Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nenaavdw schreef:In Zoetermeer zit een tattoo rob.. Daar heb ik mijn tattoo laten zetten.. Maar volgende keer ga ik naar jan!!
_Mel schreef:nenaavdw schreef:In Zoetermeer zit een tattoo rob.. Daar heb ik mijn tattoo laten zetten.. Maar volgende keer ga ik naar jan!!
Vind Rob geen aanrader. Vind dat hij mijn tattoo toen niet goed heeft gezet. Heb hem later laten bijwerken en uitbreiden bij een ander die wel heel goed is.
Ook moet je het niet erg vinden dat er continue mensen in en uit lopen. Vond ik niet zo heel erg, maar het is toch prettiger als er niet elke keer mensen mee staan te kijken.
Stephzdesign schreef:_Mel schreef:
Vind Rob geen aanrader. Vind dat hij mijn tattoo toen niet goed heeft gezet. Heb hem later laten bijwerken en uitbreiden bij een ander die wel heel goed is.
Ook moet je het niet erg vinden dat er continue mensen in en uit lopen. Vond ik niet zo heel erg, maar het is toch prettiger als er niet elke keer mensen mee staan te kijken.
Ik ben t er helemaal mee eens. Rob was ind minder. Ben blij met de artist waar ik nu bij zit. Geen mensen die steeds binnenkomen, en de tattoos die hij zet zijn allemaal origineel. Niks uit boeken