Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Phen schreef:EMDR is geloof ik een alternatieve geneeswijze en valt dus vaak niet volledig onder de vergoeding.
Suusenmalvin schreef:*komt ff onder steen vandaan*.. Roses, heftig zeg, die herinneringen. Wat mij erg hielp (en nog helpt), is het inderdaad opschrijven en mailen naar mijn psycholoog. Dan hoef ik het niet woordelijk uit te spreken, maar weet ZE er toch van en kunnen we het voorzichtig over moeilijke en pijnlijke situaties en herinneringen hebben.
Sterkte hoor!!
Riverrr schreef:Sorry ik heb weinig tijd gehad om de computer even op te starten.
Osmo, super knap van je! Fijn dat het zo goed ging!
Joolien, die twijfels zijn nooit leuk, maar gelukkig weet je heel goed dat het niet "echt" is. Knap dat je dat al zo goed herkend!
Ik heb het ook gehad, maar ik had het serieus bijna uitgemaakt![]()
Zo blij dat we hebben doorgezet! Later kwam ik er natuurlijk ook achter dat het niks met de relatie te maken had, maar met hoe ik mij voel (o.a. over mezelf).
Roses: Ik hoop dat het inmiddels iets beter gaat, heb je al het een en ander opgeschreven? Sterkte!
Hier gaat het redelijk. Stabiel ben ik niet, maar het is gelukkig ook nog niet zo erg dat ik niet meer functioneer. Wat ups en downs, vannacht veel last van angsten, schrok steeds wakker, stond echt op alert. En snel geirriteerd.... en op dit moment gooit mijn kat net op een hele stomme manier een vaas van de plank... dus ik ga maar even bloemen en water en glas opruimen. *zucht*
Deijs schreef:Ik herken het Phen! Lastig he?! en oxazepam? voor de reis of kan dat niet?
Pfoe ik merk nu past de vermoeidheid van EMDR, kanonnen!
Net terug van creatieve therapie, ik vind het tekenen wel erg leuk eigenlijk en vandaag durfde ik zelfs te zeggen en te voelen dat ik het best redelijk kan ook