorkomen dat je het 1 dag niet lukt, maar na 3 dagen zou je eigenlijk opnieuw moeten tellen vanaf dag 1.

Dat dacht ik dus ook. 'Dit kan niet kloppen, maar het is toch echt zo.. De eerste dag heb ik alles 2 keer gemeten, gewoon om zeker te zijn dat ik niet een of andere vreemde fout heb gemaakt..'
Vind het nog steeds vreemd. Maarja.

Zat er idd over te denken om opnieuw te beginnen :) Tis alleen zo lastig als mn vriend erbij is, haha.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:30

lon83: wat betreft het hardlopen, misschien moet je je in het hardlooptopic melden.
geeft enorm veel motivatie :)

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:31

Afbeelding

Hoppaa! Alles is binnen!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:32

Welke ga je hierna doen? :)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:32

Nerooo ik vind het echt super om te zien dat je zo sportief bent.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:35

Ik ben ook begonnen (gisteren) level 1... (goh, best logisch)

Maar ik trek me echt niets van mijn vriend aan :') hij zat er al allemaal stomme grapjes over te maken... "kan ik het mooi filmen en op youtube zetten" etc... Gelukkig is ie redelijk gameverslaafd, dus hij gaat om 8 uur gamen en als ie goed bezig is, ga ik lekker een half uurtje actief doen :D

In de sportschool heb je ook wel lessen en dan doet iedereen de oefeningen en dan vind ik het niet erg, maar wel als iemand er steeds grapjes overmaakt etc. Dus snap het wel dat je het dan raar vind om het met hem erbij te doen. Aan de andere kant moet hij eigenlijk gewoon niet zeuren :D

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:36

@Neero, waar heb jij alles besteld? Want wilde eigenlijk ook de DVD's gaan bestellen... Maar kon zo snel niet vinden waar :(

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:36

Ik vroeg vanochtend aan mijn vriend of hij zin had om mee te doen. Hij is maar gauw weggegaan, toen had ik het rijk alleen *D

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:38

Wat een gaaf rijtje DVD's Neroo! Ik wil er ook graag een lading bestellen, maar helaas kan dat nu nog even niet. Ik hoop dat ik er binnenkort wel de centjes voor heb.
Waar heb je ze eigenlijk besteld?

Mijn man mag ook afvallen, maar weigert pertinent goed op z'n eten te letten (doet een beetje met mij mee) of om met mij mee te doen -O- En ik kan zo vaak als ik wil zeggen dat het beter voor ons meisje is als hij wat lichter is, maar het komt maar niet aan.